Veiling?
Veiling?
We hebben de Marktkraam al maar wellicht is het een leuk idee om een Veiling op te zetten.
Ooit op een ander forum hebben we dit al eens gedaan en er zijn toen hele leuke voorwerpen van eigenaar gewisseld en is er behoorlijk wat geld opgebracht wat voor goede doelen gebruikt is.
Je kunt van alles aanbieden en de hoogste bieder wint. Denk aan die theepot die je niet meer gebruikt maar die je ook niet wil weggooien. Of een ander gebruiksvoorwerp wat al jaren ergens staat/ligt stof te happen, misschien kun je daar iemand blij mee maken voor een leuk bedragje en steun je hiermee een goed doel?
Uiteraard kunnen we nu ook weer kiezen voor een doel. Dat kan een opvang zijn maar bijvoorbeeld ook voor een onderzoek wat geld kost. Deze doelen kunnen we in overleg bepalen.
Zouden jullie dit leuk vinden?
Ooit op een ander forum hebben we dit al eens gedaan en er zijn toen hele leuke voorwerpen van eigenaar gewisseld en is er behoorlijk wat geld opgebracht wat voor goede doelen gebruikt is.
Je kunt van alles aanbieden en de hoogste bieder wint. Denk aan die theepot die je niet meer gebruikt maar die je ook niet wil weggooien. Of een ander gebruiksvoorwerp wat al jaren ergens staat/ligt stof te happen, misschien kun je daar iemand blij mee maken voor een leuk bedragje en steun je hiermee een goed doel?
Uiteraard kunnen we nu ook weer kiezen voor een doel. Dat kan een opvang zijn maar bijvoorbeeld ook voor een onderzoek wat geld kost. Deze doelen kunnen we in overleg bepalen.
Zouden jullie dit leuk vinden?
Re: Veiling?
Ik heb nog een Fretties waterbed tekoop
Kijk, dat is ook een goed veiling item.
Nee toch geen veiling
Hahaha, volgens mij was jij er toen verslaaft aan! En je hebt vast nog wel ergens een stuk gele buis over.....
Ja daarom Ik heb nog zat meters buis. Alleen lastig te versturen.
Heb je die gitaar nog Minka?
Ja leuk!
Alleen Minka mag niet mee doen, ze is veel te fanatiek
Ze won alles op dat andere forum.
Alleen Minka mag niet mee doen, ze is veel te fanatiek
Ze won alles op dat andere forum.
Misschien moeten we een bied limiet opstellen voor Minka.
ray schreef:Alleen Minka mag niet mee doen, ze is veel te fanatiek
Dat is een goed idee Marjan en Raymond, niet meer dan 10 euro ga ik bieden en dan stop ik, is dat een deal.Marjan schreef:Misschien moeten we een bied limiet opstellen voor Minka.
Kick, gitaar heb ik nog steeds.
Dat ga je toch niet volhouden.
Deze komt naar mij toeNadine schreef:Ik heb nog een Fretties waterbed tekoop
Mila heeft ook een waterbed nodig om er onder te slapen.
Nu kan het nog dit is nog niet de echte veiling.
Nu kan het nog dit is nog niet de echte veiling.
Minka is nu enthousiast.
Hahaha
Hey, je mag niet chanteren he! :twisted:
Maar wat jullie betreft is een veiling een leuk idee dus? En welke goede doelen hebben jullie in gedachten? Alleen fret gerelateerd of ook andere goede doelen?
Zelf denk ik in ieder geval dat een aantal frettenopvangen wel in aanmerking komen en misschien toch ook weer bijvoorbeeld ten gunste van weefselonderzoek bij fretten door Hanneke. Zodat zij soms wat verder kan gaan dan een eigenaar wanneer ze toch het liefst weefsel van een fret wil opsturen naar een laboratorium.
Maar wat jullie betreft is een veiling een leuk idee dus? En welke goede doelen hebben jullie in gedachten? Alleen fret gerelateerd of ook andere goede doelen?
Zelf denk ik in ieder geval dat een aantal frettenopvangen wel in aanmerking komen en misschien toch ook weer bijvoorbeeld ten gunste van weefselonderzoek bij fretten door Hanneke. Zodat zij soms wat verder kan gaan dan een eigenaar wanneer ze toch het liefst weefsel van een fret wil opsturen naar een laboratorium.
En dit gaat zelfs Mila niet lukken, daar komt ze echt niet onder gekropen hoor.Minka schreef:Mila heeft ook een waterbed nodig om er onder te slapen.