Kovu en Saru nierproblemen
Re: Kovu en Saru nierproblemen
Hoe is het inmiddels met je mannen?
nou ik mag op zich niet klagen.. kovu gaat naar mijn idee beter als saru, maar kan ook zijn dat saru gewoon luier is dan kovu. Kovu vermaakt zich ook in zijn eentje en saru niet, die gaat dan plat liggen en stat niet meer op.. maar als ik aan zijn kant van het schot bent huppelt hij achter me aan en gaat die aan de wandel.. dus wie zal het zeggen.
Maar beide heren eten goed, zijn in een maand tijd toch aangekomen.. en blijven voor nu op hetzelfde gewicht hangen (wat bij kovu wel opvallend is, als je ziet hoeveel waltham hij binnen krijgt, had hij eigenlij een waltham buik moeten krijgen.. maar hij heeft maagdarm problemen en hierdoor zal t niet gebeuren omdat zijn onlasting wel prut blijft).
over twee weken gaat kovu onder het mes. rete spannend
Maar beide heren eten goed, zijn in een maand tijd toch aangekomen.. en blijven voor nu op hetzelfde gewicht hangen (wat bij kovu wel opvallend is, als je ziet hoeveel waltham hij binnen krijgt, had hij eigenlij een waltham buik moeten krijgen.. maar hij heeft maagdarm problemen en hierdoor zal t niet gebeuren omdat zijn onlasting wel prut blijft).
over twee weken gaat kovu onder het mes. rete spannend
Over twee weken al... Tjemig, dat is best snel al. Maar ik heb er alle vertrouwen in
En dan gaat Hanneke kijken of Kovu insulinomen heeft
Twee weken is al snel....poeh, spannend
klopt esther, of dat de verklaring is voor zijn lage suiker
Spannend! Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat ze vindt. Ik blijf het vreemd vinden wanneer het insulinomen zouden zijn bij een prooifret. Maar wat dat betreft blijf je je toch verbazen bij die malle fretten.
Die van Nanja had ook insulinomen en heeft nog nooit een brokje gezien, volgens mij. Dus zeg nooit nooit.
Spannend Daan, ik hoop dat Hanneke vol verbazing hem openmaakt en niks vindt! En dat je gewoon een luie fret hebt met een aversie tegen suiker!
Spannend Daan, ik hoop dat Hanneke vol verbazing hem openmaakt en niks vindt! En dat je gewoon een luie fret hebt met een aversie tegen suiker!
Inderdaad spannend, zeg!
Spannend heel veel succes
Vandaag bij Hanneke weer bij beide heren een urine onderzoek laten doen
Bij kovu is nog steeds bloed te zien, nieren zagen er tijdens operatie goed uit
Ook saru liet bloed zien maar verliest ook veel eiwitten...al met al niet echt fijn dus
Bij kovu is nog steeds bloed te zien, nieren zagen er tijdens operatie goed uit
Ook saru liet bloed zien maar verliest ook veel eiwitten...al met al niet echt fijn dus
Gatver, dat is minder nieuws Daan
Wordt Saru nu dan nog wel behandeld met antibiotica? Wel balen zeg dat er nog steeds eiwitten in zijn urine zitten.
Nope, hij zit alleen aan de proglycem en enacard
En wat zijn dan de vervolgstappen bij hem? Of was dat ook afhankelijk van wat Hanneke bij Kovu zou vinden.
Ja ze wilden eerst bij hem binnen kijken of ze iets geks zag, omdat ze beiden ineens kampten met een laag suiker en nieronsteking, en we niet precies wisten waarom.dus dat zullen we bespreken als ik kovu kom halen
Balen zeg
Balen zeg!
Hopelijk weet je binnenkort meer.
Hopelijk weet je binnenkort meer.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Heh getsie dat is niet leuk Daniëlle
Dus nu is het wachten op hoe Kovu het doet, om de behandeling van Saru vast te stellen als ik het goed begrijp