Max heeft het coronavirus
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Max heeft het coronavirus
Goed zo Max 

Gelukkig maar!
Heerlijk als Max je weer uitdaagt Marjan.

Heerlijk als Max je weer uitdaagt Marjan.

Klinkt al veel beter. 

Wat fijn dat hij je weer uitdaagde! 

Ik heb gisteren gehoord dat een halfzusje van Max al op zeer jonge leeftijd aan FIP is overleden.
En aangezien het Coronavirus uiteindelijk kan ontaarden in FIP heb ik Hanneke een brandmail gestuurd vanmorgen. Max gaat gewoon niet lekker dus ik begin nu toch wel een beetje in paniek te raken. Ik wil nu zo snel mogelijk actie gaan ondernemen voordat het te laat is dus ik wil met de Interferon beginnen en niet meer wachten op wat de Probiotica gaat doen. Ik wil mijn puppenventje nog lang niet kwijt. 

Zo dat is schrikken zeg!
Snap dat je zo snel mogelijk wil beginnen met de Interferon. Helpt dit mocht hij FIP hebben?
Hoe doet hij het tot nu toe Marjan? Merk je iets nu hij aan de probiotia?

Snap dat je zo snel mogelijk wil beginnen met de Interferon. Helpt dit mocht hij FIP hebben?

Hoe doet hij het tot nu toe Marjan? Merk je iets nu hij aan de probiotia?
oei Marjan, ik hoop dat je snel met interferon kunt beginnen en dat met Max alles goed komt!
Volgens mij wel, dit middel wordt in andere landen ingezet bij FIP heb ik wel eens begrepen. Het is geen wondermiddel natuurlijk maar het verhoogt in ieder geval de weerstand zodat hij minder vatbaar wordt voor allerlei bacteriën en dergelijke.ray schreef:Helpt dit mocht hij FIP hebben?
De Probiotica leek even aan te slaan maar zijn ontlasting verslechterde na een week weer, ik zal binnenkort even wat foto's neerzetten van zijn ontlasting de afgelopen tijd.
Thanks Ann!
Jammer dat de Probiotica niet echt aanslaat.
Lastig om voor Max de juiste combinatie te vinden wat wel werkt voor hem, maar eerder heeft hij het goed gedaan op de Interferon dus daar gaan we nu ook vanuit.
*duimt voor max*

*duimt voor max*
Duimt ook voor Max. Hij moet echt nog even een poosje mee hoor!
Jeetje wat een nieuws, zeg..
Ik duim ook mee!

Ik heb Hanneke gesproken en zij is ervan overtuigt dat Max in ieder geval geen FIP heeft, dit komt hoofdzakelijk voor bij jonge fretten.
We gaan nu zo snel mogelijk met de Interferon beginnen en ik heb er inderdaad wel goede hoop op dat het gaat aanslaan bij hem. Ik hou jullie op de hoogte uiteraard.
We gaan nu zo snel mogelijk met de Interferon beginnen en ik heb er inderdaad wel goede hoop op dat het gaat aanslaan bij hem. Ik hou jullie op de hoogte uiteraard.
Dit is zijn ontlasting van de afgelopen twee weken zo'n beetje. Het zijn foto's telkens in de ochtend dus de ontlasting is van één nacht:

2 maart, twee dagen na de start met de Probiotica. De ontlasting leek te verbeteren.

3 maart, toch weer slijm in de ontlasting.

8 maart, de ontlasting wordt alleen maar slechter.

9 maart

14 maart

16 maart, na deze bagger gezien te hebben ben ik toch maar eens gestopt met muizen geven en krijgt hij vier maal daags dunne waltham.

17 maart, de ontlasting lijkt wel weer iets steviger.

2 maart, twee dagen na de start met de Probiotica. De ontlasting leek te verbeteren.

3 maart, toch weer slijm in de ontlasting.

8 maart, de ontlasting wordt alleen maar slechter.

9 maart

14 maart

16 maart, na deze bagger gezien te hebben ben ik toch maar eens gestopt met muizen geven en krijgt hij vier maal daags dunne waltham.

17 maart, de ontlasting lijkt wel weer iets steviger.
Pfoe dat ziet er niet lekker uit nee..
Maar goed om te horen dat Max in elk geval geen FIP heeft!

Maar goed om te horen dat Max in elk geval geen FIP heeft!

Wat een prut poep zeg.
Ik begrijp heel goed, dat je actie wil ondernemen omdat ik de poep nu ook zie. Er gaat iets niet goed inwendig bij Max met de verwerking van de voeding.
Op FIP zit niemand te wachten. Ik hoop dat door jullie acties, dat van FIP geen sprake is of wordt. Ik snap de paniek wel, want je wilt je kleintje niet kwijt aan zoiets.

Op FIP zit niemand te wachten. Ik hoop dat door jullie acties, dat van FIP geen sprake is of wordt. Ik snap de paniek wel, want je wilt je kleintje niet kwijt aan zoiets.
amai dat is geen mooie poep! ik hoop dat het snel weer terug goed gaat met hem...
Dat is bagger ontlasting zeg, maar die van gisteren ziet er al beter uit gelukkig. 

Wat een bagger zeg 

Dat is inderdaad erge bagger 

Gisteren had Max een erg slechte dag, zijn ontlasting was water en elke twee uur zat hij op de bak. Ik gaf hem dan ook gelijk een schaaltje dunne waltham om uitdroging te voorkomen.
Vanmorgen moest ik hem zelfs stimuleren zijn schaaltje op te eten dus ik ging met angst en beven naar mijn werk.
Vanmiddag zat er best weer leven in hem en had hij erg veel trek. Maar zijn ontlasting is nog steeds bagger maar geen slijm meer in ieder geval.
De interferon heb ik binnen gekregen en zijn eerste dosis heeft hij nu gehad, ik hoop maar dat dit snel gaat aanslaan anders zie ik het toch somber in eigenlijk.
Vanmorgen moest ik hem zelfs stimuleren zijn schaaltje op te eten dus ik ging met angst en beven naar mijn werk.

Vanmiddag zat er best weer leven in hem en had hij erg veel trek. Maar zijn ontlasting is nog steeds bagger maar geen slijm meer in ieder geval.
De interferon heb ik binnen gekregen en zijn eerste dosis heeft hij nu gehad, ik hoop maar dat dit snel gaat aanslaan anders zie ik het toch somber in eigenlijk.