Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Re: Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Dat is snel achter elkaar zeg!
Ben ik héél blij mee, begin afkickverschijnselen te krijgen van fretten. Je mag me dan wel weer alvast op de vrijwilligerslijst zetten!
En mij ook
Wooow dat is snel
Ik laat het je nog weten.
Ik laat het je nog weten.
Haha, Nadine is nog steeds aan het bijkomen en denkt nu, holy shit
Kijk eens aan
Leuk! Wanneer het uitkomt met studie ben ik van de partij!
Kick schreef:Haha, Nadine is nog steeds aan het bijkomen en denkt nu, holy shit
Dat was idd mijn reactie
Leuk hoor!
Ik ben dan zeker weer samen met Finley aanwezig!
Ik ben dan zeker weer samen met Finley aanwezig!
Laat het dan een geruststelling zijn dat er niet 1 extra steward maar wel 4 extra zullen zijn Nadine . Maar, we weten echt nog niet zeker of februari gaat lukken. Zo niet maken we in elk geval de nieuwe datum in november ook snel kenbaar . Dus you will know soon enough!
Is niet goed voor mijn portemonnee!
Wat doet een steward op de frettendag? Misschien voor mij een goede manier om veel te leren op zo'n dag.
Haha Mette
I'm in anyway! Dat was mijn enige commentaar dus ben blij dat het opgelost worden.
I'm in anyway! Dat was mijn enige commentaar dus ben blij dat het opgelost worden.
Ik ben ook zeer graag weer van de partij als steward zijnde
Ik acht de kans niet enorm dat het lukt maar we will see. Als het toevallig allemaal samen valt gaan we ervoor.
Fijn dat we weer op jullie mogen rekenen!
Een steward brengt de fret van de eigenaar naar de keurmeester, en daarna weer terug. Veel leren doe je ook veel als schrijver. Dan ben je degene die alles op het scoreformulier noteert dat de keurmeester aangeeft. Gaat alleen wel in het Engels, dus dat is een voorwaarde.
Fijn dat we weer op jullie mogen rekenen!
Een steward brengt de fret van de eigenaar naar de keurmeester, en daarna weer terug. Veel leren doe je ook veel als schrijver. Dan ben je degene die alles op het scoreformulier noteert dat de keurmeester aangeeft. Gaat alleen wel in het Engels, dus dat is een voorwaarde.
Goed Nederlands weer, mijn berichtje x'D
Ik zie de datum wel verschijnen!
Ik zie de datum wel verschijnen!
Oh klinkt niet verkeerd.
Als de datum dan een beetje uitkomt voor mij dan wil ik wel steward of schrijver, tenzij het technisch engels is, zijn als je die nog tekort komt
Als de datum dan een beetje uitkomt voor mij dan wil ik wel steward of schrijver, tenzij het technisch engels is, zijn als je die nog tekort komt