Tjakka gisteravond was de laatste Giardia medicatie!

Althans... als ze over 3 weken ervan vrij blijken te zijn. De afspraak staat weer.
Afgelopen zaterdag was weer een grote ontsmettingsronde gepland maar oh gosh, ik verschoof hem naar zondag omdat Charlie snachts buikgriep had gekregen dus we full-on moe waren van de nacht en voor hem wilden zorgen, maar zondag was Arnold niet helemaal lekker. Met wat paracetamol heeft ie smiddags op hem gelet terwijl ik de fretten deed, en tegen het avondeten hakte het er bij mij ineens in. MAN wat was ik ziek. Ik ben blij dat ik de fretten klaar had

.
En heeeel goed nieuws. Eureka komt eindelijk verder aan

. Van 715 naar 765. Ik zat daar echt op te wachten want had de aankomst spurt iets groter verwacht toen ze hier net woonde. Eindelijk gaat ze richting een mooi vol fretje.
Fali op zijn beurt kweekt een donders mooi wintervachtje en is nu in dat stadium van superzacht en mooi zijn

. Hij maakt het goed en volgens mij heeft de kuur hem ook een enorme oppepper gegeven.
Nog 1 week synulox nu voor beide en daarna blijft het hun 'chronische medicatie' omeprazole en metocloperamide (die laatste is nieuw voor Fali voor de rest van zijn leven, maar hij doet het er goed op dus). En dan hard duimen dat ze door de check komen, hun vaccinatie nu mogen krijgen en we niet nog een kuur erin hoeven te stoppen.