Middenoorontsteking doorgeslagen naar de hersenstam
Re: Middenoorontsteking doorgeslagen naar de hersenstam
Hanneke ziet het dus ook nog steeds zitten, anders zou ze de synulox niet verlengen toch !
Soms kunnen fretten je toch verbaasd doe staan hoe ze er toch weer bovenop komen.
Ik heb alle drie mijn fretten getemperatuurd, dat was meteen een goede oefening voor mij !
Ik kwam bij hun uit op 38,4 , 38,7 en ook een ( geloof het of niet ) op 39,1.
Het fretje met de hoogste temperatuur van 39,1 had wel net een uurtje losgelopen.
Ik weet niet of je er veel mee opschiet, maar ook hier dus een fret met 39,1.
Soms kunnen fretten je toch verbaasd doe staan hoe ze er toch weer bovenop komen.
Ik heb alle drie mijn fretten getemperatuurd, dat was meteen een goede oefening voor mij !
Ik kwam bij hun uit op 38,4 , 38,7 en ook een ( geloof het of niet ) op 39,1.
Het fretje met de hoogste temperatuur van 39,1 had wel net een uurtje losgelopen.
Hopelijk hersteld alles zich zo weer!
Die extra waltham zal hij geen straf vinden denk ik
Ik hoop dat het hem toch gaat lukken om zijn temperatuur zelf te gaan reguleren.
Ik hoop dat het hem toch gaat lukken om zijn temperatuur zelf te gaan reguleren.
- fem fatale
Ja wel, want dat kan dus bij de normale schommelingen horen.Mayke schreef:Hanneke ziet het dus ook nog steeds zitten, anders zou ze de synulox niet verlengen toch !
Hij is nu alweer een paar uur 38,7 trouwens, dus dat is dan weer mooi gemiddeld.
Fem, wij gaan komende maandag naar Hilversum om muizen te halen, als je wilt kunnen we wel wat vleesworsten halen voor je. Mocht je die maandag rond het middaguur thuis zijn dan kunnen we het op de terugweg gelijk even bij je afgeven.
Mijn ervaring met verse vleesworsten was dat vooral de carnibest konijn erg fijn zijn. Maar voor de zekerheid kun je natuurlijk ook nog even contact opnemen met Prooidiier.nl.
Mijn ervaring met verse vleesworsten was dat vooral de carnibest konijn erg fijn zijn. Maar voor de zekerheid kun je natuurlijk ook nog even contact opnemen met Prooidiier.nl.
- fem fatale
Zijn zij open met Pasen?
Ik weet nog niet waar ik maandag ben, normaal ga ik een dagje uit met mijn ouders, maar dat is nu natuurlijk geen optie, dus we moeten iets anders verzinnen. Maar bedankt voor het aanbod, ik laat nog weten of ik thuis ben enzo.
Hij mag naar verwachting volgende week toch niet aan het vlees, dus dan heeft het ook niet zo'n haast.
Ik weet nog niet waar ik maandag ben, normaal ga ik een dagje uit met mijn ouders, maar dat is nu natuurlijk geen optie, dus we moeten iets anders verzinnen. Maar bedankt voor het aanbod, ik laat nog weten of ik thuis ben enzo.
Hij mag naar verwachting volgende week toch niet aan het vlees, dus dan heeft het ook niet zo'n haast.
Nee ze is niet open maar ze is een vriendin dus ik heb dat kunnen regelen met haar. Ik was helemaal vergeten dat het Pasen is maandag en zij in eerste instantie ook.
Maar ik hoor het wel van je, geen probleem om wat voor je mee te nemen. En we werken allebei in Zuidoost dus we zouden het ook een keer op een werkdag in de ochtend bij je kunnen afgeven, alleen staan we dan wel kwart voor zeven voor je deur.
Maar ik hoor het wel van je, geen probleem om wat voor je mee te nemen. En we werken allebei in Zuidoost dus we zouden het ook een keer op een werkdag in de ochtend bij je kunnen afgeven, alleen staan we dan wel kwart voor zeven voor je deur.
