Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Er komt weer een nieuwe Dag van de Fret aan, met weer nieuwe lezingen, op een andere (grotere) locatie en na de eerste editie verbeterde informatie en voorwaarden. De eerste editie was zeker niet niet-geslaagd, maar erg leerzaam om het nog strakker te kunnen regelen dit keer.
Ben benieuwd wie er nog meer komen! En mocht iemand interesse hebben of nog iemand weten voor een stand: dit keer zit er geen rem op dus kunnen we onbeperkt uitnodigen. Met al die creativiteit hier is alles welkom! Schilderkunst, knutselkunst, hangmattenkunst, we hebben een hoop kunst hier . 'Gewone' webshops zijn natuurlijk ook welkom als er nog iets niet in de lijst staat. Ruim de ruimte dit keer
http://dagvandefret.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd wie er nog meer komen! En mocht iemand interesse hebben of nog iemand weten voor een stand: dit keer zit er geen rem op dus kunnen we onbeperkt uitnodigen. Met al die creativiteit hier is alles welkom! Schilderkunst, knutselkunst, hangmattenkunst, we hebben een hoop kunst hier . 'Gewone' webshops zijn natuurlijk ook welkom als er nog iets niet in de lijst staat. Ruim de ruimte dit keer
http://dagvandefret.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Woop Woop tuurlijk ben ik er
Ik vrees dat ik het niet red om voor deze dag al bordjes en dingetjes te maken. Maar ga wel kijken of ik erheen kan
kaartje zondag besteld. Marco is nog afwachten. Je moet komen Stefanie kan ik dan het bordje overnemen
Dat doe je goed Trea, gelijk even de druk opvoeren voor dat bordje.
Ik moet nog even kijken of wij kunnen komen met Fretties, het is erg kort dag om voldoende voorraad te maken nog voor die dag en de twee laatste maanden van het jaar zijn altijd een beetje druk hier in de familie met van alles en nog wat. Maar ik laat het zo snel mogelijk weten.
Ik moet nog even kijken of wij kunnen komen met Fretties, het is erg kort dag om voldoende voorraad te maken nog voor die dag en de twee laatste maanden van het jaar zijn altijd een beetje druk hier in de familie met van alles en nog wat. Maar ik laat het zo snel mogelijk weten.
Ik kan dat nu nog niet zeggen. Het ligt er aan hoe ik eind november in elkaar zit.
Wij komen ook dit jaar! voor de eerste keer!
Leuk allen! Gewoon kijken wat lukt Minka en Marjan. Hoop dat het lukt . Wat je ook kunt doen Stefanie is voorbeelden neerleggen van wat je maakt, een een bestellijst maken. Vast en zeker dat mensen dan wel voor een paar maanden vooruit willen bestellen voor hun fretjes! Verzamelen en lekker op je gemak thuis maken. Als je wilt, natuurlijk... Moet je zin in hebben
Ik vrees dat ik al genoeg verzamel hier hahaha!
Dag van de Fret is 2x per jaar toch?
Dag van de Fret is 2x per jaar toch?
Nou behoorlijk inderdaad! Nee volgend jaar zeker niet weer 2x . Ik heb geen idee waarom het nu met opstarten 2x is, maar blijkbaar voelde dat zo voor iedereen. Zovan hey we kunnen beter, direct nog één doen? Waarom niet . Chaimel is einde jaar te druk dus haar zaten we niet in de weg, en voor een frettendag is het najaar handiger. Ik gok dus dat we volgend jaar najaar weer een volgende zullen doen, maar who knows. Misschien wel pas voorjaar 2018 als we na 2x op rij wel even klaar ermee zijn
Ok, nou ja... we gaan het wel zien
Tuurlijk ben ik er ook .
Jeej leuk!! Finley en ik zijn er in ieder geval weer bij!
Ik moet maar snel kaartjes gaan bestellen, want ook dit jaar word de lezing "verrijking" gegeven. Vorig jaar wilde ik hier ook graag heen, maar was er geen plek meer. Zitten er deze keer ook weer 2 lezingen bij de toegangsprijs inbegrepen?
Ik moet maar snel kaartjes gaan bestellen, want ook dit jaar word de lezing "verrijking" gegeven. Vorig jaar wilde ik hier ook graag heen, maar was er geen plek meer. Zitten er deze keer ook weer 2 lezingen bij de toegangsprijs inbegrepen?
Leuk!
Nee dit keer hebben we het gewoon simpel optelbaar gemaakt. Geen 'gekke kortingen' en inclusief prijsjes. Een hoop was ter kennismaking de vorige keer.
Verrijking: dat was inderdaad een reden om die opnieuw aan te bieden. Dit keer uitgebreider en ondanks maar 1x op de dag, groter per ronde (50p)
Nee dit keer hebben we het gewoon simpel optelbaar gemaakt. Geen 'gekke kortingen' en inclusief prijsjes. Een hoop was ter kennismaking de vorige keer.
Verrijking: dat was inderdaad een reden om die opnieuw aan te bieden. Dit keer uitgebreider en ondanks maar 1x op de dag, groter per ronde (50p)
Oh wat moet ik me daar dan exact bij voorstellen een lezing over verrijking? Lijkt me sowieso interessant als het maar om onze kleine diefjes gaat!
Ga nu even de site kijken over hoe en wat precies, Hoop jullie daar ook jullie gezichten te leren kennen!
Ga nu even de site kijken over hoe en wat precies, Hoop jullie daar ook jullie gezichten te leren kennen!
Over welk speelgoed en spelletjes je zoal kunt bedenken in de losloopruimte en kooi. Niet altijd persé kopen dus, maar ook zelf maken
Oke top! hoe meer variatie hoe beter! Leuk, ben erg benieuwd.
Klinkt gezellig, het ligt eraan hoe ik me voel of ik kom kijken of niet ! Hoe ik tegen die tijd ben......
Vind het wel goed van jullie hoor !
Vind het wel goed van jullie hoor !
Thnx Mayke! Ik hoop ook dat je genoeg bent opgeknapt. Maar wat niet wil zeker niet forceren, maar dat spreekt voor zich. Ik duim mee.
2 toegangskaartjes en kaartjes voor de lezing "verrijking" besteld!
Mn mams gaat ook mee, die past ook nog wel eens op
Mn mams gaat ook mee, die past ook nog wel eens op