Presley en BiBi
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Presley en BiBi
Hallo allemaal,
Ons vrouwtje heeft het al over ons gehad, maar wij willen ons ook even voorstellen.
Wij zijn Presely ( 2 jaar) en BiBi (9 maanden)
Vanmiddag hebben wij voor het eerst in onze "speeltuin" gespeeld, omdat de tuin niet fretproof is, kunnen we daar niet los lopen. Het was wel vreemd hoor in die speeltuin, heel anders dan in ons eiegn hok. Maar wel leuk en het zonnetje scheen lekker!
We zullen regelmatig even komen buurten hier. Het vrouwtje zit vaak in de kantine, aan de koffie of de witte wijn, maar dat lusten wij niet, dus wij houden het bij lekker vers water.
Tot later! En leuk kennis gemaakt te hebben.
Ons vrouwtje heeft het al over ons gehad, maar wij willen ons ook even voorstellen.
Wij zijn Presely ( 2 jaar) en BiBi (9 maanden)
Vanmiddag hebben wij voor het eerst in onze "speeltuin" gespeeld, omdat de tuin niet fretproof is, kunnen we daar niet los lopen. Het was wel vreemd hoor in die speeltuin, heel anders dan in ons eiegn hok. Maar wel leuk en het zonnetje scheen lekker!
We zullen regelmatig even komen buurten hier. Het vrouwtje zit vaak in de kantine, aan de koffie of de witte wijn, maar dat lusten wij niet, dus wij houden het bij lekker vers water.
Tot later! En leuk kennis gemaakt te hebben.
Re: Presley en BiBi
Leuk stel!
Wel lekker dat ze buiten hun pootjes kunnen strekken in een playpen Wandel je ook met hun?
Wel lekker dat ze buiten hun pootjes kunnen strekken in een playpen Wandel je ook met hun?
Wat een heerlijke eigenwijze koppies!
Aaaw je hebt echt een geweldig leuk stel!!
Het is even wennen een playpen, maar wel fijn hoor
Wat een lekkere frutzels!
- yvonne
Ja het zijn droppies hoor! Ik probeer ze nu te laten wennen aan de tuigjes zodat ik vaker met ze kan wandelen en naar het strand kan met ze. Met Presley heb ik dat al vaker gedaan. Hij is een erg rustige fret maar BiBi...o lala...dat is een ander verhaal. Als ze kan ontsnappen zal ze het niet laten. (ik zeg niet dat Presley het niet zal proberen het blijft een natuurlijk) En die playpen leek me wel handig voor zo in de tuin.
Oei...dat is oppassen geblazen dus met die kleine meid! Lijkt me wel heel erg leuk om met de fretten naar het strand te gaan
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Wat een moppies toch steeds weer als ik ze voorbi zie komen...
Vooral die Bibi *zucht*
Vooral die Bibi *zucht*
pienter dametje dus!
Runs in the family
Heerlijke fretten.
- yvonne
Ja zeg dat wel Karen, volgens mij is Jillz ook wel een pittig wijfie.Karen schreef:Runs in the family
En Bowie kon er ook wat van hoor, en dan je aankijken van : huh? ik heb niks gedaan hoor
Daar is BiBi ook errug goed in, hahaha, maar heerlijk hoor, het is zo genieten met die 2 boeven!
- yvonne
Hallo, hier BiBi even...
Vanmorgen kwam het vrouwtje in ons hok en trots liet ik haar de grote hoop poep zien die ik in het hoekje van het hok gelegd had, met een plasje er bovenop, precies tegenover de poepbak
Het vrouwtje zei, dat ik slecht opgevoed ben en dat ik dat niet meer mag doen, snappen jullie dat nou
Ze ging meteen in de weer met keukenpapier en dettolspray om alles op te ruimen en schoon te maken, en toen ze daar voor op haar knieen ging zitten ben ik lekker vanaf het trappetje op haar rug gesprongen. Even haar haren gekamd en haar oren geinspecteerd en daarna achter het keukenpapier aan
De rest van de dag heb ik het dan maar netjes op de bak gedaan, maar ik weet niet of ik dat morgen weer doe hoor, dat hoekje is zo'n lekker plekje om mijn poepies neer te leggen. Soms legt het vrouwtje daar een doekje of een kussentje neer, maar dat maakt mij niks uit hoor, dan doe ik het gewoon daar bovenop
Presley is wat dat betreft maar saai, die gaat altijd op de bak. Ik hou meer van een beetje afwisseling.
Gelukkig wordt het vrouwtje nooit echt boos, ze vind mij namelijk toch wel heel lief, ook al ben ik soms een beetje stout. Doen jullie fretjes dat ook wel eens?
Vanmorgen kwam het vrouwtje in ons hok en trots liet ik haar de grote hoop poep zien die ik in het hoekje van het hok gelegd had, met een plasje er bovenop, precies tegenover de poepbak
Het vrouwtje zei, dat ik slecht opgevoed ben en dat ik dat niet meer mag doen, snappen jullie dat nou
Ze ging meteen in de weer met keukenpapier en dettolspray om alles op te ruimen en schoon te maken, en toen ze daar voor op haar knieen ging zitten ben ik lekker vanaf het trappetje op haar rug gesprongen. Even haar haren gekamd en haar oren geinspecteerd en daarna achter het keukenpapier aan
De rest van de dag heb ik het dan maar netjes op de bak gedaan, maar ik weet niet of ik dat morgen weer doe hoor, dat hoekje is zo'n lekker plekje om mijn poepies neer te leggen. Soms legt het vrouwtje daar een doekje of een kussentje neer, maar dat maakt mij niks uit hoor, dan doe ik het gewoon daar bovenop
Presley is wat dat betreft maar saai, die gaat altijd op de bak. Ik hou meer van een beetje afwisseling.
Gelukkig wordt het vrouwtje nooit echt boos, ze vind mij namelijk toch wel heel lief, ook al ben ik soms een beetje stout. Doen jullie fretjes dat ook wel eens?
Helaas is onze Lana ook bij tijd en wijle erg onzindelijk
Je kunt beter vragen wie dat hier niet doet. Alleen Donna is 100% zindelijk buiten haar kooi.
Jillz is in haar kooi supernetjes....buiten de kooi laat ze nog wel eens wat slingeren
Nix is buiten de kooi helemaal zindelijk...in de FN wil hij nog wel eens op een vaste plek buiten de bak gaan. Boven in de kooi doet/deed hij dat eigenlijk helemaal niet, daar was hij na twee weken ook mooi zindelijk.
Nix is buiten de kooi helemaal zindelijk...in de FN wil hij nog wel eens op een vaste plek buiten de bak gaan. Boven in de kooi doet/deed hij dat eigenlijk helemaal niet, daar was hij na twee weken ook mooi zindelijk.
Bo is erg netjes, een echte dame. Rebel is af en toe te lui om of op de bak te gaan en dan gaat het dus ernaast of om naar de kooi te lopen.
- yvonne
Oh, gelukkig ben ik dus een echte
Echt wel