Die avatar!

Nou Mette wrijf het er nog maar ff in we moeten nog een weekje wachten omdat we nog op een kleine vakantie gaanMette schreef:Ik heb Arrow gespot en geknuffeld afgelopen weekend. Zit een beste kop op en ook flinke poten. Echt nog pup uit verhouding, maar nog een tandje erger dan ik gewend ben. Volgens mij blijft dat geen kleintje!
Ik heb hem heerlijk opgevouwen, door zijn puberpluis gestreken en aan hem geroken. Hmmmmmmm. Nog net een beetje pup in te ruiken.
Klinkt goed denk ik zo. Hoe had het anders komen te staan dat ze er alle 3 aan hadden moeten wennen dan? Alle 3 bij elkaar op dezelfde kamer?Jakke schreef:Na ff te brainstormen met Belin, en ja zei had gelijk deze keer (omdat het een goeie theorie was) Hebben we besloten dat Arrow bij ons komt te staan in de kamer. Freddy en Shiro zijn het nou al zo gewoon en Freddy is echt zero fucks given tov Shiro Dat het ons toch beter leek om maar 1 fretje te hoeven laten wennen. Hoop dat we hier goed aan doen mer 3 fretten laten wennen aan en nieuwe situatie of maar 1tje leek ons toch wel een beter optie. Arrow zal zowizo de nieuwe omgeving gewoon moeten worden. Dus geen reden om de andere 2 ook te ontregelen