- fem fatale
Geen enkel probleem, dan moet Jip toch ook gevoerd
Ik denke eigenlijk dat ik ook terecht kan bij de dierenwinkel in de buurt van mijn ouders (in het supertoegankelijke Amstelveen), dat lukte vroeger ook omdat de ex van de eigenaar fretten had, en nu kreeg ik 40 euro korting op het warmtematje dankzij mijn zielige verhaal, dus hij zal nog wel een zwak voor fretten hebben
De dierenwinkel bij mij om de hoek heeft wel kvv, maar ik vind de kwaliteit niet goed genoeg, vlakbij mijn vaders werk (in de scheldestraat, dat is ook hartstikke vlak bij mij, maar net onhandig om er te komen) zit een dierenwinkel die niets anders heeft, ook zoo-natuurlijk en natuurlijk gezonde dieren (daar ga ik meestal naartoe, want dat is de dierenarts van mijn katten, maar omdat ik daar met de taxi naartoe moet, doe ik dat alleen als er toch ook een kat naartoe moet - maar die willen misschien wel iets opsturen alsi k het lief vraag) zitten ook in de buurt, maar net onbereikbaar, en oja, naast de albert cuyp zit de vergulde hond oid, die ook alleen maar vers vlees verkoopt. In Zaandam zit geloof ik ook zo'n winkel, op loopafstand van mijn werk, alleen kan ik niet zo ver als dat de meeste mensen kunnen lopen.
Ik hoop echt dat we snel ontdekken waarom ik de hele tijd duizelig ben, zodat ik verder kan met rijlessen, want voor dit soort dingen is het heel onhandig dat ik niet even naar een winkel kan. (Boodschappen enzo bestel ik gewoon online, en omdat ik bij Ahold werk, kan ik ze zelfs op mijn werk bestellen en meenemen.)
Ik denke eigenlijk dat ik ook terecht kan bij de dierenwinkel in de buurt van mijn ouders (in het supertoegankelijke Amstelveen), dat lukte vroeger ook omdat de ex van de eigenaar fretten had, en nu kreeg ik 40 euro korting op het warmtematje dankzij mijn zielige verhaal, dus hij zal nog wel een zwak voor fretten hebben
De dierenwinkel bij mij om de hoek heeft wel kvv, maar ik vind de kwaliteit niet goed genoeg, vlakbij mijn vaders werk (in de scheldestraat, dat is ook hartstikke vlak bij mij, maar net onhandig om er te komen) zit een dierenwinkel die niets anders heeft, ook zoo-natuurlijk en natuurlijk gezonde dieren (daar ga ik meestal naartoe, want dat is de dierenarts van mijn katten, maar omdat ik daar met de taxi naartoe moet, doe ik dat alleen als er toch ook een kat naartoe moet - maar die willen misschien wel iets opsturen alsi k het lief vraag) zitten ook in de buurt, maar net onbereikbaar, en oja, naast de albert cuyp zit de vergulde hond oid, die ook alleen maar vers vlees verkoopt. In Zaandam zit geloof ik ook zo'n winkel, op loopafstand van mijn werk, alleen kan ik niet zo ver als dat de meeste mensen kunnen lopen.
Ik hoop echt dat we snel ontdekken waarom ik de hele tijd duizelig ben, zodat ik verder kan met rijlessen, want voor dit soort dingen is het heel onhandig dat ik niet even naar een winkel kan. (Boodschappen enzo bestel ik gewoon online, en omdat ik bij Ahold werk, kan ik ze zelfs op mijn werk bestellen en meenemen.)
Ik zou er niet voor kiezen om vers vlees zomaar op te sturen hoor, bah. Dat kan niet koud gehouden worden, behalve met koelwagens.
