Snap Nala wel hoor, zulke tenen kunnen ook niet missen

het zegt wel genoeg dat ze altijd bij hem in zijn tenen hangt
Ik vind dat ze het prima doet, ze ligt minder plat op de buik en wat ook heel fijn is, ze trilt niet meer tijdens het eten
Heb het idee dat haar flankjes ook minder zijn ingevallen en ze wat voller wordt.. maar kan ook aan mijn ogen liggen, vandaag me ogen opgemeten en moet aan een andere bril, ben gewoon 3 kwart achteruit gegaan
Op het moment vind ik het een heerlijk dametje die lekker aan het deugnieten is, vaak was het 10 min en dan lag ze alweer, nu is ze zeker een half uur aan het klieren, soms zelfs langer..

hangt in mijn gordijnen en lampen
Ik zal nog eens een filmpje maken terwijl ze haar medicijnen oplikt. Is er nog niet van gekomen..
De nieuwe afspraak is ook inmiddels gemaakt bij Hanneke, maar wel met een dubbel gevoel..
Vanavond maakte ze een raar geluid, het leek er erg op dat er iets dwars zat in haar keeltje, geen idee wat het was, heb haar een beetje haarbal pasta gegeven..wat een gek spul is dat zeg, lijkt op drop en erg plakkerig, ze wilde het eerst niet, maar daarna likte ze het op en omdat het zo plakkerig was en aan mijn vinger bleef plakken, beet ze in mijn vinger..
Ik wens jullie een fijn weekend en een kusje van Nala