Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Re: Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Gezellig! Zie ik je dan 

Marco heeft besloten om niet mee te komen
. 1 nadeel heb ik dan wel ga dan sneller geld uit geven voor de draken

Vinden die draken vast niet erg. 

maar mijn bankrekening wel. hopelijk staan er niet te veel stands met beddengoed 

Ik schrijf Jess binnenkort ook in en ik ga voor een lezing.
Het beddengoed gaan we geheel overslaan dit jaar
Het beddengoed gaan we geheel overslaan dit jaar

Heb dit keer 2 lezingen gedaan. Allebei in de middag dus kan lekker rond het middag uur die kant op. Moet toch op letten op het geld de dag erna gaan we naar een autobeurs is Essen.
Haha, ik denk dat een hangmatje goedkoper is dan een verlagingssetje voor een Golf 

Dat is zeker waar( heb zelf een polo, golf is van Marco). Maar als ze er weer staan wil ik een telefoon achterkant airbrusheb met een fret er op. Heb er al 2 maar 1 is er beschadigd helaas. Zet foto daarvan wel in de koffie staat klaar gaan nu offtopic hier
Ach, Marco's verlies (letterlijk
).
Eens zien of ons dat lukt Nadine! Ik moet het ook. Past gewoon niet in de kasten.

Eens zien of ons dat lukt Nadine! Ik moet het ook. Past gewoon niet in de kasten.
Marco zei al neem je €50,- mee en de pinpas thuis laten kan je ook niet te veel halen 

Haha Mette, ik neem gewoon bijna geen geld mee
Ik maak voor deze winter zelf een nieuwe set, zodat ik later wat verzwaarde dekens bij Marjan kan bestellen.

Ik maak voor deze winter zelf een nieuwe set, zodat ik later wat verzwaarde dekens bij Marjan kan bestellen.
Ja die van Lenn blijft trouwens goed liggen. En hij doet echt wel moeite om hen naar beneden te trekken
. Tot op heden 1 keer gelukt, maar heeft minstens een week geduurd. En sindsdien weer niet nu alweer een aantal dagen. Houdt ie knap vol, en houdt hem ook mooi schoon 

Ik hoor het al, het heeft voor Fretties weinig zin om te komen die dag. 

Ja, ik denk niet dat dat zin heeft

Nee hoeft niet anders heb ik aan mijn €50,- niet genoeg 
Maar zijn denk ik genoeg anderen die meer geld meenemen

Maar zijn denk ik genoeg anderen die meer geld meenemen

Ik moet nog steeds even afwachten, als de bestellingen blijven binnen komen zoals nu het geval is, kom ik er niet aan toe een voorraad te produceren.

Je kan ook zeggen kom maar halen op dag van de fret. Had anders ook wat kunnen bestellen en vooraf betalen en dan daar ophalen. Valt dan ook buiten de €50,- 

Haha die Trea, nu al sneaky eromheen werken