Arrow

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: Arrow

Bericht door Marjan »

Leuk snuitje hoor.

Die avatar! :lach:
NKW
Aantal fretten: 1

Bericht door NKW »

Hij blijft schattig om te zien :hart:
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Heerlijk! :hart:
Mette

Bericht door Mette »

Ik heb Arrow gespot en geknuffeld afgelopen weekend. Zit een beste kop op en ook flinke poten. Echt nog pup uit verhouding, maar nog een tandje erger dan ik gewend ben. Volgens mij blijft dat geen kleintje!

Ik heb hem heerlijk opgevouwen, door zijn puberpluis gestreken en aan hem geroken. Hmmmmmmm. Nog net een beetje pup in te ruiken.

:dans:
Belin
Aantal fretten: 3

Bericht door Belin »

Ahhh jaloers :mrgreen:
Ja hij leek zelfs al groter dan Shiro op die leeftijd was, wordt ook een beertje :hart:

Al z'n spullen staan al klaar en Jan kan het over niks anders meer hebben :lach:
Mette

Bericht door Mette »

Groter lijken komt volgens mij puur door die enorme snuit die erop zit :lol: , het lijf past er echt niet helemaal bij :brush: .
Jakke

Bericht door Jakke »

Mette schreef:Ik heb Arrow gespot en geknuffeld afgelopen weekend. Zit een beste kop op en ook flinke poten. Echt nog pup uit verhouding, maar nog een tandje erger dan ik gewend ben. Volgens mij blijft dat geen kleintje!

Ik heb hem heerlijk opgevouwen, door zijn puberpluis gestreken en aan hem geroken. Hmmmmmmm. Nog net een beetje pup in te ruiken.

:dans:
Nou Mette wrijf het er nog maar ff in we moeten nog een weekje wachten omdat we nog op een kleine vakantie gaan :D Het is al erg genoeg al dat wachten :P Laat em maar lekker groot worden hebben we hier 2 lekkere beertjes in huis :D
Jakke

Bericht door Jakke »

Na ff te brainstormen met Belin, en ja zei had gelijk deze keer :P (omdat het een goeie theorie was) Hebben we besloten dat Arrow bij ons komt te staan in de kamer. Freddy en Shiro zijn het nou al zo gewoon en Freddy is echt zero fucks given tov Shiro :lach: Dat het ons toch beter leek om maar 1 fretje te hoeven laten wennen. Hoop dat we hier goed aan doen mer 3 fretten laten wennen aan en nieuwe situatie of maar 1tje leek ons toch wel een beter optie. Arrow zal zowizo de nieuwe omgeving gewoon moeten worden. Dus geen reden om de andere 2 ook te ontregelen :)
NKW

Bericht door NKW »

Jakke schreef:Na ff te brainstormen met Belin, en ja zei had gelijk deze keer (omdat het een goeie theorie was) Hebben we besloten dat Arrow bij ons komt te staan in de kamer. Freddy en Shiro zijn het nou al zo gewoon en Freddy is echt zero fucks given tov Shiro Dat het ons toch beter leek om maar 1 fretje te hoeven laten wennen. Hoop dat we hier goed aan doen mer 3 fretten laten wennen aan en nieuwe situatie of maar 1tje leek ons toch wel een beter optie. Arrow zal zowizo de nieuwe omgeving gewoon moeten worden. Dus geen reden om de andere 2 ook te ontregelen
Klinkt goed denk ik zo. Hoe had het anders komen te staan dat ze er alle 3 aan hadden moeten wennen dan? Alle 3 bij elkaar op dezelfde kamer?
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ik denk een goede denkwijze.
Karen

Bericht door Karen »

Ik denk dat jullie daar goed aan doen idd. Zo weinig verandering als mogelijk voor de diertjes die er al zijn :D

Arrow lijkt echt super veel op pappa Willow. Die was ook zo uit verhouding als pup en toen ik hem ging ophalen dacht ik echt "wat heb ik nou gekregen? :shock: " veel te lang lijf met een lange kop en enorme Dumbo oren...Micky Mouse was er niets bij :lach: Maar hij is uitgegroeid tot een hele mooie grote en sterke ram. Dat gaat met Arrow ook vast gebeuren :D
Belin

Bericht door Belin »

Shiro staat met Freddy in de woonkamer (eigen kooi uiteraard). Dat is vanaf het begin af aan eigenlijk al meteen goed gegaan. Ze hebben allebei geen last van elkaar en Shiro heeft al een implantaat dus die zal qua geur Freddy ook niet ineens de stress injagen. Freddy staat al zolang als we hier wonen op hetzelfde plekje dus we willen voor haar zo min mogelijk veranderen. Shiro is het nu ook gewend dus ineens een nieuwe geur erbij en Freddy weghalen leek ons ook weer een onnodige verandering. Arrow komt nu op de computerkamer, hij zal sowieso toch al aan zijn nieuwe plekje moeten wennen en het leek ons het beste om ze niet meteen alle 3 te ontregelen.
NKW

Bericht door NKW »

Ja dat klinkt inderdaad wel heel sim. Ook handig voor de toekomst denk ik als Arrows hormonen beginnen te werken, worden ze ook minder gestoord door die rammengeur lijkt me.
Helen
Aantal fretten: 2
Contacteer:

Bericht door Helen »

Gaat vast goed komen hoor!

