Mijn mannetje is ziek :(
Re: Mijn mannetje is ziek :(
Pff wat spannend!
Ik duim ook mee! Misschien weet je al wat?
Ik ben ook wel heel benieuwd.
Yay voor stronteigewijze vrouwen met autistische trekken
Maar laat ik bij het begin beginnen....
Hanneke heeft hem weer helemaal onderzocht en was eigenlijk best positief. Hij was wat aangekomen, de temperatuur was goed, niet optimaal maar goed en hij spartelde stukken minder tegen bij het onderzoeken van zijn buik. Ik kreeg dus de vraag wil je dat ik je het middeltje tegen de misselijkheid meegeef en kijken we het nog even aan of wil je toch gaan voor de foto nu je hier toch bent.
Tja en toen kwam de stronteigewijze met autitische trekken tevoorschijn. Ik kwam voor een foto dus ik wil een foto.
Wat ben ik blij dat ik dat gezegd heb want er zit dus iets in zijn maag wat er niet hoort, blijkbaar is het niet hard want Hanneke heeft het niet gevoeld maar het zit er wel en was duidelijk op de foto te zien. Ik heb mijn mannetje dus helaas achter moeten laten want morgenvroeg gaat hij onder het mes.
Nu dus afwachten tot hopelijk morgenmiddag voordat ik bericht krijg want dan heeft ze in ieder geval verder niets gevonden en is het enkel afwachten hoe snel hij hersteld voor ik hem weer mag ophalen.
Ik ben dus niet blij met de uitslag maar wel blij dat ik toch een foto heb laten maken
Maar laat ik bij het begin beginnen....
Hanneke heeft hem weer helemaal onderzocht en was eigenlijk best positief. Hij was wat aangekomen, de temperatuur was goed, niet optimaal maar goed en hij spartelde stukken minder tegen bij het onderzoeken van zijn buik. Ik kreeg dus de vraag wil je dat ik je het middeltje tegen de misselijkheid meegeef en kijken we het nog even aan of wil je toch gaan voor de foto nu je hier toch bent.
Tja en toen kwam de stronteigewijze met autitische trekken tevoorschijn. Ik kwam voor een foto dus ik wil een foto.
Wat ben ik blij dat ik dat gezegd heb want er zit dus iets in zijn maag wat er niet hoort, blijkbaar is het niet hard want Hanneke heeft het niet gevoeld maar het zit er wel en was duidelijk op de foto te zien. Ik heb mijn mannetje dus helaas achter moeten laten want morgenvroeg gaat hij onder het mes.
Nu dus afwachten tot hopelijk morgenmiddag voordat ik bericht krijg want dan heeft ze in ieder geval verder niets gevonden en is het enkel afwachten hoe snel hij hersteld voor ik hem weer mag ophalen.
Ik ben dus niet blij met de uitslag maar wel blij dat ik toch een foto heb laten maken
Verdorie, dat is niet waar we op hoopten. Maar wel goed dat je toch voor een foto bent gegaan want nu weet je toch wat.
Gaat hij zondermeer open morgen of gaat ze eerst laxeren?
Gaat hij zondermeer open morgen of gaat ze eerst laxeren?
Ik zou nu zelf juist wél blij zijn met de uitslag want je weet nu eindelijk wat er speelt en dat er wat aan gedaan gaat worden
Ik ga duimen voor je ventje morgen!
Hoe heet hij eigenlijk? En hoe heet jij?
Ik ga duimen voor je ventje morgen!
Hoe heet hij eigenlijk? En hoe heet jij?
Hij gaat sowieso open. Ze belt me als er echt iets mis is tijdens de operatie en anders erna. Ze gaf zelf aan tussen half elf en twaalf waarop mijn reactie was ik hoop dat je morgenavond om zes uur pas belt.
Ok ik snap je Kick maar laat ik het dan zo zeggen ik had echt gehoopt dat er niets vreemds in zijn maag zou zitten en dat hij zoals alle andere signalen aangaven aan de beterende hand was en dat ik me aanstelde
Was heel vreemd en absoluut niet prettig om met een fret naar Giesen te rijden en zonder fret er weer vandaan.
Mijn zieke ventje heet Jekyll, zijn niet zieke broer heet Hyde. Ik vond dat zelf zeer toepasselijke namen voor fretten :twisted:. Dan heb ik nog een paar katten rondlopen vier turkse Angora's genaamd Ayla ( de tank), Lori ( Diva ), Loeki ( sloerie), Jack ( Draak) en een schuw kitten dat ik heb gehouden van de opvang genaamd Mowgli omdat ze zo dapper is.
Mijn naam is Ineke en voor de belangstellende, nieuwsgierig klinkt zo negatief, mijn beestenbende en ik wonen in Tilburg.
