Knut, Nala en Fly
Re: Knut, Nala en Fly
Wauw wat een mooie ren, zorgt vast voor heel veel speelplezier!
Nou de ren wordt goed gebruikt door de kleine slopers. Vooral Nala is echt een kleine graafmachine ze waren al zover dat het waterloopje begon in te storten vond mn vader niet zo leuk. Hij maar denken die graven maar een klein beetje Nala gooit al het zand eruit die kan echt uren graven. Ze gaan alleen het water loopje nog niet in moet nog even bekijken of ik daar nog iets kan aanpassen dat ze er wel in durven.
Ik vind zo de eerste lente met Nala en Fly wel apart. Vooral Nala is echt heel erg afgevallen, dat ben ik niet gewend. De eerste winter en lente met Knut ging ze van 1100 gram naar 1000gram dus dat zag ik met Nala ook wel gebeuren aangezien die ook zo zwaar was. Maar Nala is echt heel veel afgevallen het is echt maar een klein fretje ze is van 1040 gram onder de 700 gram gekomen, fly is nog wel iets zwaarder dan Nala ongeveer 800 gram. Nog even en dan ga ik een camera halen kan ik wat betere foto's maken
Met Knut gaat het naar de oorspoeling echt een stuk beter het is net alsof ze nieuwe batterijen heeft. Mevrouw heeft nu wel gelijk het idee dat alles volgens haar planning gaat. Ze gaat nachts om 4 uur met dr kooideur lopen bonken en aan de tralies trekken maakt echt verschrikkelijk veel lawaai als ik probeer te slapen Ik vind zo de eerste lente met Nala en Fly wel apart. Vooral Nala is echt heel erg afgevallen, dat ben ik niet gewend. De eerste winter en lente met Knut ging ze van 1100 gram naar 1000gram dus dat zag ik met Nala ook wel gebeuren aangezien die ook zo zwaar was. Maar Nala is echt heel veel afgevallen het is echt maar een klein fretje ze is van 1040 gram onder de 700 gram gekomen, fly is nog wel iets zwaarder dan Nala ongeveer 800 gram. Nog even en dan ga ik een camera halen kan ik wat betere foto's maken
Leuke foto's! Dat zie ik idd ook ja. Die staande van Nala is ze best smal op, maar nog net niet te geloof ik. Is ze recent uit de rui of al een tijdje?
Lekker hoor de ren! Hij is ook echt prachtig. Misschien het water nog wat ondieper maken voor ze? Als ze het dan nog niet doen, zijn het gewoon niet zulke waterratjes (meer). Kan soms erg verschillen of veranderen .
Wat een goed nieuws dat Knut is opgeknapt! Finally
Lekker hoor de ren! Hij is ook echt prachtig. Misschien het water nog wat ondieper maken voor ze? Als ze het dan nog niet doen, zijn het gewoon niet zulke waterratjes (meer). Kan soms erg verschillen of veranderen .
Wat een goed nieuws dat Knut is opgeknapt! Finally
Nee alle fretten waren al best vroeg in de rui rond februari volgens mij.
Ik heb laatst in de ren maar een konijnenbak met water gezet en daar gaan ze wel in dus misschien maar kijken of ik het wat ondieper kan maken. Vooral Fly is wel een water fret Nala doet er altijd lamger over voor ze erin durft.
Ik heb laatst in de ren maar een konijnenbak met water gezet en daar gaan ze wel in dus misschien maar kijken of ik het wat ondieper kan maken. Vooral Fly is wel een water fret Nala doet er altijd lamger over voor ze erin durft.
Hm dat is jammer, anders had het haar slankere lijf beter kunnen verklaren. Als ze goed alert, actief is en goed eet, zou ik gewoon kijken of het haar eerste winterfase was. Nala was natuurlijk ook wel extra-extreem qua propperigheid . Als het niks medisch is komt ze gewoon netjes aan in de winter (niet weer tot over de kilo als goed is) en komt ze weer op dit punt in het volgende voorjaar. Als er wel iets medisch is merken we dat misschien aan haar eetgedrag of gewicht nu, of in het najaar als ze weer aan zou moeten komen en haar dat niet goed lukt. Even een schuin oogje op houden
Ik vind Nala ook wel erg smalletjes op de foto.
Heel erg fijn om te horen dat het met Knut zo goed gaat na de spoeling.
Heel erg fijn om te horen dat het met Knut zo goed gaat na de spoeling.
ik denk dat ze daarom mager lijkt. Volgens mij valt het wel mee, ze is wel klein en slank maar heb niet echt het idee dat ze te mager is, of denken jullie van wel? Wel als je het vergelijkt met Knut, maar in vergelijking met Knut is elke fret mager
Zo ziet ze er inderdaad wat voller uit.
