Ooh wat leuk om dit topic tegen te komen, ik ben hier al echt veels te lang niet geweest.
Okee effe bijpraten vanaf het moment dat ze terug kwam van karen vandaan.
Die woensdag bij Hanneke kon er geen bloed uitslagen bekeken worden omdat het systeem het bloed niet accepteerde. Alleen de ontstekingswaarde waren bekend en dat viel eigenlijk wel mee maar toch werd Britt uitgebreid behandelt met medicatie, de koorts moest ergens van komen.
Thuis ging het eigenlijk best wel goed, de waltham met medicatie werd goed door britt verdragen en ze was ook na een paar daagjes hier weer goed gewend. De verandering die ze bij Karen heeft doorgemaakt was echt fenomenaal!!! Karen nogmaals heel erg bedankt voor je super goede zorgen

De pijn leek hier ook aanzienlijk minder, ik kon haar gewoon in haar nekvel pakken zonder dat ze ging schreeuwen.
Het vreemde mokgedrag bleef me alleen niet lekker zitten, Hanneke dacht dat het door pijn kwam maar er was zoveel op haar afgekomen in een korte tijd dat het natuurlijk voor Hanneke heel erg moeilijk is om dat in 1 consult echt definitief vast te stellen. Karen en ik hebben daar laten ook telefonisch contact over gehad en we kwamen eigenlijk tot dezelfde conclusie. Loops gedrag of zelfs schijnzwanger. Maar de loopsheid bleef uit.
In Februari gingen we weer op controle, ik had Hanneke telefonisch al te woord gestaan omdat ik dacht dat de problemen van Britt niet in het middenoor zaten maar echt in de buik. de geplande oorspoeling had ik daarom al afgezegd maar ik wilde toch een controle van de bloedwaardes, de bloedwaardes vielen niet tegen(albumine, ontstekingswaardes) Alleen had ze een giga leverontsteking. We werden dus naar huis gestuurd met aangepaste medicatie en een 2de antibiotica soort. Ik dit weer netjes een maand lang aan haar geven. Ondertussen bleef het gedrag afwijkend, ze bleef super veel mokken en je aan je vinger probeerde ze je mee te nemen. Minka was nu ook een keer langs geweest en ook Minka vond het geen teken van pijnklachten.
Eind maart zijn we weer naar de frettenkliniek geweest omdat ze ondertussen eindelijk loops was geworden en omdat ik eerst haar leverwaarde wilde weten voordat ze geopereerd zou gaan worden. De leverwaardes waren gedaald, Britt werd gezond verklaard en mocht gecastreerd worden. Ook kreeg ik de mededeling dat ik Britt gewoon kon plaatsen.
Nou zo gezegd zo gedaan, ik had toevallig contact met een buurvrouw hier uit de straat en die heeft Britt geadopteerd

Ik heb nog niets vernomen maar heb vanavond een mail gestuurd met de vraag hoe het gaat.