Donder
Re: Donder en Bliksem
Oh die is fun!!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Die is leuk zeg! Ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Wat een mooi huisje! Ziet er heel comfortabel uit zeg!
Daar komen we morgen achter dan halen we ze weer op
Spannend!
Deze is,als het goed is ook voor ze onderweg
Haha past echt bij jullie!
De eerste foto
Nou inderdaad!
Hahaha....die vw stof is lachen
Leuk huisje! Gaan ze vast erg leuk vinden
Leuk huisje! Gaan ze vast erg leuk vinden
Bliks wil niet in de vw slaapzak liggen. En Don is er haast niet uit te slaan.
6 Oktober gaan ze voor hun enting naar Hanneke. Ben benieuwd of ze dan zonder meds naar huis komen
6 Oktober gaan ze voor hun enting naar Hanneke. Ben benieuwd of ze dan zonder meds naar huis komen
Da's nog ver weg. Maar verwacht je gekke dingen dan?
*en ik zou ook niet in een VW slaapzak willen liggen*
*en ik zou ook niet in een VW slaapzak willen liggen*
Het liefst wil ik er bij in kruipen
Je weet het maar nooit he wat ze allemaal kunnen hebben zonder dat je het in de gaten hebt
Je weet het maar nooit he wat ze allemaal kunnen hebben zonder dat je het in de gaten hebt
Als het is zijn we zo aan de beurt bij Hanneke. Ben benieuwd
Spannend!
Succes!
Update van de 2:
Donder was eerst, Hanneke vond zijn vacht niet mooi en had voor de zekerheid ook bloed afgenomen. foto volgt straks en anders morgen. Hij was wat gevoelig op de maag en heeft voor 4 weken weer meds meekregen. Hij blijkt toch wat stress van zijn zusje te hebben. Dus dat word apart spelen vanaf nu.
Bliks kon ze niet zo snel wat aan zien en voelen. Wel was ze bij haar nekvel moeilijk te pakken maar met pincet reageerde ze weer goed. Ik moet haar nu even wat meer in de gaten gaan houden met tranen. Moet ook bij haar kijken met brokkenbrij, hoe ze het daar op gaat doen.
Ze moeten nu nog een fn delen maar ga nu dus ook op zoek naar een 2e fn. En daarna maar kijken wat ik weer aan hoezen nodig heb.
Donder was eerst, Hanneke vond zijn vacht niet mooi en had voor de zekerheid ook bloed afgenomen. foto volgt straks en anders morgen. Hij was wat gevoelig op de maag en heeft voor 4 weken weer meds meekregen. Hij blijkt toch wat stress van zijn zusje te hebben. Dus dat word apart spelen vanaf nu.
Bliks kon ze niet zo snel wat aan zien en voelen. Wel was ze bij haar nekvel moeilijk te pakken maar met pincet reageerde ze weer goed. Ik moet haar nu even wat meer in de gaten gaan houden met tranen. Moet ook bij haar kijken met brokkenbrij, hoe ze het daar op gaat doen.
Ze moeten nu nog een fn delen maar ga nu dus ook op zoek naar een 2e fn. En daarna maar kijken wat ik weer aan hoezen nodig heb.
Apart spelen lijkt mij een goede stap, hoop maar dat je snel resultaat gaat zien.