BiBi, deel 3
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: BiBi, deel 3
BiBi was vandaag niet helemaal lekker
Ze was wat aan het hoesten dus ik heb haar neusspray gegeven, ik zou eigenlijk polaramine moeten geven maar dat heb ik niet in huis. Ik weet niet of het nog steeds zo moeilijk te krijgen is, zal eens informeren maandag.
Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Ze was wat aan het hoesten dus ik heb haar neusspray gegeven, ik zou eigenlijk polaramine moeten geven maar dat heb ik niet in huis. Ik weet niet of het nog steeds zo moeilijk te krijgen is, zal eens informeren maandag.
Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Het is nog steeds niet te krijgen Yvonne..
Maar misschien heeft Hanneke inmiddels iets anders gevonden?
Maar misschien heeft Hanneke inmiddels iets anders gevonden?
Neusspray? Aan een fret?
Ik heb nog 5 tabletjes in huis, heb een stripje altijd goed bewaard voor als wij eens een fret met een oorprobleem zouden krijgen na Max. Maar Baila reageert er niet op dus ik stuur het inmiddels halve stripje naar je op Yvonne. Niet veel maar misschien genoeg om haar weer op de rails te krijgen.
Ik heb ook nog wat bewaard, toen van Jillz. Ik heb nu geen orenpatiënten en moet de houdbaarheid datum even checken. Als het nog goed is, stuur ik het je op.
Is de polaramine nog steeds zo moeilijk leverbaar. Wat is de oorzaak?
Hopelijk knapt Bibi op. Beterschap met de kleine druif.
Hopelijk knapt Bibi op. Beterschap met de kleine druif.
Het wordt volgens mij gewoon niet meer geproduceerd in Nederland omdat er niet genoeg aan te verdienen was.
Balen.
- yvonne
Haha ja Mette, toen BiBi voor de oorspoeling moest kreeg ze dit voorgeschreven van Hanneke, als voorbereiding op de spoeling. Ik mag het van Hanneke zo nodig aan BiBi geven. Terwijl BiBi aan wat pasta likt, spuit ik gewoon wat op haar neusjeMette schreef:Neusspray? Aan een fret?
Fijn Marjan en Karen, dat jullie nog wat polaramine voor mij hebben! Daar ben ik echt blij mee!
En ik wil natuurlijk de kosten vergoeden, laat maar horen.
Ben je mal, ben blij dat ik kan helpen. Ik doe het morgen op de bus, hopelijk knapt ze ervan op.
Wat apart, ik heb er nog niet van gehoord.
Voor de Frettenkliniek klanten onder ons is het gebruik van neusspray in zeer speciale gevallen wel bekend.
Toch is dit niet iets wat je zo maar op eigen houtje moet gaan gebruiken! Het is experimenteel en kan ook schade toebrengen bij onjuist gebruik of dosering!!
Toch is dit niet iets wat je zo maar op eigen houtje moet gaan gebruiken! Het is experimenteel en kan ook schade toebrengen bij onjuist gebruik of dosering!!
Dat leek mij ook al ja! Gelukkig dat het per uitzondering gebruikt wordt
- yvonne
Geen zorgen Karen en Mette, ik gebruik het zelden en met toestemming van Hanneke
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Zeg BiBi, je gaat geen rare dingen doen he! Snel opknappen hoor
Nee, dat weet ik hoor Yvonne!yvonne schreef:Geen zorgen Karen en Mette, ik gebruik het zelden en met toestemming van Hanneke
Er lezen hier echter ook anderen mee, die wellicht niet zo zorgvuldig zijn
- yvonne
Je hebt gelijk Karen, daar had ik even niet aan gedacht.
Dus....altijd overleggen met de dierenarts
Het gaat gelukkig alweer een stuk beter met BiBi
Ze is lekker actief en ondeugend en eet goed.
Hanneke had al gezegd dat haar CMOO weer op kon spelen als het wat warmer werd, dat blijft een aandachtspuntje.
Dus....altijd overleggen met de dierenarts
Het gaat gelukkig alweer een stuk beter met BiBi
Ze is lekker actief en ondeugend en eet goed.
Hanneke had al gezegd dat haar CMOO weer op kon spelen als het wat warmer werd, dat blijft een aandachtspuntje.
Fijn dat het weer wat beter gaat met BiBi !
Yeah BiBi weer in de lift
Het is gewoon zo wisselend met die orenpatiëntjes...
Het is gewoon zo wisselend met die orenpatiëntjes...