... vooral Jan z'n schoenen natuurlijk weer..
 ... vooral Jan z'n schoenen natuurlijk weer..Ik zet ze tegenwoordig maar weg want ik ben bang dat hij er stukken af gaat slopen (rubber van de zolen bijv.)
 ) Ik kan heerlijk met hem spelen, zijn meest favoriete speeltje is zo'n kattenhengel met veren en een belletje eraan, daar kan hij als een bezetene achteraan rennen en als hij hem eenmaal te pakken heeft brengt hij 'm naar z'n stash
 ) Ik kan heerlijk met hem spelen, zijn meest favoriete speeltje is zo'n kattenhengel met veren en een belletje eraan, daar kan hij als een bezetene achteraan rennen en als hij hem eenmaal te pakken heeft brengt hij 'm naar z'n stash   

eigenlijk gaat alles gewoon perfect. Ik ben bijna bang dat het té perfect gaat
 eigenlijk gaat alles gewoon perfect. Ik ben bijna bang dat het té perfect gaat   misschien wordt hij wel een vreselijk monster als hij gaat puberen
 misschien wordt hij wel een vreselijk monster als hij gaat puberen  

); een genot om hem te zien spelen!
 ); een genot om hem te zien spelen! Ik heb voor het eerst zijn kooi volledig verschoond, verse dekens, hoezen en matjes dus hij moest zichzelf effe vermaken met z'n speelgoed.
  Ik heb voor het eerst zijn kooi volledig verschoond, verse dekens, hoezen en matjes dus hij moest zichzelf effe vermaken met z'n speelgoed. 

al z'n speeltjes die ik er in gooide moesten van de verdrinkingsdood 'gered' worden.
  al z'n speeltjes die ik er in gooide moesten van de verdrinkingsdood 'gered' worden. Zou het misschien werken dat als je ziet dat hij een plasje op de bak doet om hem af en toe wat lekkers te geven (een klein gedroogd vleessnoepje bijv.)? Dat hij beloond wordt ervoor. Positieve associaties worden meestal vrij snel gekoppeld bij dieren namelijk.
  Zou het misschien werken dat als je ziet dat hij een plasje op de bak doet om hem af en toe wat lekkers te geven (een klein gedroogd vleessnoepje bijv.)? Dat hij beloond wordt ervoor. Positieve associaties worden meestal vrij snel gekoppeld bij dieren namelijk.