Weekje meds weer voorbij! Zijn hoofdje staat weer een stukje de goede kant op en hij speelt een stuk wilder. Hij is wel weer afgevallen na een week op brok, gelukkig komt Lineke vanavond een verse lading prooi brengen dus gaan we weer aan die winterspekkies werken.
Voorlopig kijk ik het dus wat betreft zijn oren even zo aan. Ik vermoed dat hij al twee jaar MOO moet hebben gehad voordat hij hier kwam en ik denk dat we nu al aardig op weg zijn.
Bas doet flink z'n best voor zijn spekkies! Zeker 4 muizen gaan er in per dag en daarnaast snoept hij ook nog brokjes en flink wat cosma snackies natuurlijk. Zijn gewicht gaat nog niet zo snel als ik zou willen, ik kijk het nog even aan en anders toch maar een bloedtest om vooral even zijn nieren te checken.
Ik heb vandaag op de terugweg van college een flinke lading blad in mijn tas gestopt, werd alleen nogal raar aangekeken. Maar niet voor niets geweest, want hij vond het reuze interessant!
Bladeren zijn succes verzekerd!
Hij mag dan niet echt al winter spekkies hebben, ik vind zijn vacht er wel mooi uitzien hoor, voor zover ik kan zien zo onder die bladeren.
Een bak met bladeren is altijd een succes, zeker voor een binnenfret. Ik vind z'n vacht wel een beetje plukkerig maar misschien dat de belichting van je filmpje wat roet in het eten gooit.
Hij is inderdaad pas net begonnen met zijn vacht wisselen! Maar dat is ook zeker iets wat ik in de gaten hou, want het is wel onwaarschijnlijk dat hij van jaren achterstallig onderhoud verder niets over heeft gehouden.
Het gaat de laatste dagen toch weer wat slechter met Bas, hij heeft ook veel last van zijn buik. Donderdag melden we dan ons dan ook bij Hanneke om hoogst waarschijnlijk een levenslang medicijnenschema op te stellen.