Middenoorontsteking doorgeslagen naar de hersenstam
Re: Middenoorontsteking doorgeslagen naar de hersenstam
Goed hoor dat je hem nu even heel streng van de muisjes af hebt. Als hij zo doorgaat als de laatste dagen, dan komen de muisjes vanzelf weer
Hij lijkt steeds meer zin in van alles te krijgen. Dat zijn goede tekenen van herstel!

- fem fatale
Vanochtend was het goed, in de loop van de middag vond ik hem qua gedrag wat achteruitgaan, en net was hij opeens nog maar 34,9 graden. Weer terug op het warmtematje dus.
Dat is een flinke duik weer zo opeens......moeilijk hoor dat onvoorspelbare van Jip.
IK hoop dat het vannacht rustig blijft en hij weer snel op temperatuur blijft.
IK hoop dat het vannacht rustig blijft en hij weer snel op temperatuur blijft.
- fem fatale
Ja heel lastig 

Oh dat is wel minder nieuws
ik duim dat hij vandaag weer beter gaat

Gatver, en hij ging net zo goed 
Merk je ook iets anders aan hem? Eetlust, ontlasting of iets in z'n gedrag?

Zo zeg, dat is weer een aardig verschil met daarvoor. Hij blijft dus toch weer even een zorgenkindje. 

- fem fatale
Gistermiddag wel, hij vond zijn omgeving steeds minder interessant worden, wilde niet los en werd heel erg onzindelijk, ook in zijn caravan, maar de eerste keer dat ik hem temperatuurde was hij 37,9, dat vond ik niet heel schokkend. Twee uurtjes later was hij opeens zo koud.Kick schreef:Gatver, en hij ging net zo goed
Maar vanaf dat hij weer op het warmtematje ligt, gedraagt hij zich normaal, hij is vrolijk en geïnteresseerd in wat er om hem heen gebeurt.
De katten vinden het niet zorgwekkend, voor zover ik kan inschatten. Ze houden niet de wacht, ze snuffelen niet voorzichtig, maar Kai probeerde net wel met hem te spelen

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een zorgen om Jip, zeg! Heb je enig idee wat zijn vooruitzichten zouden kunnen zijn?
Toch merkwaardig zo'n temperatuursdip. En laat de katten maar goed opletten 

- fem fatale
Nee.yvonne schreef:Wat een zorgen om Jip, zeg! Heb je enig idee wat zijn vooruitzichten zouden kunnen zijn?
Volledig herstel wordt steeds onwaarschijnlijker naarmate het langer duurt, maar doodgaan ook. Maar op dit moment is nog niets uitgesloten.
Misschien is het wel een idee om met Hanneke te overleggen om de marbocyl-kuur misschien te verlengen. Zeker nu hij deze terugval heeft lijkt mij dat de ontstoken plek toch nog niet goed is aangepakt erdoor. Zelf zou ik het in ieder geval doodeng vinden om er nu binnenkort mee te moeten stoppen. 

- fem fatale
Maar als ie weer terug is op het niveau van vorige week, zonder de buikpijn, is het prima hoor. Dan is hij bijna blind (en ondat zijn pupillen openstaan doet licht hem denk ik pijn, maar dan verduister ik de kooi gewoon wat meer) en loopt hij met een klein wankeltje, daar kan hij gelukkig mee blijven. (Al is hij dat nu ook weer, maar ik vind een koude fret zo eng)Kick schreef:Hè bah....
- fem fatale
Dat was ik wel van plan ja. Hij reageert goed op de sucralfaat, dus wat dat betreft moet het kunnen.Marjan schreef:Misschien is het wel een idee om met Hanneke te overleggen om de marbocyl-kuur misschien te verlengen. Zeker nu hij deze terugval heeft lijkt mij dat de ontstoken plek toch nog niet goed is aangepakt erdoor. Zelf zou ik het in ieder geval doodeng vinden om er nu binnenkort mee te moeten stoppen.
Precies, want dat is wel een voorwaarde natuurlijk, dat hij dat blijft verdragen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1

Ik wens je veel wijsheid en kracht. Duim voor jou en Jip!!
Hopelijk kan hij nog een poosje een fretwaardig bestaan leiden.
Verdorie Fem fatale
Hopelijk kan je met medicijnen en overleg met Hanneke Jip toch nog een fretwaardig bestaan geven.
Ook van mij veel kracht toegewenst en ik blijf duimen voor Jip!
Hopelijk kan je met medicijnen en overleg met Hanneke Jip toch nog een fretwaardig bestaan geven.
Ook van mij veel kracht toegewenst en ik blijf duimen voor Jip!
Ik duim ook mee hoor ! Reken maar van Yes !! 

Hoe gaat het nu met Jip? Is z'n temperatuur weer als normaal?