Gelukkig merk ik wel dat de medicatie aanslaat. Hij is een stuk actiever en maakt veel minder geluidjes bij het eten en ademhalen. En de tranen blijven nu weg bij het eten!

Ik ben dus best tevreden en hoop dat hij zich snel nog beter gaat voelen.

. In het begin at hij het redelijk. Maar nu begint hij er zelf niet meer aan, zelfs niet met veel waltham. Ik moet het nu zo dun maken dat ik het in een spuitje op kan zuigen. Vanuit het spuitje eet hij het dan weer prima. Maar hij schiet steeds weg en heeft totaal geen zin in die brij. Hij valt nu ook steeds verder af
 . In het begin at hij het redelijk. Maar nu begint hij er zelf niet meer aan, zelfs niet met veel waltham. Ik moet het nu zo dun maken dat ik het in een spuitje op kan zuigen. Vanuit het spuitje eet hij het dan weer prima. Maar hij schiet steeds weg en heeft totaal geen zin in die brij. Hij valt nu ook steeds verder af   . Maar ik houd hem goed in de gaten. Met spelen is hij af en toe druk maar meestal gaat hij na een uur en soms eerder al terug naar zijn kooi. Nou kan dat met de winter te maken hebben, maar als symptoom van de medicijnen staat ook sufheid beschreven. Ik heb gewoon het idee dat ik alles alleen maar aan het tegenwerken ben. Ik vond Finley veel beter toen hij brokjes kreeg en geen medicijnen had.
 . Maar ik houd hem goed in de gaten. Met spelen is hij af en toe druk maar meestal gaat hij na een uur en soms eerder al terug naar zijn kooi. Nou kan dat met de winter te maken hebben, maar als symptoom van de medicijnen staat ook sufheid beschreven. Ik heb gewoon het idee dat ik alles alleen maar aan het tegenwerken ben. Ik vond Finley veel beter toen hij brokjes kreeg en geen medicijnen had. .
 .  . Van de Polaramine word hij ontzettend suf en de antibiotica slaat volgens mij ook niet aan. Bij het eten van de brokkenpap heeft hij ook nog steeds traanoogjes. Af en toe denk ik echt van waar ben ik mee bezig. Hij heeft ook helemaal geen zin om te spelen.
 . Van de Polaramine word hij ontzettend suf en de antibiotica slaat volgens mij ook niet aan. Bij het eten van de brokkenpap heeft hij ook nog steeds traanoogjes. Af en toe denk ik echt van waar ben ik mee bezig. Hij heeft ook helemaal geen zin om te spelen.  Hopelijk weet Hanneke nog iets anders te bedenken voor hem want dit kan zo niet langer eigenlijk.
  Hopelijk weet Hanneke nog iets anders te bedenken voor hem want dit kan zo niet langer eigenlijk. . Als Hanneke vind dat hij daar nog op moet blijven vind ik dat geen probleem.
 . Als Hanneke vind dat hij daar nog op moet blijven vind ik dat geen probleem.  Behalve die brij dan...
  Behalve die brij dan...