Goliath
Re: Goliath
Inderdaad Stefanie, het is precies zoals je het zegt ! Kleine zorgen, grote zorgen, ze geven je net dat beetje extra tussen jou en je fret zodat je samen gaat vechten voor alles.
Alhoewel het zonder zorgen natuurlijk ook wel snor zit.
Gisteren een berichtje van Hanneke gehad dat het B12 in het lijfje van Gool voldoende was, het was nog een optie om hem dat als extraatje te gaan geven, maar dat heeft hij dus niet nodig.
Dus toch ook een goed bericht over mijn lieve Goliath !
Want dat is ook belangrijk om te weten, wat er goed is met dit ventje !
Alhoewel het zonder zorgen natuurlijk ook wel snor zit.
Gisteren een berichtje van Hanneke gehad dat het B12 in het lijfje van Gool voldoende was, het was nog een optie om hem dat als extraatje te gaan geven, maar dat heeft hij dus niet nodig.
Dus toch ook een goed bericht over mijn lieve Goliath !
Want dat is ook belangrijk om te weten, wat er goed is met dit ventje !
Oh dat is wel goed om te horen. Want enten met dat spul is ook niet altijd even fijn.
Positief nieuws!
dat zijn weer fijne berichten!
Goliath woog vanochtend 1786 gram, en dat ondanks dat de theroxine voor zijn schildklier verhoogd is.
Het wil niet zeggen dat hij zo blijft, hij kan zo maar weer op de 1800 komen te zitten, maar toch !
Ik weet niet of iedereen hier FB heeft, maar hebben jullie de geweldige kerstkaart gezien van de Frettenvraagbaak, waar Gool op schitterend ! Ik vind hem zelf zo cool ! Goed gedaan Karen !!
Het wil niet zeggen dat hij zo blijft, hij kan zo maar weer op de 1800 komen te zitten, maar toch !
Ik weet niet of iedereen hier FB heeft, maar hebben jullie de geweldige kerstkaart gezien van de Frettenvraagbaak, waar Gool op schitterend ! Ik vind hem zelf zo cool ! Goed gedaan Karen !!
Gool is ook gewoon zo'n mooie vent, iedereen wil wel een kerstkaart met zo'n hunk!
Mooi gewicht hoor voor hem, en dat ondanks de dikmakende medicatie, way to go
Mooi gewicht hoor voor hem, en dat ondanks de dikmakende medicatie, way to go
Hij gaat als een (kerst)raket
Het is ook een heerlijk en prachtig ventje!
Ik ben blij dat hij het zo goed doet op het moment.
Ik ben blij dat hij het zo goed doet op het moment.
En het gaat nog steeds erg goed met Goliath !
Hij speelt veel, heeft er gewoon zin in.
Mogelijk komt het omdat de theroxine weer verhoogd is, of door de enzympoeder die ook verhoogd is.
We komen steeds beter bij de voor hem juiste doseringen.
Zijn vacht is ook wat beter dan voorheen, zijn staart verdient geen schoonheidsprijs maar goed, detail.
Vanmorgen woog hij 1789, hij schommelt steeds tussen de 1780 en 1820, nou ja, moet kunnen. Zijn flanken zijn ingevallen maar niet TE, aan zijn gedrag te zien is hij actief, dus het zal goed wezen zo.
Hij speelt veel, heeft er gewoon zin in.
Mogelijk komt het omdat de theroxine weer verhoogd is, of door de enzympoeder die ook verhoogd is.
We komen steeds beter bij de voor hem juiste doseringen.
Zijn vacht is ook wat beter dan voorheen, zijn staart verdient geen schoonheidsprijs maar goed, detail.
Vanmorgen woog hij 1789, hij schommelt steeds tussen de 1780 en 1820, nou ja, moet kunnen. Zijn flanken zijn ingevallen maar niet TE, aan zijn gedrag te zien is hij actief, dus het zal goed wezen zo.
Dat zijn de betere nieuwtjes. Keep it up Goliath!
Klinkt goed hoor!
Super goed om te horen!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Fijn dat hij iets beter gaat
Als Goliath het goed doet, dan doet hij het goed! Punt
Een blije fret is een niet ziek-voelende fret en dat is het beste, vind ik maar.
Goliath is met 1789 gram een mooie vent zou ik zeggen.
Een blije fret is een niet ziek-voelende fret en dat is het beste, vind ik maar.
Goliath is met 1789 gram een mooie vent zou ik zeggen.
Klinkt niet verkeerd.
En de teller gaat nog verder naar beneden qua gewicht, gisteren woog hij 1756.
Straks moet ik nog opletten dat hij niet te mager wordt......
Ik weet gelukkig dat het door de brokjes komt en niks anders dat het afvallen nu doorzet, daar gaan we tenminste van uit. En hij speelt lekker druk, heeft er weer zin an, de beste graadmeter dat ie lekker in zijn vel zit !
En hij poept weer wat meer IN zijn bak, hoe blij kun je daarmee zijn !!
Straks moet ik nog opletten dat hij niet te mager wordt......
Ik weet gelukkig dat het door de brokjes komt en niks anders dat het afvallen nu doorzet, daar gaan we tenminste van uit. En hij speelt lekker druk, heeft er weer zin an, de beste graadmeter dat ie lekker in zijn vel zit !
En hij poept weer wat meer IN zijn bak, hoe blij kun je daarmee zijn !!