Mocht ze het ooit nog krijgen of nog steeds hebben, wat ik echt niet hoop, dan liggen de handschoenen klaar

Oh dit klinkt wel handig, zou mischien ook wel wat voor Nala zijn. Gewoon via internet te koop denk ik?Karen schreef: De poepbakken gebruikt Tweety niet meer dat scheelt. Ik gebruik puppypads voor hem.

Boefjes. Ik heb hier soms al (voor buiten en onder de bank) een keukenpapiertje liggen en daar doet ze het ook netjes op. Dus binnenkort maar even naar de action.
  Boefjes. Ik heb hier soms al (voor buiten en onder de bank) een keukenpapiertje liggen en daar doet ze het ook netjes op. Dus binnenkort maar even naar de action.  

Althans... als ze over 3 weken ervan vrij blijken te zijn. De afspraak staat weer.
 Althans... als ze over 3 weken ervan vrij blijken te zijn. De afspraak staat weer.  .
 . . Van 715 naar 765. Ik zat daar echt op te wachten want had de aankomst spurt iets groter verwacht toen ze hier net woonde. Eindelijk gaat ze richting een mooi vol fretje.
 . Van 715 naar 765. Ik zat daar echt op te wachten want had de aankomst spurt iets groter verwacht toen ze hier net woonde. Eindelijk gaat ze richting een mooi vol fretje.  . Hij maakt het goed en volgens mij heeft de kuur hem ook een enorme oppepper gegeven.
 . Hij maakt het goed en volgens mij heeft de kuur hem ook een enorme oppepper gegeven. 
  Ik duim mee voor goede uitslagen bij controle.
  Ik duim mee voor goede uitslagen bij controle. . Maar ik kon zo niks meer dat ik me daar ook niet druk om kon maken
 . Maar ik kon zo niks meer dat ik me daar ook niet druk om kon maken  .
 .

.
 .

Arm meiske...het duurt wellicht een poosje, maar de rust en het vertrouwen komt echt wel weer
  Arm meiske...het duurt wellicht een poosje, maar de rust en het vertrouwen komt echt wel weer