Inventarisatie holle boomstam

Een vraag en aanbodforum uitsluitend voor actieve forumgebruikers en voor particulier gebruik. Lees de regels alvorens te posten!
Marjan

Inventarisatie holle boomstam

Bericht door Marjan »

Minka gaf het al even aan in haar dagboek topic, fretten zijn verzot op alles waar ze op of in kunnen klimmen.
Zo is een holle boomstam al jaren een van de favoriete schuilplaatsen van onze fretten.
Deze boomstammen zijn per 10 stuks te bestellen en komen op zo'n 30 euro per stuk, kan iets hoger uitpakken maar veel zal het niet schelen.

Om een idee te krijgen van zo'n boomstam hier even een plaatje van ons exemplaar die in de frettentuin staat:

Afbeelding

Mochten er hier mensen interesse hebben in zo'n boomstam dan hoor ik dat graag. Bij voldoende belangstelling zullen die dan besteld worden door Prooidier.nl te Hilversum en daar ook af te halen zijn. :D
Mette
Aantal fretten: 1

Re: Inventarisatie holle boomstam

Bericht door Mette »

Is deze goed buiten te houden of is binnen handiger? Voor buiten mag je me op de lijst zetten! Zou welkom zijn in de buitenren die we aan het maken zijn.
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Mila's boomstam heeft 3 jaar geleefd in de ren met alle weersomstandigheden die je kunt bedenken. Ik doe natuurlijk mee en dan gelijk maar twee, want dan heb ik reserve. Als ik de levensduur bekijk, dan is Mila 9, dan zal ze wel niet meer zo klauteren en heb ik een trap liftje op de plantenbak gemonteerd. :D
Mette

Bericht door Mette »

Zet maar op de lijst dan! Good enough :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Ze zijn zeker geschikt voor buiten, die van ons staat ook al zeker drie jaar in weer en wind. En nu pas begint de schors er hier en daar een beetje af te vallen.
Ik neem er ook wel weer eentje in reserve want het is ook gelijk de opstap de plantenbak in dus ik kan niet zonder. :lol:

Ik hou de score even bij:
Mette: 1
Minka: 2
Marjan: 1
Marjan

Bericht door Marjan »

Nou, de overige 6 waren ook geen probleem, die gaan naar Fret&Welzijn. Eentje voor de opvang en de andere voor de frettendag. :lol:

Ik heb Nanja weer even benaderd voor de werkelijke prijs en hoe ze het wil zien met betalen. Dus ik hou jullie op de hoogte. :D
Minka

Bericht door Minka »

O dan heeft ze zich bedacht.

Maar goed geregeld zo, Mila ook weer blij, weet je hoelang het duurt dat ze er zijn?
Amaris

Bericht door Amaris »

Ik wil er ook wel een, maar eventueel haal ik die dan wel op de frettendag ofzo. Red het niet om het op te halen in Hilversum namelijk. En met verzendkosten zal ik net zo duur uit zijn op de frettendag vermoed ik :P
Karen

Bericht door Karen »

Oh, ik wil er ook graag weer een! :D Die van mij is inmiddels aardig overgenomen door de elfenbankjes en algen :mrgreen:
Kick

Bericht door Kick »

Amaris schreef:Ik wil er ook wel een, maar eventueel haal ik die dan wel op de frettendag ofzo. Red het niet om het op te halen in Hilversum namelijk. En met verzendkosten zal ik net zo duur uit zijn op de frettendag vermoed ik :P
Je moet dan wel met de auto zijn want ze zijn erg zwaar hoor!
Marjan

Bericht door Marjan »

Ja precies, zo'n ding is niet met het OV te vervoeren. Maar leuk dat er zo'n animo is. :D
Ik hoor vandaag wat de juiste prijs wordt en dan vraag ik ook hoelang het duurt Minka. :D

Liefhebbers:
Mette: 1
Minka: 2
Marjan: 1
Stefanie: 1
Karen: 1
Anne-Marie (ander forum): 1
Fret&Welzijn: 6 (-1 Stefanie)
Mayke

Bericht door Mayke »

Dat gaat lekker zo ! Ze zijn ook zo leuk, echt een aanrader.
Die van Goliath ligt altijd binnen, dus ik doe er jaaaaaaaaaaaaren mee ! :lol:
Mette

Bericht door Mette »

Wat is trouwens de afmeting ervan? Ik twijfel of ik er 1 of 2 kwijt zou kunnen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik wil het thuis wel voor je opmeten maar als ik zo moet schatten denk ik zo'n 60 cm lang en 35 cm hoog. :)
ray

Bericht door ray »

ow gaaf! Dat zal Rebel wel leuk vinden, maar misschien dat ik dan ook op de frettendag er 1 meeneem. :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat kan natuurlijk altijd. :D Neem wel een steekwagentje mee wanneer je met het OV komt. 8-)
Minka

Bericht door Minka »

Als je met het OV komt Raymond, dan neem ik het wel voor je mee op de Frettendag. Ik werk tegenwoordig in Breda dus dat is niet ver om voor me.

Als je het los besteld en niet op de Frettendag, dan heb je het wel eerder als ik die van jou gelijk meeneem.
Marjan

Bericht door Marjan »

We moeten alleen even geduld hebben want de leverancier van dei dingen is met vakantie. Maandag is hij weer bereikbaar.
Minka

Bericht door Minka »

Mila moet geduld hebben. :fluit:
Amaris

Bericht door Amaris »

Ik ga met mijn roze scheurijzer! Dus daar moet wel een boomstam en wat hangmatten inpassen. Wilde ook een wip hebben... heb een hele waslijst voor de frettendag van alles wat ik eigenlijk wil hebben (nu het geld nog :brush: )
Gesloten