Haha ik begreep al dat ik niet enorm goed gescoord heb . Echt zo suf gewoon, ik heb alles nagezocht en dan nog verkeerd lezen en aanvinken. Maar ik kan altijd nog Sjeng de schuld geven. En als dat niet helpt, geef ik de hormonen de schuld .Marjan schreef:Dank je Birgit!
Veel zullen alleen nog beteuterd staan te kijken wanneer we de goede antwoorden bekend maken. Het blijken toch erg pittige vragen te zijn.
De Frettenvraagbaak Quiz
Re: Voorjaars Quiz 2015
Ik weet nu ook weer waarom ik vroeger zo'n hekel had aan multiple choice vragen.
Het is inderdaad reuze spannend, en de vragen blijken toch niet zo makkelijk te zijn.
Maar we willen meer antwoorden dus kom op luitjes, doe mee en test je kennis over fretten !
Maar we willen meer antwoorden dus kom op luitjes, doe mee en test je kennis over fretten !
Ik word toch wel erg benieuwd naar de scores!
Ja, ik ook nav Birgit dacht ik dat je nog een mail na het invullen van de quiz kreeg nav je score.
Nee hoor, de goede antwoorden worden pas na sluiting van de quiz bekend gemaakt. Anders is het voor anderen erg makkelijk om te maken als dat zou worden door gegeven.
Dat snap ik, maar meer van 1 van de 5 goed, 2 van de 5 goed enz enz.
Dat was technisch niet zo simpel te realiseren en dan hadden we dat handmatig moeten gaan doen. En nu houden we dat gewoon nog even spannend, net als bij een echt examen.
komt goed luitjes! In de regels staat ook dat de juiste antwoorden na 2 maanden komen
super leuk om te lezen dat zoveel mensen mee doen
super leuk om te lezen dat zoveel mensen mee doen
Ja dat het geheim bleef volgde ik wel, maar ik blijf wel nieuwsgierig!
De baasjes zijn net zo nieuwsgierig als hun fretten, dat is hier wel weer gebleken
Er hebben inmiddels al heel wat mensen de quiz gemaakt en die blijkt toch niet zo makkelijk te zijn, ondanks dat alle antwoorden te vinden zijn op het forum en de Wiki.
Over een kleine twee weken sluit deze quiz dus heb je nog niet mee gedaan en durf je de uitdaging aan, doe dan de quiz en maak kans op een leuke frettenhangmat!
Over een kleine twee weken sluit deze quiz dus heb je nog niet mee gedaan en durf je de uitdaging aan, doe dan de quiz en maak kans op een leuke frettenhangmat!
Ik heb hem ook gemaakt!
Nog één week mensen en dan sluit de quiz
*Staat te springen van spanning*
Nog 5 dagen!!