Ja dat is een stuk beter. Ik ga uit van dat ze gewoon zeer heavy was afgelopen winter juist .
Nou ik heb net een nieuwe camera dus maar wat foto's genomen van de fretten. Nu
kan je tenminste zien wat er op staat Twee foto's van Knut
kan je tenminste zien wat er op staat Twee foto's van Knut
Nu nog foto's van Fly
Fly heeft het bij mijn ouders wel geschopt tot favoriete fret (of de fret waar mijn vader de minste hekel aan heeft).
Ze is echt super lief en zachtaardig waar Nala meestal nogal enthousiast is, wordt niet altijd door iedereen gewaardeerd (wel door mij ik vind dat altijd wel leuk om te zien). Knut doet het naar de oorspoeling weer als een nieuwe ze is ook weer bezig mn vader lastig te vallen, ze heeft al een bijnaam agressiebal
Fly heeft het bij mijn ouders wel geschopt tot favoriete fret (of de fret waar mijn vader de minste hekel aan heeft).
Ze is echt super lief en zachtaardig waar Nala meestal nogal enthousiast is, wordt niet altijd door iedereen gewaardeerd (wel door mij ik vind dat altijd wel leuk om te zien). Knut doet het naar de oorspoeling weer als een nieuwe ze is ook weer bezig mn vader lastig te vallen, ze heeft al een bijnaam agressiebal
Ah, gelukkig zijn die laatste foto's wat groter anders kan ik er nog weinig uithalen.
Leuke plaatjes!
Leuke plaatjes!
Ik snap dat volledig van je ouders! Ik praat dan in meervoud, maar ze hebben hetzelfde effect als mijn vroegere Yippertjes. Echt overduidelijk een speels, slim en toch zo lief karakter. Zo onwijs bijzonder dat die Yippertjes nu gecombineerd zijn met dit op één lijn liggende type en karakter fret . My dream come true, en Fly maakt er absoluut deel van uit!
De andere plaatjes worden idd heel erg klein. Ik ben vooral benieuwd naar Nala's bijdehante hoofd
De andere plaatjes worden idd heel erg klein. Ik ben vooral benieuwd naar Nala's bijdehante hoofd
haha nog een poging dan maar
Ja Fly is echt een schat, zo lief en aanhankelijk heb haar nog nooit hoeven te corrigeren omdat ze te hard bijt. Nala is echt totaal anders echt super druk, heel aanhankelijk die is echt bang dat ik wegga zonder haar loopt constant achter je aan. Nala is ook echt hartstikke gek die heeft echt heel vaak van die gekke fretten momenten.
Knut is echt totaal anders die kan echt heel sneakie zijn loopt ze achter je langs en dan bijt ze snel in je arm. Bij mij is het echt om aandacht te krijgen maar bij mijn moeder en vader bijt ze echt hard. M'n moeder had echt een flinke blauwe plek op dr arm en mn vader valt ze echt aan. Ze lijkt me eenkennig.
Ja Fly is echt een schat, zo lief en aanhankelijk heb haar nog nooit hoeven te corrigeren omdat ze te hard bijt. Nala is echt totaal anders echt super druk, heel aanhankelijk die is echt bang dat ik wegga zonder haar loopt constant achter je aan. Nala is ook echt hartstikke gek die heeft echt heel vaak van die gekke fretten momenten.
Knut is echt totaal anders die kan echt heel sneakie zijn loopt ze achter je langs en dan bijt ze snel in je arm. Bij mij is het echt om aandacht te krijgen maar bij mijn moeder en vader bijt ze echt hard. M'n moeder had echt een flinke blauwe plek op dr arm en mn vader valt ze echt aan. Ze lijkt me eenkennig.
Wat een schatjes zeg, die vermaken zich wel in de tuin.
Heerlijke frutzels hoor!
Fijn dat ze zich allemaal zo goed vermaken Klopt het dat Fly donkerder is geworden, hij is zo mooi diep van kleur?
Uhm misschien domme vraag Mette/Gepke: Maar wat is een Yippertje?
Uhm misschien domme vraag Mette/Gepke: Maar wat is een Yippertje?
Wat een topfoto's! Ik hou van die close-up van Knut en het tongetje van Nala. Zoenkoppies! Maar blijkbaar toch niet helemaal hoor ik .
Ik mag er helaas volgens de forumregels alleen omheen praten NKW. De uitleg daarvan kan ik niet op die wijze vormgeven vrees ik.
Ik mag er helaas volgens de forumregels alleen omheen praten NKW. De uitleg daarvan kan ik niet op die wijze vormgeven vrees ik.
Het zijn echt plaatjes hoor! Je kan aan hun koppies ook al wel aardig aflezen wat jij benoemt over het karakter vind ik.
Wat een leukerds zeg!