Finn
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Finn
Wij hadden vroeger een dierenarts die afscheid kwam nemen als ze in het systeem zag dat 1 van onze dieren ingeslapen moesten worden. Op de praktijk dan he.. vond dat altijd wel bijzonder.
Ze was bezeten van Pluk onze fret en stond altijd met hem te fozen.. en Pluk, oh die vond het geweldig
Ik vind het jammer dat ze weg is. Zulke dierenartsen missen we echt in deze wereld!
Ze was bezeten van Pluk onze fret en stond altijd met hem te fozen.. en Pluk, oh die vond het geweldig
Ik vind het jammer dat ze weg is. Zulke dierenartsen missen we echt in deze wereld!
Finn gaat trouwens bijzonder goed nog moet ik zeggen. Hij wil alleen nog maar buiten zijn en dat kan niet altijd omdat Ahron en Shae ook nog wel eens naar buiten willen.
Sinds een paar dagen is hij ook echt weer lekker aan het struinen in de tuin en vooral in de avond is hij helemaal in zijn element. Zijn blik is ook weer helder en hij reageert steeds meer op ons, zo leuk om te zien.
Hij ruikt wel een beetje uit zijn bekje, dit zou zijn maag kunnen zijn maar ik ben bang dat dit toch al met de beperkte werking van zijn nieren te maken heeft.
Maar hij eet nog goed en is niet zichtbaar misselijk. Hij lekt ook amper nog urine, heb het idee dat dit alleen gebeurd wanneer hij erg diep in slaap is en hij daarvoor erg veel gedronken heeft. En vooral in die stress periode lag hij ook volledig in coma te slapen. Als ik hem nu aanhaal of even knuffel wanneer hij ligt te slapen, kijkt hij even op, rekt wat en slaapt weer verder.
Sinds een paar dagen is hij ook echt weer lekker aan het struinen in de tuin en vooral in de avond is hij helemaal in zijn element. Zijn blik is ook weer helder en hij reageert steeds meer op ons, zo leuk om te zien.
Hij ruikt wel een beetje uit zijn bekje, dit zou zijn maag kunnen zijn maar ik ben bang dat dit toch al met de beperkte werking van zijn nieren te maken heeft.
Maar hij eet nog goed en is niet zichtbaar misselijk. Hij lekt ook amper nog urine, heb het idee dat dit alleen gebeurd wanneer hij erg diep in slaap is en hij daarvoor erg veel gedronken heeft. En vooral in die stress periode lag hij ook volledig in coma te slapen. Als ik hem nu aanhaal of even knuffel wanneer hij ligt te slapen, kijkt hij even op, rekt wat en slaapt weer verder.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Zo is dat meid... geniet van iedere seconde met hem.
Als als als.... zo heb ik hier ook fretten gehad. Solletje is daar wel de bekendste van denk ik.
En dat was ook zo'n apart diertje. Zo anders dan andere en zoooo lief!
Het was kort maar krachtig en als dat zo voor Finn ook is, dan heeft hij in die korte tijd heel veel kracht en liefde ontvangen die hij anders verspreid over 5 jaar had gehad. Geniet van hem lieve Marjan en Kick
Als als als.... zo heb ik hier ook fretten gehad. Solletje is daar wel de bekendste van denk ik.
En dat was ook zo'n apart diertje. Zo anders dan andere en zoooo lief!
Het was kort maar krachtig en als dat zo voor Finn ook is, dan heeft hij in die korte tijd heel veel kracht en liefde ontvangen die hij anders verspreid over 5 jaar had gehad. Geniet van hem lieve Marjan en Kick
Als je je zorgen maakt over de risico's van buiten wonen voor Finn, soms is de kwaliteit van leven belangrijker dan de kwantiteit. Het klinkt alsof het buiten leven zijn kwaliteit zeer sterk verbetert, als er toch ooit iets gebeurt buiten waardoor hij minder lang zou leven, dan heeft hij in ieder geval wel de beste kwaliteit gehad.
En het klinkt alsof jullie hem heel veel kwaliteit geven.
En het klinkt alsof jullie hem heel veel kwaliteit geven.
Dat klopt, vogels slapen zodra het donker is. Een vogelding.Marjan schreef:Dat is helemaal waar, het is ook meer een dingetje van mijzelf hoor, de tuin is echt volledig fretproof. En ik heb mij laten vertellen dat die vervelende vogels in de nacht niet actief zijn.