Goliath
Re: Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Yes!!! Heerlijk hoor 

Heerlijk! 

Fijn! Ik begreep van Hanneke dat hij alweer naar huis is. Hoe is het gegaan?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn dat Gool weer thuis is, ik hoop dat het goed gaat en dat hij snel opknapt!
Het gaat al best heel redelijk met Goliath, het is toch een zware operatie geweest, maar mede dankzij het geknuffel van Ed is hij er extra snel bovenop gekomen. Die was zoooo lief voor hem.
Hanneke heeft alles heel goed uitgelegd over wat er precies gedaan is met de operatie. Een paar biopten worden nog opgestuurd naar het lab, we zijn heel benieuwd wat het uit gaat wijzen.
Gool moet nu uiteraard nog wat aansterken, hij heeft er een andere AB bijgekregen en we gaan iets terug met de hoeveelheid thyroxine, wie weet kan hij nu met minder toe.
Maar over het algemeen is hij alles goed te boven gekomen, over ruim twee weken weer een controle.
Ik zag er even een heel zwaar hoofd in de afgelopen dagen, ik dacht Gool echt te gaan verliezen.
Maar dankzij de goede zorgen van de Frettenkliniek is het goed afgelopen, ik kan echt een gat in de lucht springen, zo blij ben ik !

Hanneke heeft alles heel goed uitgelegd over wat er precies gedaan is met de operatie. Een paar biopten worden nog opgestuurd naar het lab, we zijn heel benieuwd wat het uit gaat wijzen.
Gool moet nu uiteraard nog wat aansterken, hij heeft er een andere AB bijgekregen en we gaan iets terug met de hoeveelheid thyroxine, wie weet kan hij nu met minder toe.
Maar over het algemeen is hij alles goed te boven gekomen, over ruim twee weken weer een controle.
Ik zag er even een heel zwaar hoofd in de afgelopen dagen, ik dacht Gool echt te gaan verliezen.
Maar dankzij de goede zorgen van de Frettenkliniek is het goed afgelopen, ik kan echt een gat in de lucht springen, zo blij ben ik !

Hoe is hij vannacht gegaan?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Re: Goliath
Heerlijk dat hij weer thuis is. Een beste operatie die hij gehad heeft!
Goliath doet het goed, hij is wel heel erg moe van alles.
Het heeft een behoorlijke impact gehad op hem heb ik het idee, is nog een beetje onder de indruk van alles.
Hij slaapt veel, de wond ziet er goed uit, is rustig, hij heeft een behoorlijke jaap op zijn buikje.
Ik hou hem rustig de komende dagen, nog even wat verder herstellen. Af en toe even de pootjes strekken, meer nog niet.
Hij eet goed, de medicijnen gaan er goed in.
Hij is ook op dieet, een afgepaste hoeveelheid weaning per dag, alhoewel hij niet veel minder lijkt te eten dan dat hij anders deed. Hopelijk draagt de thyroxine voor zijn schildklier, die we blijven geven alleen in een wat lagere dosering, daar ook aan mee.
Dus het gaat goed !
Wat ben ik blij dat we toch besloten hebben om hem open te maken, dat de echte boosdoener, de alvleesklier aangepakt is en er meer duidelijkheid is gekomen over zijn galblaas, milt, bijnieren en lever e.d.
Dat we nu precies weten wat er speelde !
Nu nog de uitslagen van de biopten afwachten.....ik ben erg benieuwd naar die uitslagen.
Het heeft een behoorlijke impact gehad op hem heb ik het idee, is nog een beetje onder de indruk van alles.
Hij slaapt veel, de wond ziet er goed uit, is rustig, hij heeft een behoorlijke jaap op zijn buikje.
Ik hou hem rustig de komende dagen, nog even wat verder herstellen. Af en toe even de pootjes strekken, meer nog niet.
Hij eet goed, de medicijnen gaan er goed in.
Hij is ook op dieet, een afgepaste hoeveelheid weaning per dag, alhoewel hij niet veel minder lijkt te eten dan dat hij anders deed. Hopelijk draagt de thyroxine voor zijn schildklier, die we blijven geven alleen in een wat lagere dosering, daar ook aan mee.
Dus het gaat goed !
Wat ben ik blij dat we toch besloten hebben om hem open te maken, dat de echte boosdoener, de alvleesklier aangepakt is en er meer duidelijkheid is gekomen over zijn galblaas, milt, bijnieren en lever e.d.
Dat we nu precies weten wat er speelde !
Nu nog de uitslagen van de biopten afwachten.....ik ben erg benieuwd naar die uitslagen.
Klinkt redelijk goed.
Verwen Gool maar lekker de komende dagen.

Verwen Gool maar lekker de komende dagen.
Klinkt goed
En nu goed herstellen Gool 

Ik kan niet wachten op dat kusbuikje! 

Nou daar krijg je een dagtaak aan hoor, zeg maar gerust kusBUIK ! Hij is vanaf zijn oksels tot aan zijn staart kaal....... bij wijze van spreken dan..... 

Kale Gool... en hij had zo'n mooie vacht! Maar hij is zijn haren voor een waardige zaak verloren, ben ZO blij te lezen dat hij het goed doet naar omstandigheden.
Heel veel sterkte met het herstel van Goliath! het is een behoorlijk ingreep geweest als ik het zo lees 

Ja inderdaad, Gool is zowat gehalveerd joh !
Maar hij kan wel wat hebben, heeft nu plezier van zijn extra vetjes !

Maar hij kan wel wat hebben, heeft nu plezier van zijn extra vetjes !

Beterschap voor Gool! Super dat hij zich er goed doorheen slaat..het is een beste schoonmask geweest in zijn lijf.
Geef hem maar een lekkere zoen op dat kale buikje van mij
Geef hem maar een lekkere zoen op dat kale buikje van mij

Done !
Zoen terug op je buikje van Gool !

Zoen terug op je buikje van Gool !