Inventarisatie holle boomstam
Re: Inventarisatie holle boomstam
Daar moet die boomstam wel inpassen, maar je vergeet nog een hele mooie gele buis.
Ja! Ze hebben gele buizen en van die gele-wip-buizen, toch? Baasje mag weer flink in de buidel tasten, want weet niet hoe duur die zijn? En dan boomstronk 30 euro... ouch!
Lief Minka, echter ga ik gelukkig niet met OV. We hebben sindskort een auto gelukkig.
Ach, die frettendag is ook bedoelt om je geld uit te geven aan die verwende nesten. Het is maar goed dat jullie met de auto komen.
Wanneer gaan die verwende nesten echter eens werken voor hun buizen en boomstammen? Laat ons er maar voor opdraaien steeds! EN dure spullen kopen EN hun poepbakken leegscheppen... het zijn klaplopers, die fretten.
Maar wel lieve klaplopers.
Oh, ik had de boomstam nog even opgemeten, die ik nu heb is inderdaad 60 cm lang en 26 com hoog. En er zitten twee openingen in, eentje nog aan de achterkant rechts, die zie je niet op de foto.
Helaas ik moet passen.. Geen geld en moet met het OV...
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh leuk, ik wil er ook wel 1
Maar dan neem ik hem ook op de frettendag mee, of ik haal hem eventueel eerder op bij Chaimel als dat kan.
Maar dan neem ik hem ook op de frettendag mee, of ik haal hem eventueel eerder op bij Chaimel als dat kan.
Ik zal het doorgeven, maandag moet ik Nanja weer even herinneren dat die man terug is van vakantie en dan gaat ze bestellen.
En en is er al iets bekend. Mila is nog steeds boos.
Haha, ik zal Nanja weer even een appje sturen.
Mila eist een nieuwe boomstam, liever gisteren dan vandaag!
Je moet ook nooit oude boomstammen weg gooien voordat je nieuwe hebt.....
Deze boomstam was niet Mila vriendelijk en wie graaft er nu in een boomstam, dan spoor je niet als fret.
Breek me de bek niet open....
De boomstammen zijn besteld en komen uiteindelijk op € 29,95 per stuk wanneer ze bij prooidier worden opgehaald.
Op de frettendag zullen ze misschien iets duurder uitvallen omdat ze moeten worden opgeslagen, opgehaald en vervoerd door stichting Fret&Welzijn dus dat zullen diegene die de boomstammen op deze dag willen kopen even moeten afwachten.
Het kan wel even duren voordat ze af zijn want de beste man is net terug van vakantie maar ik hou jullie op de hoogte.
Op de frettendag zullen ze misschien iets duurder uitvallen omdat ze moeten worden opgeslagen, opgehaald en vervoerd door stichting Fret&Welzijn dus dat zullen diegene die de boomstammen op deze dag willen kopen even moeten afwachten.
Het kan wel even duren voordat ze af zijn want de beste man is net terug van vakantie maar ik hou jullie op de hoogte.
Mila wacht heel onrustig op haar boomstam. Ik heb meer geduld.
Ik check even bij een vriendin of die het kan oppikken daar (tzt).