Donder
Re: Donder en Bliksem
Haha wat kijkt Bliksem boos zeg .
En wat een leuke schoen hebben ze gekregen! Daar gaan ze het zeker heel druk mee hebben .
En wat een leuke schoen hebben ze gekregen! Daar gaan ze het zeker heel druk mee hebben .
Heel af en toe gaan zeer in.
Afgelopen 2 week waren ze heel lief geweest bij mijn ouders en zodra wij vrijdag weer thuis waren, werden ze alweer stront vervelend. En nu nog
Afgelopen 2 week waren ze heel lief geweest bij mijn ouders en zodra wij vrijdag weer thuis waren, werden ze alweer stront vervelend. En nu nog
Die ligt er lekker bij.
Hahaha, knok-out
Ach gosh. Afgemat en half in coma
Dan was ze lekker diep in dromenland.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Knocked out! LOL!
Ze vermaken zich weer prima zo te zien!
haha wat een slaapkoppen
Morgen gaan ze voor het eerst naar Hanneke. Ben benieuwd wat ze zegt over hun
Ik ben ook wel benieuwd, succes in ieder geval!
Van mij ook succes gewenst!
Bliks is goed gekeurd en don heeft ab mee gekregen
En waarom ab?
Hij was wat gevoelig voorin in de buik. Er is bloed geprikt om te kijken of er wat uit kwam. Als ik het goed heb onthouden was er wel een ontsteking te zien maar ze kon niet uit het bloed herleiden waar. En ook zijn mild is wat vergroot.
Mette mocht ik het niet goed onthouden heb wil jij het dan aanvullen en of verbeteren. Ben op dit moment een vergiet
Mette mocht ik het niet goed onthouden heb wil jij het dan aanvullen en of verbeteren. Ben op dit moment een vergiet
Top voor Bliksem en met Donder gaat het vast weer goedkomen hoor En ik ben ook altijd een vergiet na zo'n dag....