En 1 van die stouterts (je raad nooit wie) had 1 van de planken in de zijkamer leeg gevaagd...een hoop herrie en hem dan boven op zien... zo hoog dat ik het trapje moest pakken
Ben ik eindelijk boven, springt hij via de magnetron en rent over de kooien en dacht er af te komen zoals hij er op kwam.
Dus ik met het trapje daar heen rennen, snel er op en hij wilde weer rennen naar de andere kant, snel gegrepen bij zijn staart en er af. Natsumi stond er al klaar voor, tanden stond ze te slijpen met een tolletje en boos naar boven kijken
Dan zet je hem op de grond en barst hij uit elkaar zowat met harde mokken en wardansjes! *smiley met moedeloos gezicht*
Fred is intussen bezig met hem sinds een week of 2, iets lekkers geven in de kooi.
Als hij los is aandacht afleiden met speeltje, benen en voeten zijn interessanter... oh een snoepje! Kijk dat vind meneer dan wel interessant... zitten-goedzo!
Verdomd als het niet waar is maar vanmorgen rook hij aan Fred's hand zonder meteen zijn kaken er in te zetten!
Er is hoop