Afgelopen woensdag stond ik bij Hanneke en is er bloed geprikt voor de thyroxine test, daar was vrijdag, toen ik met de honden bij Hanneke was, al de uitslag van binnen, hij was gestegen, helemaal goed, maar nog veels te laag. Dat betekend dat de hoeveelheid thyroxine nog flink omhoog moet, en daar zit nu net het probleem, het is een rechtstreekse aanval op zijn maagje. De medicijnen die hij nu krijgt helpen hem niet, hij blijft misselijk.
Daarnaast had hij afgelopen maandag een wel hele rare ontlasting, wat volgens Hanneke duidt op een mogelijk galblaasprobleem. En op mogelijke galstenen. Al met al een heel vervelende wending.
Volgende week weer met Gool naar Hanneke, dan gaan we zijn bloedwaarde bekijken en of er sprake is van en ontsteking van de galblaas. Dan ziet het er niet goed uit voor Goliath.....
Zolang het kan blijven we positief, maar het is allemaal geen leuk iets wat Goliath nu overkomt, ik wil er nog niet aan denken dat er weinig of geen keus meer overblijft.
Maar hij mag geen pijn gaan krijgen.....naast het schildkliergedoe en zijn gevoelige maag krijgt hij al genoeg te verduren......hoe moeilijk ook, dan weet ik wat me, juist uit liefde voor Gool, te doen staat.....