Koda heeft een nierontsteking
Koda heeft een nierontsteking
Mijn kleine meisje voelt zich duidelijk niet goed vandaag..
Ze gaat echt constant platliggen.. Aan de andere kant was ze vanmorgen wel heel erg aan het wardancen, maar steeds maar voor 10 seconden en dan ging ze weer platliggen en ze ging ook vrij snel weer slapen. Echter slaapt ze dan maar even en komt dan weer bij mij onder mijn buro platliggen..
En ze lijkt ook nogal te pompen met haar ademhaling.. En ze reutelt..
Mijn eerste gedachte is iets van een longontsteking, maar ze is pas van de Synulox af..
Ze gaat echt constant platliggen.. Aan de andere kant was ze vanmorgen wel heel erg aan het wardancen, maar steeds maar voor 10 seconden en dan ging ze weer platliggen en ze ging ook vrij snel weer slapen. Echter slaapt ze dan maar even en komt dan weer bij mij onder mijn buro platliggen..
En ze lijkt ook nogal te pompen met haar ademhaling.. En ze reutelt..
Mijn eerste gedachte is iets van een longontsteking, maar ze is pas van de Synulox af..
Re: Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Heeft ze ook koorts?
Hè jasses...
@ Marjan: Ik heb haar niet d'r temperatuur opgenomen, maar het is me ook niet opgevallen dat ze warmer was dan normaal.. Dus ik denk het niet..
Maar het is echt precies hetzelfde gedrag als ze vertoonde toen ze een longontsteking had, vandaar dat dat het eerste is waar ik aan denk..
Maar het is echt precies hetzelfde gedrag als ze vertoonde toen ze een longontsteking had, vandaar dat dat het eerste is waar ik aan denk..
Wat vervelend toch weer dat Koda zich niet goed lijkt te voelen
Klinkt niet goed. Hopelijk morgen een wat beter voelende Koda.
Ze wil ook nauwelijks eten.. Gister ook al niet..
Gelukkig eet ze uit de spuit wel goed, dus misschien verpest ik haar nu weer door haar maar weer met de spuit eten te geven, maar dat moet dan maar..
In het ergste geval willen Kick en Marjan straks niet meer op haar passen..
Gelukkig eet ze uit de spuit wel goed, dus misschien verpest ik haar nu weer door haar maar weer met de spuit eten te geven, maar dat moet dan maar..
In het ergste geval willen Kick en Marjan straks niet meer op haar passen..
Arme Koda ....
Ik hoop dat ze zich morgen alweer beter voelt. Anders niet te lang wachten met een bezoekje da. Als het echt longontsteking is kunnen ze snel achteruit gaan
Ik hoop dat ze zich morgen alweer beter voelt. Anders niet te lang wachten met een bezoekje da. Als het echt longontsteking is kunnen ze snel achteruit gaan
Nee dat doe ik ook zeker niet! Ik kijk het aan tot morgen..
Maar ik heb haar net weer een spuit gegeven en ik moet zeggen dat ze beter uit d'r oogjes keek..
Ik wacht nog even af, maar als ik het niet vertrouw hang ik bij Hanneke aan de telefoon..
Maar ik heb haar net weer een spuit gegeven en ik moet zeggen dat ze beter uit d'r oogjes keek..
Ik wacht nog even af, maar als ik het niet vertrouw hang ik bij Hanneke aan de telefoon..
Oké ik neem mijn woorden terug.. Ze gaat echt constant platliggen, zelfs midden in de kamer, en komt niet nieuwsgierig kijken bij wat dan ook..Koda066 schreef: Maar ik heb haar net weer een spuit gegeven en ik moet zeggen dat ze beter uit d'r oogjes keek..
Net voor de zekerheid haar temperatuur opgenomen en die was 38,4 dus dat is gelukkig prima..
Hm... Hoe gaat het nu met haar?
Ben ik ook benieuwd naar...
Ik ga zo Hanneke bellen, want ik vertrouw het niet..
Aan de ene kant lijkt ze beter, maar ze ligt nu al een hele poos onder mijn buro terwijl ze pas net d'r kooi uit is en dat is echt niets voor haar.. D'r ademhaling is nog steeds het zelfde als gister..
Ze lijkt wel nieuwsgieriger dan gister maar ik vertrouw het echt niet..
Better safe than sorry..
Aan de ene kant lijkt ze beter, maar ze ligt nu al een hele poos onder mijn buro terwijl ze pas net d'r kooi uit is en dat is echt niets voor haar.. D'r ademhaling is nog steeds het zelfde als gister..
Ze lijkt wel nieuwsgieriger dan gister maar ik vertrouw het echt niet..
Better safe than sorry..
Ik zou ook maar even bellen want dit klinkt inderdaad niet zoals het hoort.
Ik ga straks naar Eindhoven..
Jeffrey twijfelde een beetje of ik echt langs moest komen, maar ik ga voor de zekerheid toch maar..
Misschien voor niets, maar dat liever dan te laat en de rest van de week is voor mij moeilijk om naar Eindhoven te gaan en volgende week ben ik op vakantie, dus dan liever voor de zekerheid nu maar even naar haar laten kijken..
Jeffrey twijfelde een beetje of ik echt langs moest komen, maar ik ga voor de zekerheid toch maar..
Misschien voor niets, maar dat liever dan te laat en de rest van de week is voor mij moeilijk om naar Eindhoven te gaan en volgende week ben ik op vakantie, dus dan liever voor de zekerheid nu maar even naar haar laten kijken..
gelijk heb je, je kan het maar weten want anders zit je de komende 2 weken toch ook niet lekker
success!
success!
Heel veel succes straks bij Hanneke !
En ik hoop dat het allemaal mee mag vallen....
En ik hoop dat het allemaal mee mag vallen....
Gelijk heb je hoor Mariël, hopelijk valt het mee.
Veel succes bij Hanneke, mijn duimen draaien voor Koda.
Veel succes bij Hanneke, mijn duimen draaien voor Koda.
Veel succes!
Ik weet niet of dat je al geweest bent..
Ik weet niet of dat je al geweest bent..