Ik maak de waltham erg dun (veel dunner dan yoghurt-dikte), maar hij eet het wel heel snel op. Misschien kan het snelle eten ook wat zwaar zijn voor zijn maag? Hij krijgt nu 2 koffielepels waltham per dag. De eerste week was hij 30g bijgekomen, maar ik hou het zeker verder in de gaten!Marjan schreef:Misschien is de waltham te dik of te veel? Hou goed zijn gewicht in de gaten want van waltham worden ze snel te dik. Mocht hij zijn aangekomen dan zou ik hem ook wat kleinere porties geven, hopelijk valt dat wat lekkerder en ligt dat niet te zwaar op zijn maag.
Loki heeft een darmprobleem
Re: Terechte zorg?
Het zou heel goed kunnen dat hij door het snelle eten dan wat misselijk wordt. Probeer anders wat kleinere porties te geven, hopelijk valt dat dan wat beter.
De sucralfaat lijkt hij ondertussen wel goed te verdragen. Ik geef het Walthampapje nu met een paar tussenpauzes zodat hij niet te gulzig is en dat lijkt wel beter te gaan. Al heeft hij in het algemeen wel nog steeds last van hikken na het eten.Marjan schreef:Het zou heel goed kunnen dat hij door het snelle eten dan wat misselijk wordt. Probeer anders wat kleinere porties te geven, hopelijk valt dat dan wat beter.
Dat klinkt al een stuk beter zoals je het nu doet.
Blijf je die vooruitgang nog steeds merken ?
De meeste dagen gaat het wel ok na het toedienen van de medicatie. In het algemeen lijkt hij nog steeds wel af en toe misselijk. Hanneke had ook wel al gezegd dat niet alles meteen opgelost zou zijn... Het enige wat ik al zeker mocht verwachten, was dat zijn ontlasting niet meer zo zou mogen stinken. Dat effect kwam er zelfs al heel snel.Mayke schreef:Dat klinkt al een stuk beter zoals je het nu doet.
6 maart ga ik terug naar de kliniek voor controle. Hopelijk zien de bloedwaarden er dan toch al wat beter uit...
Toch wel goede vooruitgang dus!
Ik ga alvast duimen voor jullie!

Klinkt als een goed herstel.
Succes alvast.
Succes alvast.
Klinkt als verbetering 

Dat klinkt alvast een stukje beter 

Hoe gaat het inmiddels met Loki?
In het algemeen gaat het nog steeds beter, maar hij heeft terug een paar keer een zware oprisping gehad na de waltham. Hij gaf voor de eerste keren ook een klein beetje over, maar ik weet niet of je dit echt overgeven kan noemen. Het was tijdens zijn eten of vlak erna.Marjan schreef:Hoe gaat het inmiddels met Loki?
Zijn ontlasting blijft ook veel beter.
Ik heb wel de indruk dat hij zich beter voelt. Hij mokt ook opvallend meer.
Geef je hem dan misschien toch iets teveel waltham? Want hoe gaat het met zijn gewicht?
Maar stukje bij beetje lijkt het dus toch wel beter met hem te gaan.

In het begin kreeg hij 2 eetlepels per dag, maar nu krijgt hij al weken 1 afgestreken koffielepel 's ochtends en 's avonds… Voor de kuur woog hij 1070g. Op 15/2 woog hij 1120g, maar op 24/02 1080g… Heel vreemd, want dat betekent dat hij zelfs vermagerd zou zijn. Gisteren heb ik hem opnieuw gewogen en woog hij nog steeds 1080g, dus het bleef wel stabiel. Hij eet ook nog maar heel weinig brokjes naast de Waltham.Marjan schreef:Geef je hem dan misschien toch iets teveel waltham? Want hoe gaat het met zijn gewicht?
Op zich mooi dat hij stabiel blijft nu. In principe gaan we weer naar de zomergewichten toe en kan het zijn dat hij nu actiever wordt en dus iets zal gaan afvallen.
Hou wel in de gaten of hij dat kokhalzen blijft toen tijdens of na het eten want dat kan toch betekenen dat hij nog steeds wat last van zijn maag heeft.
Succes in ieder geval alvast voor donderdag.
Hou wel in de gaten of hij dat kokhalzen blijft toen tijdens of na het eten want dat kan toch betekenen dat hij nog steeds wat last van zijn maag heeft.

Bedankt!Marjan schreef:Op zich mooi dat hij stabiel blijft nu. In principe gaan we weer naar de zomergewichten toe en kan het zijn dat hij nu actiever wordt en dus iets zal gaan afvallen.

Ik hou het kokhalzen zeker in de gaten. Ik heb een heel dagboek bijgehouden. Uitgebreider kan het niet denk ik

Hanneke zal blij met je zijn. 

Alvast succes donderdag. Een dagboek is heel handig! 

Veel succes vandaag!
Veel succes!
Succes!