Er zijn zat plekken om dit te kopen, maar het is maar net wat je zelf makkelijk vind natuurlijk
Er zijn zat plekken om dit te kopen, maar het is maar net wat je zelf makkelijk vind natuurlijk
Oh dus je hebt nog wel wat opties zo re horen. En een rijbewijs is inderdaad wel ideaal, ook om wat makkelijker naar Hanneke toe te kunnen in geval van nood.
Hoe gaat het vandaag met Jip?
- fem fatale
Hij is lekker vrolijk, temp rond de 39 graden, hoger als hij actief is, lager als hij diep slaapt. Ik ben tevreden.
Klinkt helemaal geweldig!
Goede berichten hoor! En nu zien dat hij dat vasthoudt zodat je weer een geruster gevoel hebt
Dat klinkt super
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik wil je een tip geven Fem ; bestel KVV etc bij Caroba (http://www.caroba.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) Zij bezorgen door heel Nederland, hebben routes op vaste dagen, berekenen geen bezorgkosten boven de 25 euro, ze brengen het diepgevroren bij je thuis en zetten het nog voor je in de vriezer ook! Goeie service en vriendelijke mensen. Normaal moet je een week van te voren bestellen, maar ik kwam er net achter dat ik niet veel meer in de vriezer heb en dat de route van maandag (waar ik onder val) nu a.s zaterdag word gereden en anders pas maandag over 2 weken weer. Ze brengen het vlees altijd bij mijn ouders op maandag, maar mijn ouders gaan morgen op vakantie. Oeps....wat nu? Even bellen en
" ja hoor, mevrouw u kunt er zaterdag nog wel bij, mits het op voorraad is "
Dus nu komen ze zaterdag tussen 16 en 17 uur. Echt super service!
Ik neem daar de Darf KVV kalkoen, dat is biologisch vlees en mijn fretten vinden het lekker. Ze hebben ook de "kat" variant die geschikt is voor fretten. En nog veel meer, maar neem even een kijkje op hun site zou ik zeggen.
Misschien hebben anderen hier ook iets aan?!
En natuurlijk heel veel sterkte en beterschap voor je zieke fret!
" ja hoor, mevrouw u kunt er zaterdag nog wel bij, mits het op voorraad is "
Dus nu komen ze zaterdag tussen 16 en 17 uur. Echt super service!
Ik neem daar de Darf KVV kalkoen, dat is biologisch vlees en mijn fretten vinden het lekker. Ze hebben ook de "kat" variant die geschikt is voor fretten. En nog veel meer, maar neem even een kijkje op hun site zou ik zeggen.
Misschien hebben anderen hier ook iets aan?!
En natuurlijk heel veel sterkte en beterschap voor je zieke fret!
- fem fatale
Ik ken Caroba, maar ik heb niet voor 25 euro nodig. En ik bestel volgende maand weer gewoon prooi bij de groothandel (omdat de katten hier ook op prooi staan, heb ik geinvesteerd in een grote vriezer in de schuur, en dan kun je bij de groothandel bestellen).
Maargoed, nu Jip nog minstens 2 weken AB moet, mag hij nog niet over op vlees, dus ik heb nog even om familieleden naar winkels te sturen enzo.
Maargoed, nu Jip nog minstens 2 weken AB moet, mag hij nog niet over op vlees, dus ik heb nog even om familieleden naar winkels te sturen enzo.
Hoe gaat het nu met Jip Fem ?
- fem fatale
Ik ga hem vanaf vandaag minder vaak temperaturen, ik kan redelijk voelen of hij warm genoeg is of niet, en hij is behoorlijk stabiel.
Hij zit vandaag wel net iets boven de 39 graden, wat niet heel goed is natuurlijk, maar ergens denk ik ook dat het betekent dat zijn lijfje aan het vechten is tegen de infectie, wat dan weer niet slecht is.
Hij zit vandaag wel net iets boven de 39 graden, wat niet heel goed is natuurlijk, maar ergens denk ik ook dat het betekent dat zijn lijfje aan het vechten is tegen de infectie, wat dan weer niet slecht is.