Muizen kweken
Re: Muizen kweken
Dat is misschien een mogelijkheid Minka.
Voorlopig blijf ik ze maar gewoon kopen Kick.
Voorlopig blijf ik ze maar gewoon kopen Kick.
He, he eindelijk kan ik zeggen dat mijn muizenkweek weer op gang komt. Op de één of andere manier liep de muizenkweek niet. Nu heb ik weer volop voorraad.
Misschien heeft de muizenkweek zich aangepast aan het moeilijke eten van Mila en is dit een voorteken dat Mila weer goed gaat eten.
Misschien heeft de muizenkweek zich aangepast aan het moeilijke eten van Mila en is dit een voorteken dat Mila weer goed gaat eten.
Nou, dat zou helemaal fantastisch zijn.
Dat moet het wel zijn geweest.
Slimme muizen
Zeker slimme muizen!
De kweek loopt weer super en het is nu weer leuk om te doen, omdat Mila ze weer op eet. Ik heb nu ook er een setje bij van 4 witte muisen en die hebben 40 kleine kinders samen.
De kooi die ik overgekocht heb, is een super kooi voor de opgroeiende muisjes en hun moeders. Ruimte zat met klim dingen en een loopradje waar ze heel veel gebruik van maken. Je ziet de kleine muisjes en ook moeders genieten van de beweginsruimte.
Qua voeding voor Mila worden eerst de mannetjes gevoerd aan Mila, omdat die altijd wel moeilijk doen als er nieuwe mannetjes bijkomen. De vrouwtjes zijn daar makkelijker in.
Ik zelf geniet nu ook weer meer van mijn muizenkweekje. Het is wel heel veel werk moet ik zeggen. Elke week 8 kooien verschonen is toch best wel veel.
Ik heb nu 5 kweekkooien met moeders. 1 kooi voor opgroeiend grut, 1 kooi mannen en 1 kooi vrouwen.
Elke dag krijgen de muisjes meelwormen en zaden. Eens per week een halve maiskolf en pinda's die nog gepeld moeten worden door de muizen. Zo hebben ze wat extra's te doen.
Ondanks de tegenwoordige prijzen van de muis ben ik echt niet goedkoper uit. Dit komt door mezelf want het kan goedkoper, maar daar dan zijn de muizen minder happy vind ik.
Ik heb momenteel een Super man, die blij is met zijn harem.
De kooi die ik overgekocht heb, is een super kooi voor de opgroeiende muisjes en hun moeders. Ruimte zat met klim dingen en een loopradje waar ze heel veel gebruik van maken. Je ziet de kleine muisjes en ook moeders genieten van de beweginsruimte.
Qua voeding voor Mila worden eerst de mannetjes gevoerd aan Mila, omdat die altijd wel moeilijk doen als er nieuwe mannetjes bijkomen. De vrouwtjes zijn daar makkelijker in.
Ik zelf geniet nu ook weer meer van mijn muizenkweekje. Het is wel heel veel werk moet ik zeggen. Elke week 8 kooien verschonen is toch best wel veel.
Ik heb nu 5 kweekkooien met moeders. 1 kooi voor opgroeiend grut, 1 kooi mannen en 1 kooi vrouwen.
Elke dag krijgen de muisjes meelwormen en zaden. Eens per week een halve maiskolf en pinda's die nog gepeld moeten worden door de muizen. Zo hebben ze wat extra's te doen.
Ondanks de tegenwoordige prijzen van de muis ben ik echt niet goedkoper uit. Dit komt door mezelf want het kan goedkoper, maar daar dan zijn de muizen minder happy vind ik.
Ik heb momenteel een Super man, die blij is met zijn harem.
Klinkt inderdaad als heel veel werk.
Voor die Super man inderdaad...
Geweldig dat je er zo'n plezier in hebt en de muisjes ook goed verwent
Jeetje wat leuk Minka! Wat doe je veel extra's voor ze ook. Ik heb zelf een muizenkweek gehad maar wist niet dat ze pinda's pelden? Hoe doen ze dat. Lijkt me erg leuk om te zien.
Pinda's pellen doen ze met hun tandjes. Ik zag houten huisjes steeds kleiner worden. Dus ik dacht dan kunnen jullie ook pinda's pellen.
mijne pellen pindas ook
Dit is mijn eerste winter dat mijn muiszenkweekje super blijft lopen. Ik heb muizen in overvloed voor Mila en Mila smikkelt lekker door.
Top hoor
Super hoor dat je dat zo voor haar kan en wil doen.
Alles voor mijn draakie natuurlijk. De ruimte heb ik gelukkig. Anders is het niet te doen. Ik heb gewoon één van de garages me zelf toegeëigend. Mila heeft natuurlijk in de ene garage een mooi verblijf en buiten Mila's verblijf heb ik de muizenkweek opgezet.
Ik moet wel zeggen elke week de kooien verschonen gaat me wel wat tegenzitten momenteel, maar als ik dan weer naar Mila kijk, dan heb ik het antwoord al gewoon doorgaan.
Elke dag ga ik samen met Mila de muizenkweek inspecteren en dat vindt ze wel heel erg leuk om te doen,
Ik moet wel zeggen elke week de kooien verschonen gaat me wel wat tegenzitten momenteel, maar als ik dan weer naar Mila kijk, dan heb ik het antwoord al gewoon doorgaan.
Elke dag ga ik samen met Mila de muizenkweek inspecteren en dat vindt ze wel heel erg leuk om te doen,
Ze heeft het maar goed getroffen met jou
Ik zou willen dat ik Shae weer aan de muis kreeg maar ik vrees dat dat een mission impossible wordt.