De Big Bono Belevenissen
Re: De Big Bono Belevenissen
Oh een tumortje zo best heel goed kunnen. Die heeft Baila ook en die komen en gaan. En door eraan te krabben gaan ze zo af en toe stuk. Dus ik denk zelf dat dit de oorzaak is, zou gezien zijn leeftijd ook kunnen.
Voor de rest is het wel een schooier zeg.
Voor de rest is het wel een schooier zeg.
Het is een vreselijk monster! Hij had nu weer mijn autosleutels onder de bank gepropt!
En mijn polsbrace uit de tas gejat en onder de bank... Ongelooflijk.
Hij is echt hilarisch.
EN! Hij weegt nu 1460! Vorige week 1455. Bij Hanneke twee weken terug 1410 en bij aankomst ook ongeveer 1460. Dus ik ben blij dat hij wat beter gaat nu Hij woog voor hij ziek werd 1515 hier, maar nu het warmer wordt is 1460 ook niet slecht.
Bedenk wel dat meneer echt KILOMETERS sjouwt hier! Het is niet te filmen. Hij blijft maar wandelen! Dus daar blijft hij ook wel wat slank onder misschien
En mijn polsbrace uit de tas gejat en onder de bank... Ongelooflijk.
Hij is echt hilarisch.
EN! Hij weegt nu 1460! Vorige week 1455. Bij Hanneke twee weken terug 1410 en bij aankomst ook ongeveer 1460. Dus ik ben blij dat hij wat beter gaat nu Hij woog voor hij ziek werd 1515 hier, maar nu het warmer wordt is 1460 ook niet slecht.
Bedenk wel dat meneer echt KILOMETERS sjouwt hier! Het is niet te filmen. Hij blijft maar wandelen! Dus daar blijft hij ook wel wat slank onder misschien
Oh dat denk ik ook.
Straks heeft hij gewoon spierballen van al dat sjouwen
Go Bono !!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hij gaat lekker!! Laat het zo blijven
Hij doet het goed.
Hij doet het fantastisch. Hij wisselt wel tussen drukke en chill-dagen. Gister druk, vandaag chill. Alleen pech voor hem dat er mensen over de vloer kwamen die even fret moesten kijken natuurlijk. Al ging hij gewoon op zijn tijd weer naar binnen en tukkie doen hoor. Hij is steeds meer zijn eigen rust aan het zoeken gelukkig.
Wat fijn dat het zo goed met hem gaat!!
Super hoor.
Klinkt super hoor!
Hij heeft weer een zelfde wond, deze keer aan de zijkant van de rug, vlakbij een vrij actieve plek op de bovenrug. Geen last ervan, wil ABSOLUUT naar buiten! Maar mag niet, want wil eerst dat de wond dicht is. Zo goed als het ging met water en watjes schoon gemaakt maar toen hij klaar was met boter lebberen was hij zo vreselijk klaar met mij dat hij me zelfs ontliep Vasthouden en eraan zitten is niet ok, blijkbaar.
Wanneer de wond wat rustiger is ga ik ook hier proberen (met nadruk PROBEREN haha!) de honingzalf op te doen en in de gaten houden.
Vind het zo sneu, een mega rode plek! Maar Bo heeft er geen last van en ging er gewoon met mijn telefoon vandoor en ligt nu te slapen.
Ik voelde aan de flank waar ooit een tumoortje is weg gehaald ook een plekje komen dus vrees dat die huidtumoren gewoon erg actief zijn bij hem op het moment.
Verder gaat ie geweldig! Schitterende poep, zeker voor hem. Eet 's nachts en overdag goed brok met 2x ongeveer 20 ml waltham voor de meds. Meneer is helder, speels, opruimerig (vooral met MIJN spullen! brace, stola, telefoon, Ipod....) en gewoon een heerlijke haarbal om mee te knuffelen wat hij niet wilt
Wanneer de wond wat rustiger is ga ik ook hier proberen (met nadruk PROBEREN haha!) de honingzalf op te doen en in de gaten houden.
Vind het zo sneu, een mega rode plek! Maar Bo heeft er geen last van en ging er gewoon met mijn telefoon vandoor en ligt nu te slapen.
Ik voelde aan de flank waar ooit een tumoortje is weg gehaald ook een plekje komen dus vrees dat die huidtumoren gewoon erg actief zijn bij hem op het moment.
Verder gaat ie geweldig! Schitterende poep, zeker voor hem. Eet 's nachts en overdag goed brok met 2x ongeveer 20 ml waltham voor de meds. Meneer is helder, speels, opruimerig (vooral met MIJN spullen! brace, stola, telefoon, Ipod....) en gewoon een heerlijke haarbal om mee te knuffelen wat hij niet wilt
Vervelend hoor die wondjes, ook al denk ik ook dat hij er zelf weinig last van heeft behalve wat jeuk. Ik doe er bij Baila eigenlijk niets aan, behalve zo nu en dan de kostjes uit haar vacht plukken. En zij vindt het ook niet prettig wanneer ik het alleen maar wil bekijken.
Vreemd, zou de wond daar ook van kunnen komen dan denk je?
Ik denk het wel, het lijkt zeker op huidtumortjes, die komen en gaan op steeds dezelfde plekken. Baila heeft er ook twee, eentje in haar nek en de ander op haar rug. Op zich kunnen ze geen kwaad en zijn ze alleen maar lastig doordat ze jeuken en daardoor stuk gekrabd worden.
Je kunt ze laten verwijderen maar soms komen ze op een andere plek gewoon weer terug. Bij Baila wil ik het eigenlijk niet laten verwijderen omdat ze al op leeftijd is en ik de narcose te eng vindt bij haar.
Je kunt ze laten verwijderen maar soms komen ze op een andere plek gewoon weer terug. Bij Baila wil ik het eigenlijk niet laten verwijderen omdat ze al op leeftijd is en ik de narcose te eng vindt bij haar.
Ja het verwijderen stukje ken ik inderdaad, maar de wonden niet. Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt bij fretten.
Bono is gewoon een lompe fret vrees ik. Hij gaat veel achteruit door buizen en schuurt dan met rug en nek langs de randen. Met een uitstekend tumorbultje haalt hij het dan open. Dus ik ga van de week met schuurpapier extra glad maken en ductape rond scherpe randen doen. Just in case! Mijn pechvogeltje even helpen
Liefde is..... je lompe frettenvent het leven zo makkelijk mogelijk maken.