Veiling?
Re: Veiling?
Ik zou het zelf het liefste enkel voor de fretten houden.
Of eventueel voor de familie; bunzing, otters etc etc.
Zoals de otteropvang die ik hier laatst had gepost. De WKM (werkgroep kleine marterachtigen) wil geloof ik meer onderzoek naar de marters in Nederland.
Zulke dingen
Ik heb eventueel nog wel wat boeken misschien. Of DVD's? Zulke dingen ook welkom? Brengt wellicht niet veel op, maar wie weet?
Of eventueel voor de familie; bunzing, otters etc etc.
Zoals de otteropvang die ik hier laatst had gepost. De WKM (werkgroep kleine marterachtigen) wil geloof ik meer onderzoek naar de marters in Nederland.
Zulke dingen
Ik heb eventueel nog wel wat boeken misschien. Of DVD's? Zulke dingen ook welkom? Brengt wellicht niet veel op, maar wie weet?
Mijn ervaring is dat boeken en Dvd's ook als een speer kunnen gaan hoor. Wij hebben de meest malle dingen weten te verkopen en juist de dingen waarvan je denkt "wat moet je daarmee" worden een strijd.
En ik zou het ook het liefst op fretten doelen of gerelateerd daaraan houden. We zouden kunnen beginnen met Fret en Welzijn als jullie dat ook een goed idee vinden. En dan voor het eerste half jaar en daarna bedenken we weer een ander doel. We kunnen dan ook even testen of het gaat lopen want er moet wel voldoende vraag en aanbod zijn.
Ik ga wel alvast nadenken over een opzet is spelregels en dergelijke want eigenlijk wordt ik ook wel weer enthousiast.
En ik zou het ook het liefst op fretten doelen of gerelateerd daaraan houden. We zouden kunnen beginnen met Fret en Welzijn als jullie dat ook een goed idee vinden. En dan voor het eerste half jaar en daarna bedenken we weer een ander doel. We kunnen dan ook even testen of het gaat lopen want er moet wel voldoende vraag en aanbod zijn.
Ik ga wel alvast nadenken over een opzet is spelregels en dergelijke want eigenlijk wordt ik ook wel weer enthousiast.
@Stefanie: in principe is alles toegestaan behalve dieren (maar dat zal duidelijk zijn).
ik zou het aantal goede doelen niet te groot maken anders is de financiële injectie een druppel op de gloeiende plaat. Enkel en alleen fretten gerelateerd dus fretten opvangen.
Qua Hanneke wel een goed idee, alleen zie ik zelf dan liever gericht onderzoek naar midden oor problemen.
De veiling is alleen voor dit forum? Misschien een idee om als dit doorgaat het op facebook te promoten, want hoe meer mensen hoe meer geldt in het laatje voor een goed doel.
Qua Hanneke wel een goed idee, alleen zie ik zelf dan liever gericht onderzoek naar midden oor problemen.
De veiling is alleen voor dit forum? Misschien een idee om als dit doorgaat het op facebook te promoten, want hoe meer mensen hoe meer geldt in het laatje voor een goed doel.
Het plan is in ieder geval om het op het openbare deel van het forum te doen, zoals ook dit subforum te zien is voor iedereen (dus ook wanneer je niet ingelogd bent). Maar wanneer je mee wilt doen zul je je wel moeten aanmelden omdat je anders niet kunt reageren.
En het melden op Facebook en onze startpagina gaat zeker gebeuren.
En het melden op Facebook en onze startpagina gaat zeker gebeuren.
Oh, dus geen: dagje knuffelen met Baila op de Frettenboot?Kick schreef:@Stefanie: in principe is alles toegestaan behalve dieren (maar dat zal duidelijk zijn).
Ik zal eens ff gaan spitten! En mijn moeder bellen, die is verhuistroep aan het uitzoeken!
EDIT: Mams gebeld, die gaat spullen opzij houden.
Nou :twisted:
Trouwens een bied limiet zorgt alleen maar voor minder geld voor het goede doel (mist nog steeds de smilie met vingertje).
Straks gaan jullie me nog missen als ik totaal niet ga bieden.
Trouwens een bied limiet zorgt alleen maar voor minder geld voor het goede doel (mist nog steeds de smilie met vingertje).
Straks gaan jullie me nog missen als ik totaal niet ga bieden.
Tuurlijk ga jij wel bieden! Het is gewoon te leuk om mee te doen.
En voor het goede doel maakt Baila wel een uitzondering hoor.
En voor het goede doel maakt Baila wel een uitzondering hoor.
Een dagje knuffen met Baila en Shae is wel een leuk veiling item
Leuk dat het idee zo enthousiast ontvangen wordt
Het eerste item is een feit, zie hier dus :
Muis op steen (of noem het een fret !), te gebruiken als pres papier als je veel bonnen of papier hebt of leuk om neer te zetten. Voor de echte dierengek !!
Is wel zwaar door de steen maar altijd leuk om te hebben staan ! Startprijs : € 4 !
Koopje !!
Muis op steen (of noem het een fret !), te gebruiken als pres papier als je veel bonnen of papier hebt of leuk om neer te zetten. Voor de echte dierengek !!
Is wel zwaar door de steen maar altijd leuk om te hebben staan ! Startprijs : € 4 !
Koopje !!
Wat is de afmeting?
Hoe zit het met de verzendkosten voor degene die biedt?
De muis alleen is 13,5 cm lang, de steen is 14-15 cm lang en het geheel is 10 -11 cm hoog.
Wel een leuk ding al zeg ik het zelf.
Wie bied ???
De verzending daar wordt nog op geantwoord Minka !
Wel een leuk ding al zeg ik het zelf.
Wie bied ???
De verzending daar wordt nog op geantwoord Minka !
Nog niet bieden hoor want we moeten eerst nog wat afspraken vermelden hier
Er zal ook een eigen topic voor komen dus nog even geduld luitjes
Leuk eerste item Mayke, nu kan iedereen wel alvast sparen
Er zal ook een eigen topic voor komen dus nog even geduld luitjes
Leuk eerste item Mayke, nu kan iedereen wel alvast sparen
Hahaha, wat ben jij enthousiast gelijk Mayke!
We gaan zo snel mogelijk met de spelregels aan de gang en er wordt inderdaad een apart (sub)forum voor geopend waar ook de totale opbrengst wordt bij gehouden en natuurlijk het goede doel wat we hebben bepaald.
We gaan zo snel mogelijk met de spelregels aan de gang en er wordt inderdaad een apart (sub)forum voor geopend waar ook de totale opbrengst wordt bij gehouden en natuurlijk het goede doel wat we hebben bepaald.
O nu snap ik het, ik miste wat informatie.
Hoezo enthousiast Mayke?!!
Heb mijn buurman ook gevraagd even de zolder op te gaan