Knut, Nala en Fly
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Knut, Nala en Fly
Sterkte... ik duim ook!
Sterkte vandaag
Ook voor jullie duim ik!
Hoe is het gegaan Gepke?
Ik ben ook benieuwd...
Heel erg bedankt voor het duimen allemaal maar het heeft helaas niet geholpen. Ik heb Knut vandaag in laten slapen. Ze heeft de hele tijd dat ik bij de dierenarts was bij mij op schoot gezeten wat bijzonder was en ook aangaf hoe slecht het eigenlijk met haar ging. Knut had een bultje met een hele grote ontstekingsplek die helemaal doorliep naar haar pootje. Omdat het duidelijk was waar het vandaan kwam is er nog bloed geprikt en urine onderzocht om te kijken of er toch nog wat mogelijk was. Maar helaas was de urine heel slecht geworden. Eiwitten en bloed in de urine en daarnaast zaten er hoge ontstekingswaarden in het bloed. Dus toen was het wel duidelijk dat het einde verhaal was. De plek is vermoedelijk ontstaan doordat Knut een misschien een afweer reactie heeft ontwikkeld op het implantaat wat 2 maanden geleden is gezet. Hanneke vond het wel laat naar twee maanden pas maar dat is wel het vermoeden. Doordat Knut al verzwak was zou dat kunnen. Later toen ze daadwerkelijk was ingeslapen zat er ook een rare plek op de plaats waar het slaapmiddel was gegeven. Het leek erop dat Knut ook een bloedvergiftiging had. Dus er was helaas geen redde meer aan. Ik vind het nu nog wel heel moeilijk vooral om het lege hok te zien wat ik nog moet gaan opruimen. Ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is. Anders plaatst ik later nog wel een stukje en ook weer een keer wat over de twee kleine fretjes.
Och wat triest allemaal, zo te lezen was inslapen het enige wat je nog voor haar kon doen, heel erg veel sterkte hoor.
Heel veel sterkte Gepke Zo te lezen had Knut wel erg veel pech.
Dag Knut... Dans op de brug!
Dag Knut... Dans op de brug!
Ontzettend veel sterkte Gepke, ook voor je moeder
(verhaal is helaas zeker duidelijk, had het graag anders voor jullie gezien)
(verhaal is helaas zeker duidelijk, had het graag anders voor jullie gezien)
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Heel veel sterkte met het verlies van Knut
Heel veel sterkte
Och wat triest dat het toch zo moest aflopen. Knut was duidelijk erg ziek
Een dikke knuffel en heel veel sterkte met het verlies van jullie maatje...ook voor je moeder sterkte gewenst.
Dans op de brug lief fretje...
Een dikke knuffel en heel veel sterkte met het verlies van jullie maatje...ook voor je moeder sterkte gewenst.
Dans op de brug lief fretje...
Heel veel sterkte
Wat vreselijk, sterkte met het verlies
Veel sterkte met het verlies van Knut
Heel veel sterkte met het verlies van haar.
Heel erg bedankt voor de kaart erg mooi om te zien.
Ik heb afgelopen donderdag de kooi leeggehaald en vrijdag de kooi weggegooid. Ik vind het wel confronterend dat de kooi weg is het is nu in eens een hele lege ruimte. Het blijft nog wel even moeilijk denk ik maar gelukkig heb ik die twee kleintjes nog (die inmiddels ook al twee zijn).
Wat ik wel lastig vind is dat Nala en Fly waarschijnlijk het zelfde lot staat te wachten. Ook zij hebben bijde last van de oren en de maag. Nala traant al bij hele vloeibare brokkenbrij en ik moet haar soms zelfs voeren. Fly is weer begonnen met hoesten terwijl ze net van een longontsteking af is.
Fly hoeft nu haar favoriete slaapkussen niet meer te delen. Nala heeft er geen interessen in dus heeft Fly nu het alleenrecht. Wat me nu wel opvalt is hoeveel speelgoed ik heb voor Knut. Voornamelijk heel veel knuffels waar ze altijd mee bezig was, de rest heeft er helaas geen interesse in.
Ik heb afgelopen donderdag de kooi leeggehaald en vrijdag de kooi weggegooid. Ik vind het wel confronterend dat de kooi weg is het is nu in eens een hele lege ruimte. Het blijft nog wel even moeilijk denk ik maar gelukkig heb ik die twee kleintjes nog (die inmiddels ook al twee zijn).
Wat ik wel lastig vind is dat Nala en Fly waarschijnlijk het zelfde lot staat te wachten. Ook zij hebben bijde last van de oren en de maag. Nala traant al bij hele vloeibare brokkenbrij en ik moet haar soms zelfs voeren. Fly is weer begonnen met hoesten terwijl ze net van een longontsteking af is.
Fly hoeft nu haar favoriete slaapkussen niet meer te delen. Nala heeft er geen interessen in dus heeft Fly nu het alleenrecht. Wat me nu wel opvalt is hoeveel speelgoed ik heb voor Knut. Voornamelijk heel veel knuffels waar ze altijd mee bezig was, de rest heeft er helaas geen interesse in.
- Bijlagen
-
- Nala blijft een gekke fret
- IMG_0530.JPG (2.1 MiB) 4158 keer bekeken
Wat een schatjes
Ik duim dat je nog lang van Fly en Nala mag genieten..
Sterkte! Ik hoop dat het kaartje een beetje troost biedt.
Ik duim dat je nog lang van Fly en Nala mag genieten..
Sterkte! Ik hoop dat het kaartje een beetje troost biedt.
Sterkte en hopelijk kun je nog een lange tijd van je andere 2 frutsels genieten!
Wat een heerlijke plaatjes