Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Re: Dag van de Fret 2 - 26 november 2016
Trea kan er niks aan doen, ze is immers ook maar een slaaf van de frutzels! Die mormels die eisen het gewoon; meer beddengoed! 

Hahaha, zal Marco daar intrappen? 

Nou, hij zal er niet raar van op kijken als ik het zo zou doen. Is wel een stunt voor mij
Ik heb de knoop doorgehakt en toch maar besloten om met Fretties geen stand te huren want ik red het gewoonweg niet om voldoende voorraad te maken.
Maar we komen wel gewoon als bezoeker eens een kijkje nemen dus mochten er mensen zijn die iets willen bestellen voor die tijd dan kan ik het wel meenemen op die dag.
Maar we komen wel gewoon als bezoeker eens een kijkje nemen dus mochten er mensen zijn die iets willen bestellen voor die tijd dan kan ik het wel meenemen op die dag.

:twisted: wat doe je me aan
Het is alleen maar goed voor je portemonnee. 

Ja maar niet dat ik weet dat ik kan bestellen en dat je het dan mee neemt
Whaha die Trea. Je hebt laatst nog besteld! Na mij toen... Zo snel alweer in de verleiding?
Wat niet wil wil niet Marjan! Toch fijn dat je het overwoog en hebt geprobeerd. Hoop je daar nog even te treffen op de dag

Wat niet wil wil niet Marjan! Toch fijn dat je het overwoog en hebt geprobeerd. Hoop je daar nog even te treffen op de dag

Haha, maar het is dan in ieder geval geen impuls aankoop Trea.
En ik loop je echt wel tegen het lijf hoor Mette, maar je zal het dan wel erg druk hebben op die dag. Het is altijd wel weer leuk om weer een aantal bekende en misschien ook nieuwe gezichten te zien.

En ik loop je echt wel tegen het lijf hoor Mette, maar je zal het dan wel erg druk hebben op die dag. Het is altijd wel weer leuk om weer een aantal bekende en misschien ook nieuwe gezichten te zien.

Ja dat is het meer, ik hoop ook gewoon even stil te kunnen staan op dat moment 

Weinig kans denk ik wanneer ik onze frettendag nog voor mij haal. 

Ik ga er mijn best voor doen! 

Kun je ook op de dag zelf een toegangskaartje kopen?
Ja, kan gewoon aan de deur. Tot 1 november was het vroegboekkorting, dus het maakt nu niet meer uit of je nog online bestelt of aan de deur betaalt (behalve dat je het vast over kunt schrijven en sneller door kan lopen).
Dat is inderdaad mooi. Ik kan het nu toch niet zeggen. Ik kan dat weekend beslissen of ik kom en dan moet ik wel vervoer hebben anders lukt het helemaal niet.
Zou wel gezellig zijn als je komt. 

Ik hoop dat ik kan komen. Ik ga alvast op zoek naar vervoer.
Ik duim mee Minka! Snap dat je het nu nog niet kunt zeggen. Even afwachten maar.
Ik hoop ook mee Minka!