Noëmi ik kan je uit ervaring vertellen dat als ze eenmaal goed bronstig zijn, je ze door het hele huis heen ruikt.
Dus iets van onrust komt toch, tenzij je ruim op tijd met de implantaten/castratie begint.
Helemaal voorkomen is eigenlijk onmogelijk :-)
Belin

Bericht door Belin »

We hebben Arrow vandaag opgehaald en wat een super lief schatje is hij al. Hij is echt super groot voor zijn leeftijd, zelfs al groter dan Shiro was toen en qua karakter echt dag en nacht verschil met z'n grote witte 'broer'.
Shiro had toen we hem gingen ophalen van begin tot eind druk liggen doen en proberen uit de carrier te ontsnappen en Arrow was echt super relaxed. Hij heeft de hele weg languit op z'n rug liggen maffen en we moesten hem zelfs wakker maken om z'n kooi in te mogen.
Tot nu toe is hij vrij rustig in z'n kooi en ligt hij een beetje te suffen of rond te kijken, nog geen gejank maar dat komt misschien vannacht nog.

We laten hem lekker met rust zodat hij aan z'n nieuwe omgeving kan wennen. We hebben een kooi en een hoop 'vuil' beddengoed meegekregen dus hij heeft in ieder geval een vertrouwd geurtje om zich heen.
Hij staat bij ons op de gameroom dus hij heeft geen last van Freddy en Shiro en andersom. Die twee moesten wel grondig aan onze handen ruiken 'wie' dat toch was :lol:

Arrow heeft ook meteen met de pot meegegeten volgens mijn normale voerschema en een lekker bakje kippenbrij gekregen. Hij heeft er goed van gegeten en ligt op dit moment in z'n poepbak te snurken :clown:

Jan zal misschien ook nog wel een stukje schrijven
NKW

Bericht door NKW »

Wat superleuk zeg en klinkt als een rustig mannetje (maar één avond is nog een beetje kort om dat al te zeggen :brush: ). Hopelijk komt hij de nacht net zo rustig door :)
Jakke

Bericht door Jakke »

EINDELIJK, :D :D :D hij is er, onze Arrow is eindelijk hier :) Het is zo een schatje, hij zal nog wel wat bij moeten leren maar daar ga ik me gelijk voor geven :) Dit is mijn volgende uitdaging, heb Shiro hier met Belin onder handen maar het is Belin haar fret dus ik corrigeer niet meer dan nodig. Het is toch al een mama's kindje dus hij heeft voorkeur :P Arrow is een beslissing die ik en Belin heel vaak overwogen hebben en uiteindelijk beslist hebben van het te doen. We zien het alle twee ten volle zitten en dit ventje is meer dan welkom hier :) Foto's volgen van de week nog wel maar eerst wat rust voor deze kleine held :) Hij is idd echt een rustig mannetje op de moment. Niks vergeleken met Shiro XD Het zal ff tijd verdelen worden hier nou maar we hebben met Freddy niet zo veel om handen meer. Ze is echt gemakkelijk te handelen en geeft niet zo veel om spelen, als ze maar wat rond kan scharrelen is ze al tevreden. Shiro moet er op de moment zo wat 2 x 2u uit anders sloopt hij gewoon de boel :S Arrow denk ik dat ergens tssin gaat vallen zoals ik hem nu kan inschatten. Maarja eerste indruk kan anders uit lopen :D Het feit dat we hem hier thuis hebben gebracht en zen kooi ineengezet hebben met wat nestdoeken etc helpt hem ook wel denk ik. Alles om het ventje zen plaats te helpen vinden. Maar tot nu toe nog geen baldadig gedrag of nog niks gesloopt :D Zo gauw hij op zen gemak is volgen er wss nog wel massa's foto's maar voor nou ff wat kooirust voor onze nieuwe held :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Heel erg veel plezier met jullie nieuwe aanwinst maar dat gaat wel lukken denk ik zo. :D
Karen

Bericht door Karen »

Super dat Arrow lekker rustig is gebleven tijdens de reis. Hij is niet gauw onder de indruk, net als zijn papa. Maar stille wateren hebben diepe gronden, dus wees voobereidt; je gaat hem echt nog wel tegenkomen als hij de aard van zijn papa wat heeft meegekregen. Die was ook erg rustig en stabiel, maar wist zeer goed wat hij wel en niet wilde en liet zich dan ook niet makkelijk luppen! Ondanks de rustige aard toch ook wel erg actief :mrgreen:

Ik wens jullie heel veel plezier, geluk en liefde met dit kereltje. Hij is echt ontzettend leuk en ik ben heel blij dat jullie voor hem willen zorgen :hart:
Kick

Bericht door Kick »

Nou, dat is nog eens een posting met een hoop smilies Jan :mrgreen: Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's :D
Plaats reactie