Goliath
Re: Goliath
Haha, kijk hem gaan 

Heerlijk! 

Ik heb vandaag Goliath weer gewogen en hij zit nu op de 1686 gram. Dus er is al aardig wat vanaf, ik denk dat Hanneke volgende week, met zijn contrôle wel tevreden zal zijn.
Meer hoeft er van mij niet af, hij eet eigenlijk zo weinig nu, eigenlijk te weinig, ik vind dat niet goed naar Gool toe. Het wisselt wel, want soms laat ie toch wel brokjes liggen, een stuk of tien, maar als je ziet wat ie nu echt eet op een dag, dat is bijna niks dus.
We wachten het maar af, hoe de contrôle zal uitpakken, maandag gaan we de kant van Giessen weer uit. Dan zal er sowieso weer bloed geprikt moeten gaan worden voor een test van de schildklier.
Meer hoeft er van mij niet af, hij eet eigenlijk zo weinig nu, eigenlijk te weinig, ik vind dat niet goed naar Gool toe. Het wisselt wel, want soms laat ie toch wel brokjes liggen, een stuk of tien, maar als je ziet wat ie nu echt eet op een dag, dat is bijna niks dus.
We wachten het maar af, hoe de contrôle zal uitpakken, maandag gaan we de kant van Giessen weer uit. Dan zal er sowieso weer bloed geprikt moeten gaan worden voor een test van de schildklier.

Succes Mayke, voor jou en Gool. Hopelijk goed nieuws!
Dat is een mooi gewicht voor zo'n grote knul en er moet zeker niets meer af. Ik ben benieuwd wat Hanneke van hem vindt 

Vind ik ook hoor, hij heeft een mooi gewicht nu voor zo'n grote fret. En hij moet ook niet constant maar honger hebben. Ik ben heel benieuwd naar zijn bloedwaarden maandag. Alvast heel veel succes met die lieve knul!
Alvast heel veel succes maandag!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Veel succes maandag en ik vind ook dat hij nu niet meer moet afvallen hoor! Het is ook niet de bedoeling dat hij altijd honger heeft toch?!
Van mij ook heel veel succes maandag en dit is een mooi gewicht voor Gool.
Gool ziet er zo goed uit nu
Ik heb hem in geen tijden zo lekker alert en actief gezien. Ben heel benieuwd wat Hanneke te vertellen heeft maandag!
Ik ben er ook mee eens dat hij geen honger moet lijden

Ik ben er ook mee eens dat hij geen honger moet lijden
Vast bedankt voor de succesjes.
Vandaag dus met die lieverd naar Giessen, naar Hanneke. Aan het eind van de middag hoeven we er pas te zijn.
Ze zal wel weer bloed prikken voor het bepalen van de hoeveelheid Theroxine voor de schildklier, en mogelijk een verdere controle doen voor zijn gesteldheid.
Altijd weer even spannend. Ik ben zo benieuwd wat ze van zijn gewicht vindt, ik ga in ieder geval niet nog lager zitten met voer voor hem, dat ga ikzelf niet trekken om hem nog meer hongerig te zien.
Otje gaat ook mee om te kijken of een castratie een optie is, want die implantaten laten het een beetje afweten.
Vandaag dus met die lieverd naar Giessen, naar Hanneke. Aan het eind van de middag hoeven we er pas te zijn.
Ze zal wel weer bloed prikken voor het bepalen van de hoeveelheid Theroxine voor de schildklier, en mogelijk een verdere controle doen voor zijn gesteldheid.
Altijd weer even spannend. Ik ben zo benieuwd wat ze van zijn gewicht vindt, ik ga in ieder geval niet nog lager zitten met voer voor hem, dat ga ikzelf niet trekken om hem nog meer hongerig te zien.
Otje gaat ook mee om te kijken of een castratie een optie is, want die implantaten laten het een beetje afweten.
Hel veel succes met je ventje(s) bij Hanneke!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hoe is het gegaan bij Hanneke?
Ik heb er geen goed gevoel bij, er gaat ook wel het e.e.a. veranderen.
Ze was erg tevreden over zijn gewicht nu, het is alleen niet fijn als hij daarbij hongergevoelens zou houden. Dus gaan we op RD voer over, dat is voor katten met overgewicht. Gewoon om te kijken wat dat doet. Dan houdt hij een voller gevoel over en komt minder aan.
Gool zal niet oud worden volgens Hanneke, de tijd die hem nog rest wil ik het kwalitatief zo goed mogelijk en prettig voor hem maken.
Verder waren zijn nieren gelukkig niet meer gevoelig, zijn alvleesklier wel, maar dat is chronisch. Het albumine was niet goed, er gaat urine naar het lab om wat testen te doen. Dat zou dan gaan over de rechter bijnier, gewoon ter controle. Ook is er weer bloed naar het lab toe ter controle voor de hoeveelheid Theroxine voor de schildklier.
Zo gauw Hanneke wat hoort aan uitslagen dan laat ze het me weten.
Ze was erg tevreden over zijn gewicht nu, het is alleen niet fijn als hij daarbij hongergevoelens zou houden. Dus gaan we op RD voer over, dat is voor katten met overgewicht. Gewoon om te kijken wat dat doet. Dan houdt hij een voller gevoel over en komt minder aan.
Gool zal niet oud worden volgens Hanneke, de tijd die hem nog rest wil ik het kwalitatief zo goed mogelijk en prettig voor hem maken.
Verder waren zijn nieren gelukkig niet meer gevoelig, zijn alvleesklier wel, maar dat is chronisch. Het albumine was niet goed, er gaat urine naar het lab om wat testen te doen. Dat zou dan gaan over de rechter bijnier, gewoon ter controle. Ook is er weer bloed naar het lab toe ter controle voor de hoeveelheid Theroxine voor de schildklier.
Zo gauw Hanneke wat hoort aan uitslagen dan laat ze het me weten.
Toch wel vervelend dat je er geen goed gevoel bij hebt. Is dat vanwege de veranderingen die je nu gaat proberen of omdat je merkt dat Gool toch niet zo lekker in zijn vel zit als hij lijkt?
Eens dat hij nog een mooie tijd tegemoet moet kunnen zien dus ik hoop dat die RD hem gaat smaken. En ik ben benieuwd wat er uit de testen komen. Mooi dat ze zijn gewicht nu goed vond 

Ik had op beter nieuws gehoopt, vooral omdat hij voor mijn gevoel juist lekker in zijn vel zit nu. Behalve dan dat hij toch wel regelmatig honger heeft, dus het zou mooi zijn als die brokken hem een voldaner gevoel zouden kunnen geven.
Vervelend dat je er een beetje een slecht gevoel bij hebt. Hopelijk komt er goed nieuws uit de testen nog en gaat de RD werken voor Gool. Zolang hij nog bij jou kan scharrelen en door de tuin kan banjeren in zijn toffe tuig is het super. Maar hij moet zich wel lekker erbij voelen, en met constant hongergevoel is dat niet leuk voor hem. Ik zet in op de RD!
Het is altijd een tegenvaller om te horen dat hem geen lang en gezond leven gegund is, komt nooit lekker aan. Ik duim dat je gaat merken dat hij zich wat beter gaat voelen en jij er een beter gevoel van krijgt.
Het is altijd een tegenvaller om te horen dat hem geen lang en gezond leven gegund is, komt nooit lekker aan. Ik duim dat je gaat merken dat hij zich wat beter gaat voelen en jij er een beter gevoel van krijgt.
Hopelijk gaan de nieuwe brokken Gool een gevuld gevoel geven. Hopelijk is je slechte gevoel onterecht. knuff