Ok ik snap je Kick maar laat ik het dan zo zeggen ik had echt gehoopt dat er niets vreemds in zijn maag zou zitten en dat hij zoals alle andere signalen aangaven aan de beterende hand was en dat ik me aanstelde
Was heel vreemd en absoluut niet prettig om met een fret naar Giesen te rijden en zonder fret er weer vandaan.
Mijn zieke ventje heet Jekyll, zijn niet zieke broer heet Hyde. Ik vond dat zelf zeer toepasselijke namen voor fretten :twisted:. Dan heb ik nog een paar katten rondlopen vier turkse Angora's genaamd Ayla ( de tank), Lori ( Diva ), Loeki ( sloerie), Jack ( Draak) en een schuw kitten dat ik heb gehouden van de opvang genaamd Mowgli omdat ze zo dapper is.
Mijn naam is Ineke en voor de belangstellende, nieuwsgierig klinkt zo negatief, mijn beestenbende en ik wonen in Tilburg.
Ik kende jou naam en die van je mannen stiekem al want je bent een klant van mij. Maar ik was ook wel nieuwsgierig wie van de twee nu zo ziek is.
Tilburg is een handige woonplaats, in die zin, je woont vlakbij Natas van Natascha's frettencoaching, altijd handig wanneer je mis zou grijpen naar medicijnen of wanneer je (eerste) hulp nodig hebt.
Ik ga voor Jekyll duimen dat het allemaal positief gaat aflopen, ik ga een hoop positieve energie op hem afsturen morgen.
En inderdaad, het is altijd heel naar om je fret achter te moeten laten maar hij is in ieder geval in de allerbeste handen!
Tilburg is een handige woonplaats, in die zin, je woont vlakbij Natas van Natascha's frettencoaching, altijd handig wanneer je mis zou grijpen naar medicijnen of wanneer je (eerste) hulp nodig hebt.
Ik ga voor Jekyll duimen dat het allemaal positief gaat aflopen, ik ga een hoop positieve energie op hem afsturen morgen.
En inderdaad, het is altijd heel naar om je fret achter te moeten laten maar hij is in ieder geval in de allerbeste handen!
Dit is zo herkenbaar en geloof me, dat voelen we allemaal zo. Als de fret in je hart zit dan doet het meer met dan je eigenlijk weet en denkt. Maar Jekyll ( ) is in goede handen hoor en ik reken op een verlossend telefoontje morgen ochtendBruurmijn schreef:Was heel vreemd en absoluut niet prettig om met een fret naar Giesen te rijden en zonder fret er weer vandaan
Hè bah, niet fijn dat er iets in de maag gevonden is. Wel fijn dat daar echt iets aan te doen is! Veel beter dan een (chronisch) maagprobleem zoals ontsteking of beschadiging.
Ik duim dus ook voor gunstige berichten van Hanneke morgen.
...en ja, het is echt niet leuk om te vertrekken met lege handen. Jekyll is wel in goede handen hoor en ik durf te wedden dat hij ook aan knuffeltjes niets te kort komt als hij daar van houdt
Ik duim dus ook voor gunstige berichten van Hanneke morgen.
...en ja, het is echt niet leuk om te vertrekken met lege handen. Jekyll is wel in goede handen hoor en ik durf te wedden dat hij ook aan knuffeltjes niets te kort komt als hij daar van houdt
Zeker als Ed in de buurt is
Precies
Hij vind het heerlijk om op zijn rug in mijn arm te liggen en dan op zijn buik/borst gekriebeld te worden
Nou, nog even en dan heb je Jekyll met een bloot buikkie en zo'n velletje is hopeloos knuffelbaar
Pfff was het maar vast een uur of zes
Ik kan hier zo slecht tegen
Ik kan hier zo slecht tegen
Succes vandaag!
Het komt vast allemaal goed, die kleine fretsels zijn niet zomaar te verslaan.
Het komt vast allemaal goed, die kleine fretsels zijn niet zomaar te verslaan.
Ik denk dat Hanneke wel eerder zal bellen hoor, ze weet als geen ander hoe nerveus frettenmensen zijn wanneer een fretje moet worden geopereerd. Ik duim voor goed nieuws in ieder geval!
Nou ik hoop eigenlijk dat ze niet vroeg zal bellen want dan krijg ik hier serieus een hartverzakking.
Vroeg bellen is slecht nieuws
Ja ik weet het ik ben een watje als het op mijn beestenbende aankomt
Vroeg bellen is slecht nieuws
Ja ik weet het ik ben een watje als het op mijn beestenbende aankomt
Geen nieuws is goed nieuws gaan we dan maar vanuit.
Komt vast goed maar ik weet hoe zenuwslopend dit wachten kan zijn...