Koda heeft een nierontsteking

Nierfalen of nierontstekingen
Marjan

Re: Koda heeft een nierontsteking

Bericht door Marjan »

Ik heb een berichtje gehad van Mariël en ze heeft Koda laten inslapen. :cry: Het fijne weet ik er niet van, dat zal ze uiteindelijk zelf nog wel neerzetten wanneer ze eraan toe is.

Lieve Mariël, ik wens je heel erg veel sterkte toe de komende tijd. Koda was je lust en je leven en deze beslissing zal ontzettend moeilijk voor je zijn geweest. Ik zou willen dat ik wat voor je kon betekenen nu. Een hele dikke knuffel in ieder geval voor je!
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Aaw nee toch! :cry:
Veel sterkte Mariel, dikke knuffel van hier :hart:
-E-

Bericht door -E- »

:-(

Heel erg veel sterkte...
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Heel veel sterkte Mariel, wat verschrikkelijk dat je deze beslissing hebt moeten nemen. :???:
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

Dit is weer zo oneerlijk :cry: Arme Mariël, ik heb zo met je te doen. Ik wens je heel veel sterkte en heel veel kracht. Koda was je maatje en je hebt alles, echt alles gedaan wat je kon doen. En dat is het oneerlijk dat je dan alsnog afscheid hebt moeten nemen.

Dag Koda, speel op de brug meisje...
Karen

Bericht door Karen »

Och nee, wat verschrikkelijk voor je Mariël :(
Jouw allesie...zo oneerlijk dit. Je hebt werkelijk alles gedaan voor je maatje wat er maar mogelijk was....en dan toch dit einde...
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe meis, dit zal een zware klap voor je zijn.
Dikke knuffel!

Lieve Koda, sla je vleugels uit en vlieg omhoog...
Mayke

Bericht door Mayke »

Jeemig Mariel, ik weet niet wat ik lees......
Wat heb ik met je te doen meis, jouw lieve kleine Kodameisje ingeslapen, hoe moeilijk moet dit wel niet voor je zijn !
Maar weet dat je er altijd voor haar was en echt alles gegeven en gedaan hebt voor haar wat je maar kon, soms kun je zo een gevecht dan toch net niet winnen, heel oneerlijk, en zo verdrietig. Maar ze zit voor altijd in je hart !
Weet dat we hier aan je denken, ik brand een kaarsje voor Koda en voor jou, heel, heel veel sterkte meis, dikke knff !

Lieve Koda, dans op de Bridge klein lief fretje, zoals je nog nooit gedanst hebt. Dag lieve Koda...... :ferret: :hart:
ray

Bericht door ray »

Lieve Mariël wat een verschrikkelijk bericht. :(
Je hebt zeker gestreden voor Koda en helaas dus de moeilijke beslissing moeten maken. Je hebt alles gedaan wat je kon, helaas konden jullie dit gevecht niet winnen. :(

Heel veel sterkte Mariël en we zijn er voor je!

Lieve Koda
nu ben je niet meer ziek,
maar wat zal je vrouwtje jou missen.
dans op de regenboogbrug en voel je weer kwiek :ferret: :hart:
Danielle

Bericht door Danielle »

Oh wat erg om te lezen :(
Ook van mij heel veel sterkte met het verlies van je maatje, hele dikke knuffel
Ann08

Bericht door Ann08 »

ik lees dit ook nu pas!

heel veel sterkte Mariël met het verlies van je beste vriendje...
Esther

Bericht door Esther »

Wat is dit toch vreselijk erg :cry:
Ik voel met je mee Mariël en weet hoe moeilijk het voor jou geweest moet zijn om haar te moeten laten gaan...
Maar je hebt alles gedaan wat je maar mogelijk had kunnen doen voor jouw Koda!
Koda had zich geen beter vrouwtje dan jij kunnen wensen.
Ze zal altijd in jouw hart blijven voortleven

Lieve Koda dans en spring op de Regenboogbrug!
Dag lief, klein meisje :hart:
Birgit

Bericht door Birgit »

Oh bah niet leuk :-( Zoveel geprobeerd voor kleine Koda..

Heel, heel veel sterkte!!!
yvonne

Bericht door yvonne »

Ach Mariël, ik lees het nu pas....wat verschrikkelijk verdrietig dat je Koda moest laten gaan :cry:
Je hebt alles gedaan wat je kon, ik wens je heel erg veel sterkte!!!
Mariël

Bericht door Mariël »

Bedankt voor de lieve reacties allemaal..
Ik voel me verschrikkelijk.. Dit doet zo'n pijn!
Koda was mijn alles, mijn kindje!
Nu is het huis zo leeg, zo stil, zo zielloos..

