Finn
Re: Finn
Finn gaat lekker, hij is echt aan zijn tweede jeugd begonnen en vind het steeds leuker als we een beetje stoeien met hem. Hij komt nu ook dagelijks bij ons boven en de tuin vindt hij ook nog steeds heerlijk. Ik had nooit gedacht dat hij het zo lang zou uithouden met zijn nierfalen maar hij blijft goed eten en wordt steeds actiever.
We maken ons verder geen illusies want hij ruikt behoorlijk uit zijn bekje, hij wordt ook een beetje schonkig en zijn nagels groeien amper maar zolang hij plezier heeft in zijn leventje vinden wij het verder ook oké.
Vandaag was het ook weer aanstip dag en zo langzaam maar zeker krimpt het huid tumortje toch steeds meer.
We maken ons verder geen illusies want hij ruikt behoorlijk uit zijn bekje, hij wordt ook een beetje schonkig en zijn nagels groeien amper maar zolang hij plezier heeft in zijn leventje vinden wij het verder ook oké.
Vandaag was het ook weer aanstip dag en zo langzaam maar zeker krimpt het huid tumortje toch steeds meer.
Re: Finn
Vandaag was het weer aanstip dag maar gisteren kon ik eigenlijk al een korstje weg peuteren en zag ik verder niet veel meer. Maar ik voelde nog wel een lichte verdikking dus die heb ik toch maar weer aangestipt voor de zekerheid.
Om even het verschil te laten zien, de eerste foto is van 8 september en de laatste van vandaag 11 november:
Om even het verschil te laten zien, de eerste foto is van 8 september en de laatste van vandaag 11 november: