Vanmiddag bij Hanneke geweest met mijn mooie ventje..... en helaas, met pijn in mijn hart moet ik jullie zeggen dat Goliath is ingeslapen.
Hanneke heeft meer dan mogelijk was gedaan voor mijn lieverdje, en hoe moeilijk ook, soms moet je dan toch een keuze maken die, juist omdat ik zo van hem hou, voor Goliath alleen het gunstigste uit zou pakken.
Zijn chronisch ontstoken alvleesklier werd steeds gevoeliger en de ziekte van Cushing is eigenlijk nog te onbekend bij fretten om daar een goede passende diagnose voor te hebben, maar wat kon hebben we gedaan.
Goliath heeft nu zijn rust, en zo verdiend, het was een kanjer van een fret, mijn liefste maatje, en oh wat zal het nu stil zijn zonder hem om me heen.......
Goliath, het boegbeeld bovenaan deze Frettenvraagbaak is helaas niet meer en dat doet pijn, heel veel pijn, ik vraag om wat begrip als ik even een pas terug neem hier, om het gemis even een plekje te geven....
Lieve, allerliefste Gool van me, het ga je goed lieverd, dank dat ik je baasje mocht zijn, dat je er voor me was, ook in moeilijke tijden was je er voor mij en voelde je dingen feilloos aan, je zit voor altijd in mijn hart, en ik draag je overal bij me.
Adieu lieve vent van me, ik hou van jou en dat zal nooit veranderen !
We hebben heel veel meegemaakt samen, zoals Goliath was er maar een !!
LOVE YOU ALLERLIEFSTE GOOLTJE ! FOR EVER......mis je.....