Nee, niet meteen erna, en de eerste keer eten erna ging goed, na de tweede keer heb ik hem een keer een geluidje horen maken, dus misschien was hij misselijk, maar ik had hem goed ingestopt en het was niet zo erg dat hij onder de dekentjes uitkwam.Marjan schreef: Heb je hem nog misselijk zien worden erna?
Middenoorontsteking doorgeslagen naar de hersenstam
- fem fatale
Re: Middenoorontsteking doorgeslagen naar de hersenstam
En, hoe gaat-ie?
- fem fatale
Volgens mij wel lekker, ik voel mezelf niet zo goed, dus ben na iedere voeding teruggekropen in bed, maar hij sprong enthousiast naar buiten iedere keer als ik langskwam.
Hij vind alleen de sucralfaat echt niet lekker, voor nu krijg ik het er nog net in, maar als hij verder herstelt zal het door de waltham moeten, maar het doet hem duidelijk wel goed, dus ik ga zo lang mogelijk proberen om het puur te geven. Dat kwartier wachttijd is hij ook niet heel erg van gediend.
Hij vind alleen de sucralfaat echt niet lekker, voor nu krijg ik het er nog net in, maar als hij verder herstelt zal het door de waltham moeten, maar het doet hem duidelijk wel goed, dus ik ga zo lang mogelijk proberen om het puur te geven. Dat kwartier wachttijd is hij ook niet heel erg van gediend.
Wat fijn dat het goed werkt Fem, alleen jammer dat hij het zo vies vindt.
Maar het doel is belangrijker, maar ja weet Jip veel.....
Nu hopen dat het ook tot uiting gaat komen in zijn gedrag, nu hij zich minder misselijk gaat voelen !
* duimt door *
Maar het doel is belangrijker, maar ja weet Jip veel.....

Nu hopen dat het ook tot uiting gaat komen in zijn gedrag, nu hij zich minder misselijk gaat voelen !
* duimt door *
In ieder geval ietsje beter steeds dus!
Alleen jammer dat je zelf niet lekker bent
Alleen jammer dat je zelf niet lekker bent

Fijn dat de sucralfaat hem goed lijkt te doen. Dan weet je in ieder geval waarom je hem moet plagen met dat spul
Voor jezelf beterschap.

Voor jezelf beterschap.
Super dat het aanslaat bij hem!
Minder dat je jezelf niet lekker voelt, ook beterschap van mij.

Minder dat je jezelf niet lekker voelt, ook beterschap van mij.
- fem fatale
Hij heeft even getunneld!
Het was maar 5 minuten, en het was door de kattentunnels, want van de frettentunnels kon hij de ingang niet vinden, maar toch, hij voelt zich duidelijk weer een stuk beter.
Het was maar 5 minuten, en het was door de kattentunnels, want van de frettentunnels kon hij de ingang niet vinden, maar toch, hij voelt zich duidelijk weer een stuk beter.
Yeah!! Go jip!
Echt supergoed nieuws! 

Hoe gaat Jip vandaag?
- fem fatale
Hij gaat lekker. Hij dronk net zelf wat van de sucralfaat uit het spuitje, maar gaf het helaas al heel snel op.
Hij springt ook al de hele dag uit zijn kooi als ik die open doe, dus hij heeft zijn waltham al op allerlei rare plekken gegeten, en nu is hij in de kooi op het waterbed aan het zoeken naar de muis die Puk daar net verstopt had (maar ik had hem eerder gevonden), dus zijn neus doet het duidelijk nog en hij baalt duidelijk ook nog steeds ervan dat hij geen prooi krijgt.
Hij springt ook al de hele dag uit zijn kooi als ik die open doe, dus hij heeft zijn waltham al op allerlei rare plekken gegeten, en nu is hij in de kooi op het waterbed aan het zoeken naar de muis die Puk daar net verstopt had (maar ik had hem eerder gevonden), dus zijn neus doet het duidelijk nog en hij baalt duidelijk ook nog steeds ervan dat hij geen prooi krijgt.
Dat gaat dus toch de goede kant op.
Heb je het er met Hanneke al over gehad wanneer je weer een muisje mag gaan proberen bij hem?

Heb je het er met Hanneke al over gehad wanneer je weer een muisje mag gaan proberen bij hem?
- fem fatale
Niet zolang hij aan de AB zit, en nu hij maagklachten heeft gehad, ga ik daar ook echt mee oppassen, want ik wil hem niet nog een keer zo zien. Hij is nog niet helemaal klachtenvrij, naar mijn idee, hij maakt af en toe een zielig piepje, hij ligt wel eens een wat eigenaardig en soms smakt hij. Meestal niet, het gaat om een paar minuutjes per dag, maar dat moeten er niet meer worden natuurlijk.
Tot die tijd mag hij gedroogde konijnenoren verstoppen, vind hij ook leuk, maar hij lust ze niet (niemand hier lust ze, dat maakt ze goed verstopmateriaal) dus kan het geen kwaad.
Tot die tijd mag hij gedroogde konijnenoren verstoppen, vind hij ook leuk, maar hij lust ze niet (niemand hier lust ze, dat maakt ze goed verstopmateriaal) dus kan het geen kwaad.
Dat lijkt mij ook wel verstandig maar ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is hem niet een keer een klein muisje toe te stoppen. Maar inderdaad maar even beter van niet nog voorlopig.
- fem fatale
Nou, zoals ik hem van het weekend heb gezien, maakt het de beslissing makkelijk. Het was daarvoor moeilijker, omdat ik weet hoe lekker hij het vindt en hoe goed het normaal gesproken voor hem is. Maar nu even niet helaas, ik knijp mezelf alweer in mijn handjes dat het er naar uitziet dat hij ooit wel weer lekker aan de muizen zit.
Ik zou het ook zeker niet overhaasten en het van dag tot dag aankijken.