Donder
Re: Donder en Bliksem
Ook vond ze Donder wat aan de dunne kant, ventje weegt maar net 1010 maar hij is altijd al aan de dunne kant geweest.hopelijk knapt hij op van de ab
Vooral gevoelig voor in de buik kan ik me voorstellen dat samen in één kooi zitten een oorzaak kan zijn. Hanneke heeft hier niet over aangegeven?
Hopelijk knapt hij snel op.
Hopelijk knapt hij snel op.
heb ze nu 1,5 week apart zitten dus we gaan afwachten hoe hij het gaat doen
Ik vind dat een hele goede zet. Het zal natuurlijk niet gelijk effect geven, maar het zal met de tijd wel rust in het lijfje geven.
Hopelijk knapt hij snel op! Ben ook benieuwd of het alleen zitten hem gaat helpen, we gaan het zien.
Heb je goed omschreven Trea! Kan er alleen op aanvullen dat de albumine helemaal goed was, maar ze door de symptomen en het minimale beeld toch wat richting een helicobacter neigde. Combinatie ontstekingscellen iets hoog in waarde maakt toch even een ab-kuur om alles uit te sluiten. Dat hij zich ergens iets niet lekker van voelt is wel duidelijk, maar dat wist Trea ook al. Op zich heel goed nieuws dus dat het erg mee lijkt te vallen!
Happy fretjes! Heeeeele zware dag gehad ook natuurlijk
Ja en wij ook. Kan ze wel slapen
Zo'n dagje frettenkliniek sloopt je inderdaad, ik zou na afloop wel bij ze in de hangmat kunnen kruipen.
Ik denk ook dat je er goed aan doet om ze gewoon een eigen slaapplekje te geven. Het was mij al eens eerder opgevallen dat hij niet zo blij uit zijn oogjes keek. Voor hem zal het rust geven denk ik.
Ik denk ook dat je er goed aan doet om ze gewoon een eigen slaapplekje te geven. Het was mij al eens eerder opgevallen dat hij niet zo blij uit zijn oogjes keek. Voor hem zal het rust geven denk ik.
Wat zijn het toch heerlijke fretjes Lekker slapen na zo'n dag, zou ik ook doen.
Heerlijk slapende frietjes
Ze waren zo knock out dat ze nu bij je wouden blijven liggen. Voor ons gevoel ze je Don al opknappen maar kan natuurlijk ook zo lijken
Het kan soms snel gaan inderdaad...
Zou mooi zijn wanneer hij zo snel reageert op de behandeling.
Ze worden soms ook al vrolijk van de Waltham papjes met medicijnen (of die er nu in zitten of niet) . Dat doet ook altijd veel merk ik.
Waltham is heaven
Heerlijke foto's weer.
Ze zijn zo schattig als ze zo moe zijn
Ze zijn zo schattig als ze zo moe zijn
Kijkt hij al wat helderder uit zijn oogjes?