Inventarisatie holle boomstam
Re: Inventarisatie holle boomstam
De boomstammen komen volgende week binnen dus voor diegene die de boomstam zelf willen ophalen bij Prooidier kunnen dat vanaf volgende week doen.
Ik zal nog even neerzetten hier wie zelf de boomstam kan ophalen bij Nanja en wie op de frettendag er eentje kan kopen. Er zijn in totaal 12 boomstammen besteld waarvan er 6 kunnen worden opgehaald bij Nanja door:
Mette: 1
Minka: 2
Marjan: 1
Karen: 1
Anne-Marie (ander forum): 1
En de overige 6 boomstammen gaan naar stichting Fret&Welzijn die ze meeneemt naar de frettendag en daar kunnen Stefanie en Yvonne hun exemplaar aanschaffen.
Mette: 1
Minka: 2
Marjan: 1
Karen: 1
Anne-Marie (ander forum): 1
En de overige 6 boomstammen gaan naar stichting Fret&Welzijn die ze meeneemt naar de frettendag en daar kunnen Stefanie en Yvonne hun exemplaar aanschaffen.
Ik kreeg net van Nanja te horen dat de openingen in de boomstam kleiner zijn dan voorheen, namelijk 9 cm (was altijd 12 cm). Als dit een probleem is (bij erg grote fretten) wil ze dat even weten want dan gaat Nanja even contact opnemen met de maker of hier iets aan te doen is.
Oei dat zal erom spannen. 10 was al beter geweest. Ik dénk dat het wel moet lukken maar ik heb nu eenmaal ook wel grote rammen... Groter zou leuker zijn. Sowieso even een opmerking dat dat minder handig is is wel op zijn plaats voor de volgende ronde dan .
En mochten ze nog bij de maker zijn dan zou ik er heel graag 1 en liever 2 cm meer ruimte bij willen! 12 Hoeft nog niet eens, maar 10 of 11 is het handigst. Whatever handig voor de maker is. Als het niet lukt.., dan graag voor de volgende bestelronde .
Ik ga mijn pick-up service doorgeven dat ze er vanaf dan zijn!
En mochten ze nog bij de maker zijn dan zou ik er heel graag 1 en liever 2 cm meer ruimte bij willen! 12 Hoeft nog niet eens, maar 10 of 11 is het handigst. Whatever handig voor de maker is. Als het niet lukt.., dan graag voor de volgende bestelronde .
Ik ga mijn pick-up service doorgeven dat ze er vanaf dan zijn!
Ik heb gewoon maar even gevraagd of Nanja wil navragen of er in ieder geval bij een paar boomstammen de gaten wat groter gemaakt kunnen worden. Ik weet zo al dat Noury van Karen ook niet gaat passen.
De mail naar de maker is onderweg.
Anders kun je misschien zelf ook een groter gat maken met een gatenboor? Als je die tenminste in huis hebt.
Ik heb er ook eentje besteld trouwens, maar dan direct bij Nan
Ik heb er ook eentje besteld trouwens, maar dan direct bij Nan
Die moet je dan wel hebben en die kans zal klein zijn. Daarnaast moet je wel iets bedenken om die boor te centreren. Je kunt niet in de lucht boren met zo'n boor.
Voor Noury inderdaad handiger dat het gat groter is, voordat ik hem met boomstam en al voorbij zie schuiven
Een soort schildpad fret met een boomstam op zijn rug, ik zie het helemaal voor me.
Ohja, daar zou ik dus niet aan gedacht hebben . Dan Nanja maar aan het werk zetten, zij werkte voorheen in een gereedschapswinkel en zal er vast nog wel een hebben liggen.Kick schreef:Die moet je dan wel hebben en die kans zal klein zijn. Daarnaast moet je wel iets bedenken om die boor te centreren. Je kunt niet in de lucht boren met zo'n boor.
Hahaha, daar zal ze blij mee zijn !
Marjan schreef:
Een soort schildpad fret met een boomstam op zijn rug, ik zie het helemaal voor me.
Vandaag liet Nanja weten dat alle boomstammen weer worden opgehaald en dat er grotere gaten in komen dus nog even wachten met ophalen. Ze laat mij weer weten wanneer ze terug zijn.
Ah toch wel fijn, dan past Goliath er ook in. Al kon Mayke de boomstam anders als vervoerskooi gebruiken voor Goliath
Dan sjouwt ze zich helemaal een breuk aan hout en Gool samen.
Wieltjes eronder en touwtje aan de voorkant. En dan kunnen de hondjes erop meerijden, ideaal!
Hahaha, zie dat al helemaal voor me.