Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Gezellig dat we je gaan zien Yvonne !!! 

Zekers! 

Zoals misschien al verwacht kom ik niet naar de frettendag 
Eens even een tijdje afstand nemen van alle fretten dingen kan geen kwaad.
(geen zorgen ik blijf hier wel rondhangen
)

Eens even een tijdje afstand nemen van alle fretten dingen kan geen kwaad.
(geen zorgen ik blijf hier wel rondhangen

Nou moe, je kunt anders vast wel leuke dingen vinden voor Izzy hoor! En anders gewoon voor ons, wij zijn ook ontzettend gezellig zonder het telkens over fretten te hebben. 

Weet iemand of je ook later mag beslissen of je een fret meeneemt / aan de deur nog extra kunt bijbetalen?
Leuk Yvonne dat ik jou nu ook eens in het echt ga zien!
En jammer Nadine dat jij er niet bij zal zijn....
maar ik snap het wel...

En jammer Nadine dat jij er niet bij zal zijn....

Helaas is dat niet mogelijk, ik quote even een deel van de voorwaarden:Mette schreef:Weet iemand of je ook later mag beslissen of je een fret meeneemt / aan de deur nog extra kunt bijbetalen?
Fretgerelateerde voorwaarden
Je mag alleen fretten meenemen waarvoor entree betaald is, deze entreeprijs dient van tevoren betaald te worden.
Alle fretten dienen op de juiste wijze geënt te zijn, kijk hiervoor op de website van De frettenkliniek, de enting mag niet ouder zijn dan een jaar en niet jonger zijn dan 3 weken. pups of fretten die op oudere leeftijd zijn geënt dienen minimaal 2 vaccinaties gehad te hebben. Deze vaccinaties dien je aan te tonen doormiddel van een vaccinatieboekje. Heb je geen vaccinatieboekje bij je dan kunnen we je fret niet toelaten in het gebouw.
Alle fretten dienen vervoerd te worden in een geschikt onderkomen zoals een carrier, waarin vers drinkwater(flesje) en voedsel aanwezig is. De carrier moet groot genoeg zijn voor de hoeveelheid fretten die erin zitten. Houd er rekening mee dat er geen speciale ruimte is waar u uw fretten los kan laten lopen dus ze moeten deze dag wel een comfortabel onderkomen hebben.
Standhouders mogen geen frettenbak meenemen deze dag.
Later beslissen kan wel
aan de deur inderdaad niet

Ik heb het voor je nagevraagd; tot 1 dag van tevoren kun je nog bijbetalen voor een fret. Maar dus niet aan de deur.
Ach joh heb me toch maar ingeschreven
Word vast wel gezellig

Word vast wel gezellig
Ja ik zag net je naam staan bij de inschrijvingen. Een goede keuze. 

Haha jullie zien ook alles
Waar kan je dat eigenlijk zien?

Waar kan je dat eigenlijk zien?
Haha, ik wilde net je andere posting quoten en je even bestraffend toespreken waarom je niet komt maar dat hoeft gelukkig nietNadine schreef:Ach joh heb me toch maar ingeschreven![]()
Word vast wel gezellig

En Minka beheert de site

Aaaa op die manier 
Tjah ik twijvelde enorm, want ik moet eerlijk zeggen voor de komende tijd heb ik het wel even gehad met de fretten haha
volgende week gaat pip weer naar huis en dan is het hier rust
Hoeveel inschrijvingen zijn er ondertussen dan?

Tjah ik twijvelde enorm, want ik moet eerlijk zeggen voor de komende tijd heb ik het wel even gehad met de fretten haha
volgende week gaat pip weer naar huis en dan is het hier rust

Hoeveel inschrijvingen zijn er ondertussen dan?
Superleuk Nadine! 

Leuk dat je toch komt Nadine!
Daar ga je geen spijt van krijgen hoor.....als jij in de buurt loopt, gaan we het gewoon over hamsters hebben of zo

Daar ga je geen spijt van krijgen hoor.....als jij in de buurt loopt, gaan we het gewoon over hamsters hebben of zo

In ieder geval meer dan 25 nu want de eerste Fretties hangmat gaat naar de familie Breuring!Nadine schreef:Hoeveel inschrijvingen zijn er ondertussen dan?

Gezellig Nadine!! Kan ik je eens in het echie zien 

Dat geldt voor velen hier dat we elkaar eens in het echt zien 

Leuk dat je ook komt Nadine! Wordt gezellig!