Forumproblemen
Re: Forumproblemen
Inderdaad... We hebben destijds besloten om haar postings te laten staan omdat anders sommige topics niet meer klopten.
Maar het is vreemd om dat weer te zien en te lezen...
Maar het is vreemd om dat weer te zien en te lezen...
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Best wel... ach misschien is het teken van haar. Zo gemakkelijk kom je niet van mij af, denkt ze misschien (haar kennende)
Opnieuw problemen met mails van en naar info@frettenvraagbaak.nl. O.a. heeft dat consequenties voor nieuwe gebruikers die later dan normaal zullen worden geactiveerd.
Het is wederom doorgegeven aan een van onze technische mannen dus hopelijk is dit weer snel opgelost.
Het is wederom doorgegeven aan een van onze technische mannen dus hopelijk is dit weer snel opgelost.
Helaas zijn er weer problemen met onze mail. Excuses! We gaan er mee aan de slag
Mailen kan weer
- Forumbeheer
- Beheerder
De hele ochtend heeft het forum en de Wiki eruit gelegen, ook afgelopen zaterdag waren er problemen met posten en verscheen er een foutmelding. Dit lag dus niet aan je eigen PC of verbinding.
Inmiddels is het probleem weer opgelost, we zullen ons best doen om dit niet vaker te laten gebeuren. Maar mocht je de afgelopen tijd of komende tijd problemen hebben met inloggen of posten op het forum, laat het dan hier weten zodat ons duidelijk wordt hoe regelmatig dit voorkomt.
Inmiddels is het probleem weer opgelost, we zullen ons best doen om dit niet vaker te laten gebeuren. Maar mocht je de afgelopen tijd of komende tijd problemen hebben met inloggen of posten op het forum, laat het dan hier weten zodat ons duidelijk wordt hoe regelmatig dit voorkomt.
Hallo,
Ik ben hier nog maar nieuw en zou graag zelf een vraag stellen maar vind nergens hoe ik dit moet doen. Reageren op een bestaande vraag lukt blijkbaar wel maar ik vind nergens waar ik een nieuwe vraag kan starten. Kan iemand mij dit uitleggen? Alvast bedankt.
Ik ben hier nog maar nieuw en zou graag zelf een vraag stellen maar vind nergens hoe ik dit moet doen. Reageren op een bestaande vraag lukt blijkbaar wel maar ik vind nergens waar ik een nieuwe vraag kan starten. Kan iemand mij dit uitleggen? Alvast bedankt.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nikitha over welk onderwerp gaat je vraag?
Als je b.v een vraag hebt over voeding, dan kijk je bij : forumoverzicht, voeding en dan kun je links bovenin "nieuw onderwerp" aanklikken en daar je vraag stellen. Ik hoop dat het zo duidelijk is?
Als je b.v een vraag hebt over voeding, dan kijk je bij : forumoverzicht, voeding en dan kun je links bovenin "nieuw onderwerp" aanklikken en daar je vraag stellen. Ik hoop dat het zo duidelijk is?
Ik had een tijdje terug dat ik niet op het forum kwam, zowel op de telefoon als de desktop niet. Ik weet niet meer precies wanneer en wat de tekst was die versteen, maar volgens mij wel een week of langer geleden. Het was niet een inlog probleem, ik kwam helemaal niet op het forum.Forumbeheer schreef:De hele ochtend heeft het forum en de Wiki eruit gelegen, ook afgelopen zaterdag waren er problemen met posten en verscheen er een foutmelding. Dit lag dus niet aan je eigen PC of verbinding.
Dat zal een korte hickup van de database zijn geweest. Afgelopen weekend dacht ik.
Mocht het nog een keer voorkomen, maak een screenprint van de foutmelding en mail deze naar info@frettenvraagbaak.nl.
Mocht het nog een keer voorkomen, maak een screenprint van de foutmelding en mail deze naar info@frettenvraagbaak.nl.
- Frettenvraagbaak
Let op; vanavond tussen ongeveer 22:45 en 23:15 zal er onderhoud worden gepleegd waardoor het forum en de site gedurende die periode niet bereikbaar zijn.
Helaas heeft het forum er een tijdje uit gelegen vanwege de werkzaamheden. Hier werkt alles weer
Het forum werkt prima, ook overal slotjes. De wiki is nog steeds niet te zien.
Hier niet, vooral bij inloggen en zoals nu het plaatsen van een reactie, is de site niet beveiligd en krijg ik ook gelijk de foutmelding.
Er zijn wel degelijk problemen.
Ik heb de hoster de inloggegevens van onze testgebruiker Goliath gemaild en gevraagd of hij hiermee wil inloggen om zelf te zien wat er misgaat.
Ik heb de hoster de inloggegevens van onze testgebruiker Goliath gemaild en gevraagd of hij hiermee wil inloggen om zelf te zien wat er misgaat.
Dit zegt die bij mij er over.
Dank voor het plaatsen, komt inderdaad op hetzelfde neer. Er wordt aan gewerkt heb ik begrepen, hopelijk is het snel opgelost.
Wat bizar dat behalve de wiki het op de ipad hier geen problemen geeft?
Geen idee hoe dat kan, op mijn laptop geeft 'ie die meldingen. Overigens nu alleen nog maar bij het plaatsen van een reactie dus ze zijn er wel mee bezig.
De Wiki zal een groter probleem zijn ben ik bang, net als de vorige keer met een verhuizing. Maar ik heb er vertrouwen in dat dat ook goed komt.
De Wiki zal een groter probleem zijn ben ik bang, net als de vorige keer met een verhuizing. Maar ik heb er vertrouwen in dat dat ook goed komt.
Je moet goed kijken naar je adresbalk; zodra je een bericht bekijkt veranderd het slotje naar een uitroepteken.
Het posten op zich gaat wel weer goed maar het is nog niet helemaal in orde.
Het posten op zich gaat wel weer goed maar het is nog niet helemaal in orde.