Voor alle overige zaken zoals opvoeding, zindelijk of niet, speeltijd, is mijn fret gelukkig, de band tussen mens en fret, castratie of implantaat, euthanasie
Ziet er keurig uit hoor, kan alleen niet vinden hoe de eerdere versie er aan de achterkant uitzag.
Wel jammer dat er zo weinig animo voor is, zeker in het openbaar vervoer lijkt het mij erg handig.
Ik gebruikte ze vroeger ook voor de katten, als we naar een show gingen. Je maakt inderdaad een heel veilig holletje zo voor de dieren en dan zijn ze gewoon veel relaxter. Net wat je ook al aangeeft, het beschut ze ook voor weersinvloeden.
Ik weet eigenlijk niet of er wel veel mensen met openbaar vervoer reizen met hun fret
Ze zijn in ieder geval goed bedacht Mariël en ik zou ze zeker meenemen naar de frettendag!
Oh ja, dat ziet er inderdaad helemaal netjes uit. Of je zou toch alleen op bestelling moeten maken, dat is ook een optie natuurlijk. Dat doe ik met mijn carrier-sets ook.
Ik vind het er heel leuk en netjes uitzien en zeker voor vervoer met OV heel geschikt, maar ik neem ze nooit mee in het OV dus aan mij heb je niks Sorry.
Ik hoop voor je, dat er op de frettendag nog mensen komen die willen bestellen!
Voor Mila echt ideaal, die wil alleen maar een holletje, dat creëer je dus zo op weg naar met de auto naar Hanneke. Misschien laat ze dan wel de tralies van de carrier met rust.
Ik snap het ook niet Mariël, dat er geen animo is. Het is naar mijn mening niet alleen geschikt voor mensen die met de trein of bus reizen, maar ook in de auto geeft het veiligheid.
Helaas een vervelende mededeling over de carrierhoezen: het lukt niet..
Ik ben het hele weekend aan het proberen geweest een hoes te maken voor de carrier van Minka, maar het is gewoon veeeel te moeilijk om te maken voor een carrier die ik niet in handen heb..
Dus vanaf nu maak ik alleen hoezen voor de Ferplast Atlas 10...