Frettendag 2014
- Frettenvraagbaak
Re: Frettendag 2014
Op de Frettendag zullen ook een paar leuke en bijzondere fretten items worden geveild. Dus heb je nog geen kaartje gekocht doe dat dan snel! Uiteraard is de opbrengst bestemd voor stichting Fret & Welzijn.
Veilingstukken:
Veilingstukken:
Oh help, dat Sandy beeldje gaat met mij mee!
Ik wil het wildkleur beeldje!!!
Ze zijn leuk he.
Hihi gelukkig heb ik al een wildkleur beeldje
Ik ga in ieder geval bieden op het schilderij. Het is zo'n mooie fret.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nou Danielle, ik ga iets eerder naar Chaimel omdat ik Presley en Bibi meteen mee neem, die gaan bij haar logeren dus dan kunnen ze nog even acclimatiseren voordat we weg gaan. Ze wil om 7.15 uur gaan rijden
Die verklaren mij natuurlijk ook voor gek als ze 's morgens vroeg uit bed worden gehaald en in een carrier gestopt
En ik word wel heel hebberig van al die leuke dingen die hier voorbij komen
Die verklaren mij natuurlijk ook voor gek als ze 's morgens vroeg uit bed worden gehaald en in een carrier gestopt
En ik word wel heel hebberig van al die leuke dingen die hier voorbij komen
Genoeg kapers op de kust dus, dat wordt nog spannend. Ik heb er zin in mensen!
Oh my, dat wordt flink opbieden hoor ik al. Ik heb ook grote liefde voor het wildkleur beeldje. En dat terwijl ik ze zelf ooit achter een stand verkocht. Zat al te twijfelen toen... Domme ik! Maarja, toen zou ik nog stoppen en was het niet de beste fase van mijn leven. Dat gaat me geld kosten heb ik al door .
Mette heb je al een schilderij van één van de puppen van Yip, want anders moet je ook op het schilderij gaan bieden.
Nog niet. Die wilde ik laten maken. Maar, het kunstige kunstwerk is ingelijst (moet hem alleen nog even afhalen; volgende week wrs de foto ). En als die eenmaal is opgehangen zijn de hangplekjes wel op in mijn schuurtje . Tenminste, om niet een soort toilettegeltjes idee te worden .
Ik ga wel bieden op het schilderij, want het is namelijk mijn scheetje.
Terecht! Ik had dan ook wel een schilderij van 1 van mijn eigen oogappeltjes laten maken vrees ik. Als ik de pups moet ophangen, krijg ik echt een tegeltjes idee! . Wat dat betreft hoef ik gelukkig niet te kiezen tussen mijn oogappeltjes nu er toch geen schilderij komt.
- Frettenvraagbaak
Op de Frettendag kun je lootjes kopen voor 2 euro per stuk. De foto geeft je een idee wat je met het kopen van een lootje zou kunnen winnen, maar er zijn ook nog vele andere leuke spullen te winnen. De opbrengst van de verkoop van de lootjes gaat net als die van de veiling naar Stichting Fret&Welzijn.
En dit is maar een kleine greep van de loterij prijsjes kan ik jullie wel verklappen. Dus lekker veel lootjes kopen op die dag, het is uiteindelijk voor een goed doel!
Overigens loopt de veiling tot 15.00 uur en de prijzen van de lootjes kunnen vanaf 13.00 uur worden opgehaald.
- Frettenvraagbaak
Op de Frettendag zal ook een unieke DVD eerste hulp bij fretten te koop zijn, waarop Hanneke Roest in haar praktijk een aantal medische aandachtspunten de revue laat passeren. De mensen, die zich hebben ingeschreven voor de EHBF lezing, krijgen deze DVD gratis mee.
Lieve frettenvrienden,
Helaas kan ik vanwege de nasleep van de CO2 vergitfiging as zondag niet naar de Frettendag komen.
En ik had er nog wel zo naar uitgekeken
Het is dus eigenlijk overbodig om te zeggen dat ik dit echt heel erg vind.....
Maar ik vroeg me af en ik heb Chaimel hierover ook al via FB een mail gestuurd of de dvd van EHBF eventueel naar mij thuis gestuurd zou kunnen worden
Ik vraag het hier nogmaals omdat ik niet zeker weet of Chaimel daarover gaat en misschien heeft zij het al druk genoeg.
Verder wens ik iedereen die wel zal gaan en hele fijne Frettendag en héél veel plezier toe!
Helaas kan ik vanwege de nasleep van de CO2 vergitfiging as zondag niet naar de Frettendag komen.
En ik had er nog wel zo naar uitgekeken
Het is dus eigenlijk overbodig om te zeggen dat ik dit echt heel erg vind.....
Maar ik vroeg me af en ik heb Chaimel hierover ook al via FB een mail gestuurd of de dvd van EHBF eventueel naar mij thuis gestuurd zou kunnen worden
Ik vraag het hier nogmaals omdat ik niet zeker weet of Chaimel daarover gaat en misschien heeft zij het al druk genoeg.
Verder wens ik iedereen die wel zal gaan en hele fijne Frettendag en héél veel plezier toe!