We hebben zo hard gevochten en eindelijk durfde ik de hoop te hebben dat ze in elk geval nog een poos bij me zou blijven.......
En het was zo gemeen.. De afgelopen maanden heb ik zo hard geprobeerd om haar in gewicht te laten aankomen en dat deed ze nu! Ze woog zelfs 690 gram! Lekkere Walthamspekkies.. En ik grapte al tegen haar dat ze moest uitkijken dat ze niet te dik zou gaan worden.. :mrgreen:
Daarnaast was ze beter in haar nekvel te pakken en ook haar urine was opnieuw verbeterd..
Maar ze had het zo verschrikkelijk benauwd.. :( En al zouden we haar hier heel misschien doorheen krijgen, haar longen zouden nooit meer helemaal herstellen en een half jaar geleden bleken haar longen al heel slecht te zijn..
Ook zag ik dat de Marbocyl duidelijk zijn effect had op haar maagje.. Ze smakte veel en was zo ontzettend misselijk na het eten.. :(
Er waren nog opties die heel, heel misschien zouden kunnen werken, maar ik voelde in mijn hart dat het genoeg was voor mijn kleine meisje..
Ookal was ze stabiel de laatste maanden, ze kon zo zelden echt fret zijn.. :( Spelen en dansen deed ze niet vaak.. En ik dacht dat als zij op haar manier happy is, met dingen onderzoeken, buiten wandelen, dan is het goed..
Maar om haar nu opnieuw door deze lijdensweg heen te slepen, dan d'r weer door de dan ontstane maagproblemen heen te slepen.. En dan? Vorig jaar had ze in de zomer heel erg last van haar oren; moet ze dat dit jaar weer doorstaan? En dan? Opnieuw een longonsteking?
Ze had een chronische middenoorontsteking, een chronische maagontsteking, een chronische keelontsteking waar ze constant erg veel pijn aan had, een chronische longontsteking en voedselallergieën en kon bijna geen medicijnen verdragen..
Al van pups af aan heeft Koda constant geleden.. En als ze nu eindelijk stabiel en op haar manier happy zou zijn, maar ik wilde haar niet een nog langere lijdensweg laten gaan..

Ik weet in mijn hart dat dit de juiste beslissing was, maar ik mis haar nu al zo vreselijk! :cry:
Marjan

Bericht door Marjan »

Och Mariël, ik heb zo met je te doen. :( Ook al was dit een beslissing uit liefde, dat maakt het zeker niet minder pijnlijk.
Ik vind het echt heel moedig dat je haar welzijn boven die van jezelf hebt gesteld, dan doen niet veel mensen je na en Koda zal je daar alleen maar heel dankbaar voor zijn.
Nogmaals heel erg veel sterkte en ik wens je heel veel kracht toe om dit uiteindelijk een plekje te kunnen geven allemaal. Uiteindelijk zul je weer aan haar kunnen denken met een glimlach op je gezicht.
Esther

Bericht door Esther »

Ik leef ook ontzettend met jou mee Mariël....
Je hebt echt in het belang van Koda gehandeld want zoals je zelf al zegt : ze moet wel een fretwaardig bestaan hebben.
En niet alleen maar van de ene in de andere lijdensweg vallen.
Ze mankeerde op het laatst voortaan aan zoveel chronische problemen dat je de juiste beslissing voor jouw lieve, kleine dametje gemaakt hebt.
Koester de mooi herinneringen die je aan haar hebt want op die manier blijft zij altijd in jouw hart voortleven.
Liefs van mij xxx
-E-

Bericht door -E- »

Inderdaad heel moedig van je om deze beslissing te nemen. Het doet heel erg veel pijn, maar je weet dat dit de beste keuze was voor Koda... Je kan jezelf alvast niets verwijten. Ik heb je topic ook wat meegelezen en las ook dat je al het mogelijke hebt gedaan en geprobeerd...

Ook van mij nogmaals erg veel sterkte in deze moeilijke periode.
ray

Bericht door ray »

Ik vind het een blijk van liefde dat je voor Koda deze keuze hebt gemaakt. Natuurlijk doet het pijn, maar eens zul je weer kunnen lachen als je aan haar denkt en herinneringen ophaalt.

Knuffel voor jou Mariël in deze moeilijke tijd.
Danielle

Bericht door Danielle »

Moedige beslissing hoor. Zo lang ze lekker gaan is er niks aan de hand, maar als je meisje steeds zo ziek is kan je nog maar 1 ding doen. Heel veel sterkte met het verlies van Koda :(
yvonne

Bericht door yvonne »

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers, moeilijke maar moedige beslissing uit liefde voor en in het belang van Koda.
Natuurlijk mis je haar, maar de tijd zal de scherpe randjes doen slijten en zij zal altijd in je :hart: wonen.

Nogmaals heel veel sterkte!
Plaats reactie