Ja, ik ben ook blij dat ik goede oppas heb, want anders gingen we niet weg. Ik vind het wel spannend hoor, en ik ga ze echt wel missen, maar ik denk dat het allemaal wel goed zal komen. In augustus gaan ze nog een keer bij Jolanda logeren, maar dan ruim 3 weken. Normaal gaan we niet 2x per jaar op vakantie hoor, maar het kwam nu toevallig zo uit en als Jolanda ze niet zou kunnen hebben dan had ik ze bij Betje gebracht. Presley was daar vorig jaar een week met Bowie en dat was ook goed gegaan. (behalve dat Betje ze zo leuk vond dat ze ze wilde houden

) Maar bij Jolanda is het natuurlijk kleinschalig dus krijgen ze meer aandacht en mogen ze vaker los. Bovendien is het dichterbij dan Betje. Allemaal voordelen. En Jolanda is ook een schat natuurlijk
@Karen, we gaan in de buurt van Albufeira. We zijn er nog nooit geweest maar het lijkt me fantastisch.
@Mayke, Presley's oogje gaat nog goed, geen pus alleen af en toe wat nat. BiBi is nog een beetje hetzelfde maar ik denk dat de AB even nodig heeft om aan te slaan. Misschien dat ik vanaf morgen verschil kan bemerken
@Marjan, er word gefilmd hoor bij het spektakel!
Ik ga nog even wat foto's plaatsen van die kleine monstertjes, vandaag had ik ze in de playpen omdat ik het hok aan het schoonmaken was. BiBi verhaart echt verschrikkelijk, ik heb haar een beetje geborsteld en geplukt maar dat vond ze niet echt leuk. Presley is bijna klaar met verharen. Nageltjes weer geknipt en de DA heeft ze van de week gewogen, 2 kg en 900 gram. Presley is gek op Kermit de handpop, hij stopt dan zijn kop erin en loopt rond met dat ding op z'n kop

en BiBi kruipt graag in de speelgoed mand.