Ik heb al eventjes niks meer geplaatst op de pagina van de fretsels, maar ik was ook wel veel bezig met Knut en had niet zo veel zin om de medische toestanden twee keer te plaatsen (staat ook bij gezondheid).
Maar met de twee andere fretjes gaat het wel heel goed Fly is de afgelopen maanden echt in rap tempo aan het afvallen (zeker bikini proef voor de zomer) ze is echt een klein ding nu ben ik echt niet gewend met knut (best stevig) en Nala (klein propje)

Nala wordt ook wel lichter maar dat gaat niet zo snel. Ik moet altijd wel lachen om Fly ze houd best van prooi eten maar je maakt haar pas echt gelukkig met een bak brokken ze heeft zelfs een gat in de zak gemaakt zodat ze onder het rondlopen stiekem brokken kon eten
Nu gaan we beginnen aan een nieuw fretten project namelijk het bouwen van een nieuwe buitenren. Ik heb nu een lage ren maar dat vind ik een beetje onpraktisch aangezien ik daar zelf niet zo goed in kan en dus de spullen niet goed kan veranderen. Ook vind Knut buitenleven niet echt prettig dus misschien dat ze het met een wat dichtere ren en een ren dat ik bij haar kan zitten zich wat prettiger voelt.

- Oude buitenren
- IMG_1832.jpg (31.51 KiB) 2816 keer bekeken

- Oude buitenren zijkant
- IMG_1833.jpg (27.15 KiB) 2816 keer bekeken
De nieuwe buitenren wordt ongeveer 3 x 3 meter met een dichte achter en zijkant zodat ze wat meer beschut kunnen zitten. Ik ga er een plantenbak in plaatsen zodat ze lekker kunnen graven. En voor Nala en Fly de kleine waterratten komt er een vijver met een waterloopje. Vijver is voor Knut iets minder want die is al over de zeik als ze met dr poot in een druppel water stapt

- Plek van de nieuwe ren
- IMG_1831.jpg (32.3 KiB) 2816 keer bekeken

- En nog een foto van Nala en Fly in de haai gekocht op de veiling
- IMG_1778.jpg (115.05 KiB) 2816 keer bekeken
Mochten er mensen nog ideeën hebben voor de inrichting van de ren input is altijd welkom