Wij doen ook mee maar anders dan normaal

In de groep Freddie's Frettige Frettengroep hebben we een loterij gemaakt waarvan de hele opbrengst naar de fretjes van de kerstactie gaat!
Ik kan jullie verklappen dat de loterij tot zover al 130 euro heeft opgebracht. Nog 70 lootjes te gaan dus!
Om niet mijn eigen prijzen te winnen die ik aanbied ben ik de kast in gedoken en heb intussen 80 euro aan CD's verkocht.
Ook dat is voor de fretjes. Als mensen hier een of meer lootjes willen kopen voor 1 euro per stuk, kan dat natuurlijk.
Ben je met mij bevriend op Facebook en je zit niet in de groep? Geef dan een gil dan voeg ik je toe zodat je mee kunt doen. De loterij is alleen voor leden. Door een akkefietje van Facebook kunnen we de privé instellingen niet van
geheim naar openbaar zetten :-\
Ben geen vrienden met mij? Regel het dan, dan kan ik je toevoegen aan de groep en kun je mee doen.
Op 23 december maken we het gehele bedrag over naar de Kerstfretten pagina. De 27ste is de trekking.
Na de feestdagen worden de prijzen opgestuurd, PostNL bewijst nu al dat ze het niet aankunnen en wij hebben natuurlijk ook onze dingen tijdens die dagen.
Er zijn echt hele leuke prijsjes te winnen dus kom kijken op Freddie's Frettige Frettengroep op Facebook!